Beste lezers,
Mijn vader heeft niet zo lang geleden een beroerte gehad.
Ik heb er een vreselijke moeit mee om dit te verwerken....als je er met collega's etc. over praat doen ze er zo nuchter over. Terwijl ik me al dagenlang ellendig en beroerd voel.Ik kan niets zien of horen of ik denk al aan hem....Ik hou zoveel van hem Ik hoop inshallah dat alles goed komt...maar ik heb nu echt iemand nodig die me sbarr kan geven in deze onbetrouwbare wereld waar we in leven.Wie kent er iemand of heeft dit zelf ook meegemaakt binnen de familie?
Liefs
Santar.
Lella_Roosje
31-08-2004, 16:09
Meid, wat vind ik dit verschrikkelijk om te lezen, serieus...
Ik kan je niets anders doen dan je vader heel veel beterschap te wensen.. Lahy shafie (amien).
Door deze beroerte is incha allah veel zondes 'weg gehaald' bij je vader...
Ma3a Salama
Precious_86
04-09-2004, 11:03
Hey meid,
Wat erg voor je. Moge Allah je sbar geven.
Mijn vader heeft vorig jaar ook een beroerte gehad. Ik weet hoe je je voelt, het zijn dagen en nachten die eindeloos lijken, telkens als de telefoon gaat, schrik je je rot, omdat je gelijk denkt dat het t ziekenhuis is. Toen alles gebeurde was ik ook nog alleen met mijn moeder thuis, en omdat mijn moeder de taal niet goed spreekt, moest ik mee in de ambulance, het is zooooooooooo erg. Als je contact met mij wilt, dan hoor ik het wel van je.
Inmiddels heb ik de schrik wel verwerkt, als ik je ergens mee kan helpen, aarzel dan niet en pm me.
Succes meid. Moge ALLAH jullie helpen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.