Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doden bij aanslagen op Israëlische bussen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
31-08-2004, 16:18

Doden bij aanslagen op Israëlische bussen Uitgegeven: 31 augustus 2004 14:37 Laatst gewijzigd: 31 augustus 2004 16:07 JERUZALEM - Bij gelijktijdige aanslagen op twee Israëlische bussen in de Israëlische stad Beersheba zijn zeker twaalf mensen om het leven gekomen, aldus medische bronnen. Bijna zestig mensen raakten gewond van wie er tien ernstig aan toe zijn. De Palestijnse groepering Hamas heeft de aanslagen opgeëist De aanslagen gebeurden kort voor 15.00 uur plaatselijke tijd nabij het stadhuis in het centrum van de stad in de Negev-woestijn. Een bus raakte in brand, beide voertuigen zijn grotendeels vernietigd. Berichten van de Israëlische media over een derde explosie bij een winkelcentrum in Beersheba bleken achteraf niet te kloppen. De Israëlische premier Sharon zei in een eerste reactie op de Israëlische legerradio dat de strijd tegen het terrorisme wordt voortgezet. "We moeten de terreur bestrijden; dat is wat mijn regering doet", aldus Sharon. De Palestijnse minister Erekat zei elke aanslag op burgers te veroordelen, of het nu om Israëliërs of Palestijnen gaat. Het is vijf maanden geleden dat Palestijnen een zelfmoordaanslag pleegden in Israël. Op 14 maart kwamen in de zuidelijke havenstad Ashdod tien mensen om het leven bij een zelfmoordaanslag van twee Palestijnen. Door Palestijnse zelfmoordaanslagen zijn sinds het begin van de opstand bijna vier jaar geleden ruim vierhonderd mensen omgekomen.

arabchrstn
31-08-2004, 16:40
Hoe weet je dat? Misschien zaten er wel Palestijnen in...

FAITHLESS
31-08-2004, 16:42
Het wordt tijd dat de VN ingrijpt in Israel ,met of zonder de hulp van de VS . Het is nu een strijd wie de meesten doden kan maken , en we weten wel wie dat zijn. Naar mijn mening zou het conflict al gedeeltelijk opgelost kunnen zijn , als de VS dat zou willen . Maar aangezien de VS aan de leidraad loopt van Israel , zal dit niet snel gebeuren. Dat is mijn mening !!

Huey
31-08-2004, 16:59
Origineel gepost door FAITHLESS128 Het is nu een strijd wie de meesten doden kan maken , en we weten wel wie dat zijn. Dan had er geen enkele Palestijn meer geleeft. Misschien wordt het tijd dat de Palestijnen stoppen met het doden van onschuldige Israelische burgers. Dan valt er te praten.

Raihana
31-08-2004, 17:01

Origineel gepost door Pajiera Lang leve Israel, mooiste land ter wereld. Wij zullen zeker overwinnen op de moslims inschallah. Met wat wil je winnen? En wat wil je winnen? Met ingepikte land misschien of land dat niet van de joden is...wees maar lekker trots op een land dat niet van jullie is... :rolleyes: Ps: Lange Leve Palestina Inchallah, mooiste land ter wereld.

FAITHLESS
31-08-2004, 17:06
Origineel gepost door Huey Dan had er geen enkele Palestijn meer geleeft. Misschien wordt het tijd dat de Palestijnen stoppen met het doden van onschuldige Israelische burgers. Dan valt er te praten. Je hebt gelijk Huey . :rolleyes:

FAITHLESS
31-08-2004, 17:20
Origineel gepost door Pajiera Israel moet gewoon een paar nukes op die palestijnen gooien. http://www.tldm.org/News6/GabrielMissile2.jpg De Gabriel raket, mooi spul. :Iluvu: Wie niet horen wil moet maar voelen. En jij hebt ook gelijk. :rolleyes:

Naizah
31-08-2004, 17:20
Origineel gepost door selima17__1986 :kicken: was op het nieuws jij spoort niet!!! hoe kun je zoiets nou kicken vinden???

FAITHLESS
31-08-2004, 17:23
Origineel gepost door Naizah jij spoort niet!!! hoe kun je zoiets nou kicken vinden??? Laat dat meisje kicken , Iedereen heeft zo zijn/haar metodes om te kicken . Hoop dat ze daar bij geen drugs gebruikt , dat zou ik echt erg vinden.

Naizah
31-08-2004, 17:27
Origineel gepost door luister Moet jij zonodig, zeggen. Tazzzzzzzz, ruilt ze iets waardevols in, voor iets dat helemaal niets waard is. als ik naar jou gedrag kijk weet ik zeker dat ik juist gekozen heb. als jij voorbeeld moet zijn voor een perfecte moslim, ben ik de nieuwe koningin van nederland over 5 jaar!

Zakaria44
31-08-2004, 17:40
Origineel gepost door luister Jij vieze, vuile, gorre, stinkende ZIONIST. WHAHAHAHAHHAHAHA

Pajiera
31-08-2004, 17:46
Wat laf...durven ze niet eens hun gezicht te laten zien. Of zijn ze zo lelijk? :maf:

Raihana
31-08-2004, 17:47
Origineel gepost door Pista Carnaval is nu toch niet!! :confused: Ow, ael, nu begrijp ik het. :D En hoe noem je dit? Blijdorp misschien.. :rolleyes: Origineel gepost door Pajiera Lang leve Israel, mooiste land ter wereld. http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif http://www.youngisrael.org/Israel_flag.jpg http://www.metimes.com/2K2/issue2002-33/issue_metpix/sharon_has_plenty.jpg http://www.columbia.edu/cu/thefed/v2/archives/18/18.3/images/rabbi.jpg Wij zullen zeker overwinnen op de moslims inschallah.

Pista
31-08-2004, 17:51
Origineel gepost door Raihana En hoe noem je dit? Blijdorp misschien.. :rolleyes: Ik krijg altijd de kriebels van die macho's die gemaskerd met een machinegeweer de hoogte in lopen te paraderen, om één of andere reden doen ze me wat denken aan de KKK....die verbergen zichzelf ook omdat ze te laf zijn met ontbloot gelaat hun vuiligheid te doen.

FAITHLESS
31-08-2004, 17:55

Origineel gepost door Pista Ik krijg altijd de kriebels van die macho's die gemaskerd met een machinegeweer de hoogte in lopen te paraderen, om één of andere reden doen ze me wat denken aan de KKK....die verbergen zichzelf ook omdat ze te laf zijn met ontbloot gelaat hun vuiligheid te doen. Nee ze zijn bang dat ze herkent worden door het Israelische leger . Dat is wel begrijpelijk , omdat Israel mensen vermoordt van uit Apache- helikopters. Hadden de Palestijnen ook die keus ,om Israeli's te doden met vliegtuigen, dan hadden ze wel rondgelopen zonder bedekte hoofd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5