Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hemeria???

Ptissem20
31-08-2004, 14:54

Ik lees hier veel positiefs over Jamila Badri wie heeft haar meegemaakt en weet of ze ook die hemeria's verhuurt voor beide dus man en vrouw? xxxx

Ghizlane_girl
31-08-2004, 14:58
ze is een schat van een vrouw, heb haar meegemaakt bij een vriendin en binnenkort terug (de 18de september.) ze heeft prachtige kledij haar make up is gewoon af, en de hemeria is ook schitterend. er is gewoon niets negatiefs aan dat mens (aan haar werk toch niet) ! !!

3arobiya
31-08-2004, 15:00
Origineel gepost door Ghizlane_girl ze is een schat van een vrouw, heb haar meegemaakt bij een vriendin en binnenkort terug (de 18de september.) ze heeft prachtige kledij haar make up is gewoon af, en de hemeria is ook schitterend. er is gewoon niets negatiefs aan dat mens (aan haar werk toch niet) ! !! A salaam alikoem .. Helemaal mee eens. Ze is gewoon weg de beste. Wa salaam...

Ptissem20
31-08-2004, 15:14
Ze verhuurt ook die bruidsstoelen neem ik aan hoe zijn die?

3arobiya
31-08-2004, 15:47

hmm die vind ik niet echt Waaaaaaaaaaauwww maar gewoon.. maar de rest is echt top

Tangawia1982
02-09-2004, 15:35
T'Barkelah zij is zeker goed in haar werk, dat noem ik nog eens een goede neggafa. Ze regelt je gehele wedding met alle puntjes op de i. Inchaallah neem ik haar ook als mijn dag komt. Ik heb haar ook meegemaakt op de wedding van me beste vriendin en ze is echt toppie en heel lief. gewoon een echte Meknesia hihihihihihi

tamza_riffia
15-09-2004, 18:49
Zij is nummer 1 Ik heb haar 2 keer meegemaakt op builoften van me nichten ze is echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardig en spontaan xxx