Bekijk originele versie : Verschillende hemelen!!
er zijn 7 hemelen plus een stukje boven die zevende hemel waar Mohamed (saws) nu zit en de troon van Allah (swt) geloof ik, verder zijn er ook een aantal andere profeten alle profeten bedoel ik al in die hemelen weet jij in welke hemelen ze zitten?? ik weet het wel van een paar maar niet allemaal tja voor ons is het al hopen of we in de eerste hemel komen.
naoual_tangawia
19-12-2002, 14:42
In de hoogste bedoel je.....
Toufik19
19-12-2002, 14:44
Origineel gepost door helleau
er zijn 7 hemelen plus een stukje boven die zevende hemel waar Mohamed (saws) nu zit en de troon van Allah (swt) geloof ik, verder zijn er ook een aantal andere profeten alle profeten bedoel ik al in die hemelen weet jij in welke hemelen ze zitten?? ik weet het wel van een paar maar niet allemaal tja voor ons is het al hopen of we in de eerste hemel komen
als je de koran en sunnah gewoon volgt,kom je er inshallah wel.Maar wij maken het onszelf moeilijk.Islam is een zeer simpele godsdienst,alleen maken wij het moeilijk door het te mengen met zaken die er niet bijhoren zoals de grootste boosdoener:CULTUUR.
Nounousa
19-12-2002, 15:01
Origineel gepost door Toufik19
als je de koran en sunnah gewoon volgt,kom je er inshallah wel.Maar wij maken het onszelf moeilijk.Islam is een zeer simpele godsdienst,alleen maken wij het moeilijk door het te mengen met zaken die er niet bijhoren zoals de grootste boosdoener:CULTUUR.
JUISTEM!!
vele weten ook niet dat islam DE CULTUUR is, daarnaast bestaat er geen cultuur
Nounousa
19-12-2002, 15:03
Origineel gepost door helleau
inderdaad toufik enne naoual ik bedoel de eerste hemel van beneden want de hoogste is erg moeilijk te behalen meid
Inshallah haal je het wel meid :D
Toufik19
19-12-2002, 15:05
Origineel gepost door Hindje
JUISTEM!!
vele weten ook niet dat islam DE CULTUUR is, daarnaast bestaat er geen cultuur
dat is al de zoveelste keer dat ik vandaag gelijk krijg
SamiaGirl
19-12-2002, 15:07
Insha'allah gaan we allemaal naar de hemel,zolang we onze godsdienst in ons hart dragen en eraan houden zal het goed komen hoop ik :D
SamiaGirl
19-12-2002, 15:08
ALs we over de marokkaanse cultuur beginnen zijn we volgend jaar nog niet klaar :stout: (over 2weken)
PerfectTangawia
19-12-2002, 15:09
Origineel gepost door SamiaGirl
Insha'allah gaan we allemaal naar de hemel,zolang we onze godsdienst in ons hart dragen en eraan houden zal het goed komen hoop ik :D
INSA'ALLAH..
TANGAWIA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.