Bekijk originele versie : opvallend
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:29
wat me opvalt is dat als een jongen een topic opent over slechte zaken dan trekt hij zoveel bezoekers en veel meiden liggen helemaal in een deuk om bepaalde uitspraken. Maar als een meisje dezelfde soort topic opent krijgt ze de volle laag van (dezelfde meiden of jongens)dat ze goedkoop is enzo. Terwijl zaken voor beiden niet goed zijn of zijn we met zijn allen zo vastgeroest in dit (negatieve)onderdeel van de cultuur, waarin bij jongens gewoon meer getolereert wordt in tegenstelling tot de Islam die geen onderscheid maakt. :confused:
tazaghiniagirl
31-08-2004, 15:30
...:giechel:...!!!
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:33
Origineel gepost door tazaghiniagirl
...:giechel:...!!!
doe ff 1 keer serieus :kwaad:
KusjeVanEenDame
31-08-2004, 15:33
jaaaaaaaaaaa dangerouzly heeft helemaaalllll gelijk
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:36
thanx Dame;)
KusjeVanEenDame
31-08-2004, 15:37
:)
:zwaai:
sexywoman
31-08-2004, 15:38
ik ben het helemaal met je eens, de meeste zijn gewoon onbewust vastgeroest, zonder dat je het doorhebt, is het net of je het bij een jongen wel goed vindt terwijl ze allebei fout zijn, zo zijn we gewoon grootgebracht, het is je ingeprent een jongen mag dat wel en een meisje niet, tenminste bij mij thuis........
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:43
Origineel gepost door KusjeVanEenDame
:)
Tamqeyast
31-08-2004, 15:44
jah is wel so
Lady_moi
31-08-2004, 15:45
Ik zal u uitleggen waarom.
Jongens openen topics over de meiden en de meiden doen alsof ze heilig zijn en steunen die jongens zema ' ik ben toch niet zo ' maar als een meid een slecht topic opent dan word ze door de meiden EN jongens afgekraakt. En waarom? Wel zie de meeste wijven hier willen scoren bij de heren (heel triest) en dat doen ze door hun gat te lekken zema hun steunen bij hun reactie. Maar dat doen de jongens nie bij de meiden.
Snap je? Er zijn maar een paaar leden die nie zo zijn maar ja what to do gewoon kijken en lachen éh :D
mtalsiatje
31-08-2004, 15:46
een jongen jongen kan doen en laten wat die wil, maar zodra een meisje wat doet krijgt ze gelijk de volle shit over haar heen .....
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:48
Origineel gepost door sexywoman
ik ben het helemaal met je eens, de meeste zijn gewoon onbewust vastgeroest, zonder dat je het doorhebt, is het net of je het bij een jongen wel goed vindt terwijl ze allebei fout zijn, zo zijn we gewoon grootgebracht, het is je ingeprent een jongen mag dat wel en een meisje niet, tenminste bij mij thuis........
zeer spijtig:jammer:
maar ja we weten nu wel hoe we het zelf zullen doen Insha`allah;) of allebei wel of allebei niet ligt eraan wat de Islam er over zegt over datgene wat ze willen doen.
xXx Aminaatje :zwaai:
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:55
Origineel gepost door Lady_moi
Ik zal u uitleggen waarom.
Jongens openen topics over de meiden en de meiden doen alsof ze heilig zijn en steunen die jongens zema ' ik ben toch niet zo ' maar als een meid een slecht topic opent dan word ze door de meiden EN jongens afgekraakt. En waarom? Wel zie de meeste wijven hier willen scoren bij de heren (heel triest) en dat doen ze door hun gat te lekken zema hun steunen bij hun reactie. Maar dat doen de jongens nie bij de meiden.
Snap je? Er zijn maar een paaar leden die nie zo zijn maar ja what to do gewoon kijken en lachen éh :D
je kon wel es gelijk hebben :(
het is zeker een bepaalde strategie hier:jammer:
a vriendjespolitiek (als vriendinnetje de topic opent is het sowiezo leuk ookal slaat het nergens op :rolleyes: )
b jongens trekken volle zalen:hihi: maakt niet uit wat hij zegt de meiden stromen de topic binnen:nerd:
lachen doen we ook nog wel hoor;)
DaNGeRouZLy
31-08-2004, 15:56
Origineel gepost door mtalsiatje
een jongen jongen kan doen en laten wat die wil, maar zodra een meisje wat doet krijgt ze gelijk de volle shit over haar heen .....
hoezo met 2 maten meten:jammer:
Tamqeyast
31-08-2004, 15:59
Origineel gepost door mtalsiatje
Das waar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.