Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ervaring met sweetsunnah haarolie? (haaruitval)

-SUMMERCHICK.
21-10-2010, 17:28

Salaam alaikum ladies :) Heeft iemand ervaring met de haarproducten van sweetsunnah.nl? Deze bevatten zwart zaad wat onder andere goed is tegen haaruitval. Ik wil mijn volle bos krullen terug! :jammer: Ik gebruik al maanden geen producten met siliconen/sls dus aan mijn producten ligt het niet, ik heet gezond dus daar ligt het ook niet aan, en toch heb ik haaruitval! zie: http://sweetsunnah.nl/index.php/producten?page=shop.browse&category_id=6 Alvast bedankt :sjans:

Delicatesse
22-10-2010, 01:32
misschien ligt het aan je hormonen/ijzertekort/erfelijke factoren/ stress, etc. Het kan van alles zijn!

Delicatesse
22-10-2010, 01:33
maar ben ook wel benieuwd naar de sweetsunnah haarolie:D

L7ouB_FieLaah
22-10-2010, 19:57
Ik hoor vooral goede geluiden over die blackseed & Sheacreme. Die kun je ook in je haren gebruiken. http://www.sweetsunnah-webshop.nl/a-8784902/welkom-bij-sweet-sunnah/shea-blackseed-crème

Experience
23-10-2010, 01:56

Hoe zit het met vitamine B?

-SUMMERCHICK.
25-10-2010, 20:18
Ik denk dat het idd erfelijk bij ons is, mijn moeder en de meeste vrouwen in de familie hebben er last van. Ik krijg genoeg vitamine etc. binnen. Maar het is echt overdreven veel, als ik bijv me haar was dan heb ik zeker meer dan 100 haren die uitvallen! Ik twijfel nog tussen de blackseed&wortel haarolie of haargroei olie??? :confused:

Ayaatje
26-10-2010, 17:33
Ik denk dat het idd erfelijk bij ons is, mijn moeder en de meeste vrouwen in de familie hebben er last van. Ik krijg genoeg vitamine etc. binnen. Maar het is echt overdreven veel, als ik bijv me haar was dan heb ik zeker meer dan 100 haren die uitvallen! Ik twijfel nog tussen de blackseed&wortel haarolie of haargroei olie??? :confused: Ik ga denk ik die Blackseed & Wortel haarolie proberen.

-SUMMERCHICK.
27-10-2010, 21:45
Ik ga die ook bestellen. Moet alleen nog wachten op m'n internetbankieren wachtwoord en dan bestel ik hem gelijk! Ben benieuwd of 't gaat werken.