Bekijk originele versie : opstand van de moslims in nederland
nadeeraemad
19-10-2010, 22:19
salam ou aleikum broeders en zusters,
wij moeten in actie komen, wij worden nu in een hoekje gedreven als moslims zijnde.
Ik stel voor om te gaan staken, zoals bijv. een dag met zijn allen het werk neer te leggen, maar dan bedoel ik alle moslims in Nederland het wordt tijd dat we laten merken dat we hier horen en hier ook niet weg te denken zijn. zoals een gezegde het ook zegt je weet pas wat je mist als het er niet meer is ik denk dat dat hier in Nederland echt nodig is. dit gaat anders de verkeerde kant op. als er andere suggesties zijn dan natuurlijk ook. mohiem we moet gewoon actie gaan ondernemen.
a salam ou aleikum.
helpende_hand
19-10-2010, 22:33
Goed idee! Ik ben alleen erg bang dat er helaas niets van terecht komt.
MizzMeknes
19-10-2010, 23:13
Dat denk ik ook, maar vind wel dat Nederland wakker geschud moet worden.
wij moeten in actie komen, wij worden nu in een hoekje gedreven als moslims zijnde.
Ik stel voor om te gaan staken, zoals bijv. een dag met zijn allen het werk neer te leggen, maar dan bedoel ik alle moslims in Nederland het wordt tijd dat we laten merken dat we hier horen en hier ook niet weg te denken zijn. zoals een gezegde het ook zegt je weet pas wat je mist als het er niet meer is ik denk dat dat hier in Nederland echt nodig is. dit gaat anders de verkeerde kant op. als er andere suggesties zijn dan natuurlijk ook. mohiem we moet gewoon actie gaan ondernemen.
a salam ou aleikum.
:D meeste moslims zijn toch werkeloos denk niet dat het veel nut zal hebben, en dan bedoel ik het niet negatief , maar meeste moslims zijn of jong niet werkend of nog studerend of vergrijsd en daartussen zit een grote groep die of werkeloos of arbeidsongeschikd is.
Denk dat je meer effect hebt indien moslims zelf eens heft in handen namen en zichzelf neerzetten of als individuen of als groep want dat is nu onduidelijk.
Als je moslims vraagt over iets dan zegt iet dat gaat niet over mij maar over die andere, terwijl Nederland ons steeds als groep aanziet.
Dan rijst de vraag onmiddelijk wie is die groep en wie vertegenwoordigt die groep, blijkbaar bestaat er een groep moslims als entiteit waar niemand bijkan , maar die alleen de hollandse samenleving ziet en als kapstok gebruikt om elk beetjes stront wat hun niet bevalt aan op te hangen en daarmee naar buiten treed , van " kijk julie moslims deugen niet ".
Het is heel tricky hoe het mechanisme in elkaar zit daar is grondig over nagedacht.
Nu zijn de meeste moslims vertegenwoordigt (blijkbaar dus) door verschillende splintergroepjes of moskeebesturen die op eigen houtje iets ondernemen of uitlatingen doen maar vrees dat het niet gaat helpen.
Denk dat als eerste actie van moslims , eerst moet nagedacht worden , wat nou de definitie is van die moslimgroep is en waarom NL steeds deze groep aanwijst en in het bijzonder de Marokkanen, deze groep of entiteit die door NL maatschappij gezien word moet opstaan en zich identificieren en verdedigen of zichzelf voorgoed het zwijgen opleggen en aan NL duidelijk maken dat er GEEN moslim groep bestaat of dat er GEEN Marokkanen groep bestaat.
Aldus mijn bescheiden bijdrage aan dit fenomeen :o
In opstand komen..... wil best staken maar ben bang dat ik de volgende dag niet terug hoef te komen op het werk. Ze zullen dan merken dat ze het best zonder mij kunnen :)
We kunnen wel in opstand komen, en de PR machine aangooien maar dat zal niet helpen. Zolang de moslims (marokannen) over vertegenwoordig zijn in de WW, gevangenissen, Ziektewet, 10 kinderen in marokko die niet bestaan maar wel kinderbijslag, school uitval, straatterrorisme, blijf van mij lijfhuizen en ga zo maar door zullen wij in het verdomde hoekje zitten.
Eerlijk is eerlijk..... we hebben het zwaar verpest. En niet vergeten wij marokkannen zijn de ergste racisten die er bestaan!
In opstand komen..... wil best staken maar ben bang dat ik de volgende dag niet terug hoef te komen op het werk. Ze zullen dan merken dat ze het best zonder mij kunnen :)
We kunnen wel in opstand komen, en de PR machine aangooien maar dat zal niet helpen. Zolang de moslims (marokannen) over vertegenwoordig zijn in de WW, gevangenissen, Ziektewet, 10 kinderen in marokko die niet bestaan maar wel kinderbijslag, school uitval, straatterrorisme, blijf van mij lijfhuizen en ga zo maar door zullen wij in het verdomde hoekje zitten.
Eerlijk is eerlijk..... we hebben het zwaar verpest. En niet vergeten wij marokkannen zijn de ergste racisten die er bestaan!
Precies , deze site getuigd al van ons racistische cultuur, " jij bent Ait Wayagar, jij bent sousie, jij bent arabier , jij bent riffie , jij bent enzov..... :likje: .." Onze Profeet 3as heeft ons voor alles gewaarschuwd en ook voor dit :
YOUR ACTIONS ARE YOUR RULERS!
Consider the following words of Nabi (sallallahu-alyhi-wasallam) on the relationship between rulers and the ruled: "As you are, so will be the rulers that will be set over you" (Mishkaat). "...The hearts of the rulers are in my control. When My servants obey Me, I turn their leaders towards them in kindness. When My servants disobey Me, I turn their rulers towards them with wrath and anger, then they punish them terribly. So do not engross yourselves in swearing and criticising your rulers but rather engross yourselves in Dua and humble submission so that I may take care of your (oppressive) rulers" - al-I’itidaal
hoceima01
20-10-2010, 11:10
Ga buiten fietsen.. wat nou staken, alsof iemand wakker ligt van onze stakking! wij vormen niet eens 1% van de werkende mensen in NL.
De enige manier is je beste blijven doen op je werk als je dat hebt, en onze kinderen beter opvoeden en opleiden. En dan maar hopen dat over 20 jaar een betere generatie komt van Marokkannen.
Wat nou wij worden in een hoek gedreven.. Het is toch waar dat wij oververtegenwoord zijn in de criminaliteit cijfers, het is toch waar dat wij de meeste schooluitvallers hebben.. het is toch waar dat wij oververtegenwoord zijn in de uitkeingtrekkers.....Het is toch waar dat wij het meeste overlast veroorzaken in de burten waar wij wonen..!!
Wat nou in een hoek gedreven!!
Dat laat onverlet dat ook wij goede mensen hebben, die goed opgeleid zijn, die goede ondernemers zijn, en die hun kinderen goed opvoeden...
zoetje30
20-10-2010, 14:10
Ga buiten fietsen.. wat nou staken, alsof iemand wakker ligt van onze stakking! wij vormen niet eens 1% van de werkende mensen in NL.
De enige manier is je beste blijven doen op je werk als je dat hebt, en onze kinderen beter opvoeden en opleiden. En dan maar hopen dat over 20 jaar een betere generatie komt van Marokkannen.
Wat nou wij worden in een hoek gedreven.. Het is toch waar dat wij oververtegenwoord zijn in de criminaliteit cijfers, het is toch waar dat wij de meeste schooluitvallers hebben.. het is toch waar dat wij oververtegenwoord zijn in de uitkeingtrekkers.....Het is toch waar dat wij het meeste overlast veroorzaken in de burten waar wij wonen..!!
Dat laat onverlet dat ook wij goede mensen hebben, die goed opgeleid zijn, die goede ondernemers zijn, en die hun kinderen goed opvoeden...
:goedzo: Jij hebt goed gesproken jongen!
zolang je la ilaha illa lah blijft zeggen ben jij niet welkom hier ,generatie voor ons was academische generatie die zijn ook weggepest , ze vinden altijd wel een reden , alleen nu is het makkelijk om hassan de hangjongen aan te wijzen of mourad de drugsdealer, we maken ze het wel heel makkelijk .
Maar het is een illusie om te denken dat wij ooit geaccepteerd zullen worden zolang je moslim blijft wat volstrekt logisch is , wij beweren dat we de correcte religie volgen en zij de onjuiste terwijl we hier op hun rug meeliften met hun economische voorspoed. :D
word wakker moslims , ga je eigen land bewerken en doe daar je sharia en je godsdienst ding , deze westerse landen zijn van westerlingen , doe je ding doe je studie en zorg dat je in je thuisland je zaakjes op orde hebt want hier vertoeven is zuur en onaangenaam.
En het zal ELK jaar erger worden, want een kafir is net een hond , als ie eenmaal begint met blaffen blijft ie blaffen tot je hem of afschiet of flink afranselt en je hem angst inboezemt anders blijft ie blaffen en word ie agressiever en dit maken we heden ten dage aan den lijve mee
Eerst hadden ze ons nodig maar door die globalisering kunnen ze het smerige vieze werk neerplanten in landen waar lonen zeer laag zijn (denk china en oostblok landen) dus hele concept van buitenlandse goedkope werknemers is verdwenen en daarmee ook de noodzaak.
Nu zitten ze opgescheept met een ideologische bevolkingsgroep die op hun centen teert en weinig toevoegt aan hun economische welzijn.
MEER en NIET MINDER , dit zijn westerlingen waar alles draait om kapitaal en emotie is 2de of 3de plaats of helemaal niet.
En ze zitten zeker niet te wachten op 3de of 4de generatie geemotioneerde moslims die hun even komen uitleggen wat normen en waarden zijn want die kennen zij heus wel , na 1500 jaar onder het juk van christendom weten de westerlingen echt wel wat godsdienst is en na de jaren 50 hebben zij zich hiervan bevrijd.
En zitten niet te wachten op wat allochtone wijsneuzen die hun komen vertellen hoe ze hun leven moeten leiden
moessiclk
20-10-2010, 15:10
enige opstand is lekker geld blijven maken en naar je doelen streven'
lig echt niet wakker wat nederlanders zeggen of doen.
marokkanen verwachten een aai over hun bol. geloof me marokkanen kan hun gestolen worden. dus je kan 2dingen doen. zielig toekijken of je ding doen.
ik kies voor het laatste
ik zoek juist werk en deze man wil staken.perfecte staking is dat 100% van de bevolkingsgroep gaat staken dan heb je een resultaat enige wat wij zouden KUNNEN doen is Parijs rellen maar goed dat gaat denk ik wel komen in de toekomst...haha
Mrbentley
20-10-2010, 19:24
Staken heeft geen zin , zoals boven gezegd word . Gewoon geld maken en weg van deze land . Terug naar Magbrib ;)!!! Waar we horen
Mr_iemand
24-10-2010, 15:40
a salam ou aleikum.
ik ben het helemaal met je eens, we moeten aktie ondernemen.
zoals andere in deze topic zeggen, dat we beter niet gaan staken en maar afwachten. dat kan niet vind ik.
wij zijn geen dieren en moeten voor ons rechten opkomen, hoe straks met ons en met ons kineren.
er is een demonstratie gepland op 30 oktober om 14.00 uur in amsterdam halte waterloopplein.
wie interesse hierin heeft kan ik mail sturen, zodat die wordt doorgestuurd.
virtual-lady
24-10-2010, 16:04
zolang je la ilaha illa lah blijft zeggen ben jij niet welkom hier ,generatie voor ons was academische generatie die zijn ook weggepest , ze vinden altijd wel een reden , alleen nu is het makkelijk om hassan de hangjongen aan te wijzen of mourad de drugsdealer, we maken ze het wel heel makkelijk .
Maar het is een illusie om te denken dat wij ooit geaccepteerd zullen worden zolang je moslim blijft wat volstrekt logisch is , wij beweren dat we de correcte religie volgen en zij de onjuiste terwijl we hier op hun rug meeliften met hun economische voorspoed. :D
word wakker moslims , ga je eigen land bewerken en doe daar je sharia en je godsdienst ding , deze westerse landen zijn van westerlingen , doe je ding doe je studie en zorg dat je in je thuisland je zaakjes op orde hebt want hier vertoeven is zuur en onaangenaam.
En het zal ELK jaar erger worden, want een kafir is net een hond , als ie eenmaal begint met blaffen blijft ie blaffen tot je hem of afschiet of flink afranselt en je hem angst inboezemt anders blijft ie blaffen en word ie agressiever en dit maken we heden ten dage aan den lijve mee
Eerst hadden ze ons nodig maar door die globalisering kunnen ze het smerige vieze werk neerplanten in landen waar lonen zeer laag zijn (denk china en oostblok landen) dus hele concept van buitenlandse goedkope werknemers is verdwenen en daarmee ook de noodzaak.
Nu zitten ze opgescheept met een ideologische bevolkingsgroep die op hun centen teert en weinig toevoegt aan hun economische welzijn.
MEER en NIET MINDER , dit zijn westerlingen waar alles draait om kapitaal en emotie is 2de of 3de plaats of helemaal niet.
En ze zitten zeker niet te wachten op 3de of 4de generatie geemotioneerde moslims die hun even komen uitleggen wat normen en waarden zijn want die kennen zij heus wel , na 1500 jaar onder het juk van christendom weten de westerlingen echt wel wat godsdienst is en na de jaren 50 hebben zij zich hiervan bevrijd.
En zitten niet te wachten op wat allochtone wijsneuzen die hun komen vertellen hoe ze hun leven moeten leiden
:goedzo:
Bouzitoen
24-10-2010, 16:12
Wie geeft jullie een uitkering e luie honden... :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.