Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil naar zonnebank, heeft iemand er ervaring mee?

Pagina's : [1] 2

berkania_meid
31-08-2004, 20:13

Ik wil dr heen maar is eerste keer...ik weet niks... - Hoe lang ik eronder moet liggen? ( ik hoef niet zwart te worden maar gewoon getint) - Moet ik iets opsmeren of helemaal niks? HELLUP!!! :D Kunnen jullie hier jullie verhaaltje kwijt...of wat tips geven aub...

Hannan_90
31-08-2004, 20:43
ja vraag ik me oowk af want kwil oowk naar de zonnebank

Iley
31-08-2004, 20:59
Uhhmm.. nou gemiddeld is dat toch wel 15 minuutjes.. Je hebt bij zonnestudio's zoals : THE SUN COMPANY speciale zonnebanken.. dus bijvoorbeeld: normaal, super, super plus etc. Ik ga welis naar power plus voor 20 minuutjes 15 euro.. Is op zich wel duur hoor :( En is ook best wel sterke licht. Maar mijn huid kan der tegen.. Kijk wel uit dat je niet meteen met de sterkste begint, want dan verbrand je en word je ROOD!! :P Oehh.. en dat willen we niet hebben! Dit alles kan je eigenlijk ook gewoon aan de werknemer die daar dus werkt vragen. Ik smeer der sinds kort zonnebank melk op.. Was ongeveer 6 euro. Het is niet nodig, maar als je het gebruik heb je wel een mooier kleurtje. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen! :D:D

eymens
31-08-2004, 21:02
Hallo, De zonnebank, daar ben ik weleens onder geweest. De 1e keer kun je het beste een kwartier onder een niet te sterke gaan, afhankelijk van je huidskleur, de medewerkster van zo'n zonnebank geeft je ook altijd advies als je hiernaar vraagt. Je moet niet verwachten dat je de 1e keer meteen bruin bent, bij de ene duurt het ook wat langer dan bij de ander. Normaal gesproken heb je na ongeveer 3 keer een mooie bruine tint. En je moet je insmeren onder een zonnebank, dat is heel belangrijk, anders kom je eruit als een tomaat, je verbrandt dus en het is niet gezond voor je huid zoals blootstelling in de zon. je kunt bij elke drogist wel wat kopen voor onder de zonnenbank om in te smeren. je hebt wat duurdere en wat goedkopere, de duurdere en vaak ook betere is de biodermal zonnenbankcreme, de wat goedkopere kun je vinden bij bv kruidvat, zonnebankgel. De 1e keer zal alles je worden uitgelegd wat betreft de bediening van zo'n zonnebank, heel simpel allemaal. Schrik de eerste keer niet van het stoppen van de zonnenbank, ik vond dat eng omdat ik even helemaal weg was en dan gaan opeens al die buizen uit. Veel plezier

zinagirls
01-09-2004, 20:45

ik ga er nu een keer in de twee weken heen heb het opgebouwt en heb nu een heerlijk mooie kleurtje ben er trots op en niet ik alleen mijn mannetje ook hamdoelilah!!!! nou het voelt ook heerlijk lekker ontspannen neem vaak ook een discman mee als mijn man niet meegaat want die gaat er ook weleens onder haahah grappig he maar ja hij is iemand die ook erg van zijn uiterlijk houdt en helemaal kwa verzorging ... we gaan zelfs een keer per 2 maanden naar een schoonheidssalon inclussief bubbelbad saunaa!!!!!!

sara70
01-09-2004, 20:54
ik ga na de zonnebank doe gewoon de eerste 2weken gewone zonnebank das de lichte da kost 3.20 tot 5.00 20min lang koop zonnebank creme van de kruidvat succes verzekerd!!!!

Jamila18
02-09-2004, 10:33
natuurlijk bruin worden is het beste gewoon door de zon maar ja helaas is er niet zoveel zonneschijn hier in NL maar met zonnebank moet je echt uitkijken voor huidveroudering, ik heb zelf al een mooi tintje van mezelf dus ik heb het niet nodig en ben bijgekleurd door de zon hier maar van de winter ben ik weer een stuk lichter, ik heb weleens zon bruiningsdoekje van ambre solair gebruikt kost 1 euro en geeft echt een mooie natuurlijke bruine tint dat spul past zich aan aan wat voor tint je zelf heb dus je heb dan niet opeens een te erg gebruinde oranje tint...tegelijkertijd is het ook goed voor je huid want het hydrateerd je huid het geeft je een mooie egale tint....succes!!

Jamila18
02-09-2004, 10:35
alleen een mooie kleur blusher aanzetten bij je jukbeenderen zorgt ook voor een mooie gezonde stralende teint.....

sara70
02-09-2004, 14:38
of doe gewoon een gezichtje! dan ziet je gezicht goed bruin!

MOCROGIRL_85
02-09-2004, 22:06
Origineel gepost door Jamila18 natuurlijk bruin worden is het beste gewoon door de zon maar ja helaas is er niet zoveel zonneschijn hier in NL maar met zonnebank moet je echt uitkijken voor huidveroudering, ik heb zelf al een mooi tintje van mezelf dus ik heb het niet nodig en ben bijgekleurd door de zon hier maar van de winter ben ik weer een stuk lichter, ik heb weleens zon bruiningsdoekje van ambre solair gebruikt kost 1 euro en geeft echt een mooie natuurlijke bruine tint dat spul past zich aan aan wat voor tint je zelf heb dus je heb dan niet opeens een te erg gebruinde oranje tint...tegelijkertijd is het ook goed voor je huid want het hydrateerd je huid het geeft je een mooie egale tint....succes!! waar kun je die doekjes kopen dan

Jamila18
03-09-2004, 11:39
ik heb ze bij DA gekocht maar ik denk dat je ze wel in elke drogist kan kopen gewoon even vragen misschien hebben ze het ook wel bij douglas enzo of bij etos het heet ambre solair zelfbruinende doekjes

lady20
03-09-2004, 12:57
Origineel gepost door berkania_meid Ik wil dr heen maar is eerste keer...ik weet niks... - Hoe lang ik eronder moet liggen? ( ik hoef niet zwart te worden maar gewoon getint) - Moet ik iets opsmeren of helemaal niks? HELLUP!!! :D Kunnen jullie hier jullie verhaaltje kwijt...of wat tips geven aub... Ik ga twee keer in de week isook goed voor je pukkels als je die heb die drogen dan uit!!!

LadyBerkania
03-09-2004, 15:17
Ja ik ben een tijdje geweest gewoon elke week heel ff variƫrend van 15 tot 30 min voor me puisten zodat ze zouden uitdrogen..Da is gelukt toender tijd.. en had een leuke kleurtje gekregen (al zeg ik 't zelf) maar als je daarna nie meer gaat dan word je huid heel raar...tenminste bij mij...ik kreeg zo'n grauwe kleur heel lelijk en gelukkig begon 't toen lekker weer te worden en ben ik gewoon heel vaak in 't park gaan zitten voor een kleurtje en toen ist me gezicht weer beetje normaal geworden :) Groetjes ps je moet nie elke 2 a 3 dagen gaan want dan word je huid zo snel oud en gerimpeld serieus gewoon met mate zonnebanken...

samira_mocro17
15-09-2004, 14:27
Hoi, Als je eronder wilt moet je het ook bij houden. Dat is minimaal 2 keer per week. Dan hou je er een leuk kleurtje bij. Zoals de andere meiden al zeggen, je moet er wel voor uitkijken het is heel slecht. En nooit wat insmeren ofzo. Thalla

lady_khadija
15-09-2004, 20:21

hey meid je moet niet gelijk de sterkste nemen... je huid moet er wel ff aan wennen... waar ik meestal naartoe ga duurt het 20 min... de prijs is redelijk goedkoop... normale is rond de 6 euro.. en super plus is 11.50 euro.. verder smeer ik zelf niks in.. dat belemmert het alleen maar... maar is wel slecht... voor je het weet ben je al gerimpeld..

Pagina's : [1] 2