Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Catering Yamama uit R'dam?

Pagina's : [1] 2

Berberia83
31-08-2004, 14:09

Wie heeft het ooit meegemaakt? Vertel... vertel...

Wasila
31-08-2004, 15:52
Salaam meid, Ik neem aan dat jezelf gaat trouwen. Alvast van harte gefeliciteerd. Mijn zus haar schoonvader is heel goed bevriend met de eigenaar van Jamama. Het eten van Jamama is heerlijk en perfect. Wij hebben ze zelf met mijn verloving gehad. Je zult er geen spijt van krijgen. Alles is lekker van koekjes tot bestilla. Succes. Ps ze hebben ook een website www.jamama.nl

Berberia83
01-09-2004, 11:48
Origineel gepost door Wasila Salaam meid, Ik neem aan dat jezelf gaat trouwen. Alvast van harte gefeliciteerd. Mijn zus haar schoonvader is heel goed bevriend met de eigenaar van Jamama. Het eten van Jamama is heerlijk en perfect. Wij hebben ze zelf met mijn verloving gehad. Je zult er geen spijt van krijgen. Alles is lekker van koekjes tot bestilla. Succes. Ps ze hebben ook een website www.jamama.nl Dank je wel meid! Ik denk dat ik ff contact met ze ga opnemen. Hoe was de decoratie?

Wasila
01-09-2004, 12:42
Hoi meid, De decoratie was niet echt mijn smaak. Maar het eten is wel fantastisch en heerlijk. Maar smaken verschillen. Grt en succes

Berberia83
09-09-2004, 09:39

Origineel gepost door Wasila Hoi meid, De decoratie was niet echt mijn smaak. Maar het eten is wel fantastisch en heerlijk. Maar smaken verschillen. Grt en succes Jeetje wat zijn ze duur. Ontvangst met melk en dadels Mini tarteletjes Mini tompouces Koekjes in 8 soorten Pastella met vis Mèchoui (geroosterd vlees) Fruit Brood (smida) (wit en/of bruin) Bruidstaart: 7 etages met fontein Thee en koffie Bedieningen (personeel) Materiaal (decoratie) 28,25 x 350 pp= 9887,50

Wasila
09-09-2004, 09:43
Ze zijn niet goedkoop, maar hebben heerlijk eten. Als je zoveel betaald kun je beter Afrah nemen. Meid waarom neem je niet ctc op met Saada. Ze zijn goed en stukken goedkoper dan Afrah of Jamama. Kom jezelf uit Rotterdam.

Berberia83
09-09-2004, 09:45
Origineel gepost door Wasila Ze zijn niet goedkoop, maar hebben heerlijk eten. Als je zoveel betaald kun je beter Afrah nemen. Meid waarom neem je niet ctc op met Saada. Ze zijn goed en stukken goedkoper dan Afrah of Jamama. Kom jezelf uit Rotterdam. Ik zelf kom uit DenHaag. Ik kan wel Yamama nemen maar het is zo duur. E1000,- ! Mijn vader heeft het wel voorover maar ik wil niet. Het kan wel goegkoper vind ik. Heb je website van Saada en Afrah?

Wasila
09-09-2004, 09:54
Ja de website is www.cateringsaada.nl. Ik ben zelf bij ze geweest en het zijn echt schatten van mensen. Ze hebben geduld en behandelen je goed. Ze hebben voor mij toen verschillende opties genoteerd. Bv Kip en vlees, plus thee, koffie en decoratie ong 3500. Daar zit geen limonade en koekjes, taart inbegrepen. Je kan het wel allemaal door hun laten regelen, maar dan wordt het iets duurder. Ze hebben prachtige decoratie en marokkaanse theehoek. Zelf wilde ik ze heel graag nemen, maar mijn schoonouders willen liever Afrah. Ze hebben afrah meerdere malen meegemaakt en saada niet. Need more help just let me know. Grt

Wasila
09-09-2004, 09:55
Oh ja dit was een prijs voor 250 pp. Hebben jullie zoveel mensen. Meid wanneer ga je ookal weer trouwen??

Berberia83
09-09-2004, 10:05
Origineel gepost door Wasila Oh ja dit was een prijs voor 250 pp. Hebben jullie zoveel mensen. Meid wanneer ga je ookal weer trouwen?? Wij hebben 350 personen en er zullen een paar vanuit het buitenland komen (Duitsland, Frankrijk, Belgie en Marokko). Ben je nog naar afrah geweest? PS Ik trouw in december InshaAllah.

Wasila
09-09-2004, 10:13
Origineel gepost door Berberia83 Wij hebben 350 personen en er zullen een paar vanuit het buitenland komen (Duitsland, Frankrijk, Belgie en Marokko). Ben je nog naar afrah geweest? PS Ik trouw in december InshaAllah. Ja we zijn al langsgeweest. Volgende week heeft mijn schoonvader een afspraak om alles rond te maken. Maar het zit wel goed bij Afrah. Ik heb wel vertrouwen in hun. December staat zo weer voor de deur. wat heb je al geregeld en wat nog niet, misschien kunnen we mekaar helpen.

Berberia83
09-09-2004, 10:17
Origineel gepost door Wasila Ja we zijn al langsgeweest. Volgende week heeft mijn schoonvader een afspraak om alles rond te maken. Maar het zit wel goed bij Afrah. Ik heb wel vertrouwen in hun. December staat zo weer voor de deur. wat heb je al geregeld en wat nog niet, misschien kunnen we mekaar helpen. Ik heb nog niets geregeld meid. :( 'T waggelt een beetje.

Berberia83
09-09-2004, 14:29
Wasila kan je mij de prijzen van alafrah geven?

Wasila
09-09-2004, 15:04
Afrah vraagt voor 1001 nachten deco en eten 36.00 p.p. Maar je moet echt flink afdingen. Maar dan heb je ook alles. eten koekjes deco taart limonade thee/koffie cocktaildrankjes petit four marokkaanse theehoek serveerders servies fruit en ze ruimen alles zelf op aan het einde van de avond.

beni_bouyachie
09-09-2004, 17:59

Hele goede cateraars saada / afrah / jamama! Maar ik ken zelf een cateraar uit adam ze hebben geloof ik ook een viszaak of zoiets , any way de deco is prachtig het eten is heerlijk de bediening is perfect .. En nu komt et ik geloof dat ze de helft goedkoper zijn dan de cateraars hierboven genoemd .. ik zou zeggen zoek het nummer op www.djnadia.nl onder collega's dan onder cateraars .. Bel ze voor een offerte .. Cateraar hannan .. Veel geluk met jullie keuze

Pagina's : [1] 2