Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen zo denken de vrouwen over ons

Pagina's : [1] 2

ManZonderVrouw
31-08-2004, 13:35

Wat dachten die mannen van die zielige, meest smerige snorretjes en sikjes van zichzelf? Ze moesten eens weten hoeveel vrouwen daar van walgen Meer en meer mannen beginnen op zielige creaturen te lijken, ze vormen nog altijd de meerderheid als het om "zoekende" gaat. Een vrouw met een buik zou lui zijn? Een man met een buik is zeker het einde, heeft genoeg geld om zich vol te laten lopen met drank

Lady_moi
31-08-2004, 13:44
Ik kan ook die sikjes nie meer uitstaan terwijl ik da vroeger zo prachtig vond bij een jongen :kwaad:

tangawija_1985
31-08-2004, 13:56
Origineel gepost door ManZonderVrouw Wat dachten die mannen van die zielige, meest smerige snorretjes en sikjes van zichzelf? Ze moesten eens weten hoeveel vrouwen daar van walgen Meer en meer mannen beginnen op zielige creaturen te lijken, ze vormen nog altijd de meerderheid als het om "zoekende" gaat. Een vrouw met een buik zou lui zijn? Een man met een buik is zeker het einde, heeft genoeg geld om zich vol te laten lopen met drank niet alle vrouwen denken zo ;)

soraya28
31-08-2004, 14:56
zelfs een opa van 80 loopt nu met sikje ik kan het niet meer aanzien iedereen loopt er mee of van die joodse kapsel ze zeggen van ik haat joden maar wat doen ze ze willen op hun lijken tfoe mensen hou het bij je eigen waarde wat volgt nu he! zie je hun ons na doen nee nou dan jullie zijn zo goed koop joh niet meer normaal

Adil
31-08-2004, 15:22

Jullie praten alle vanuit je eigen visie..! Leef & praat met verschillende mensen. Zo verbreed je je eigen visie.. :)

Azzzizzz
31-08-2004, 16:09
zo denken zo over jou misschien als ze mijn zien zullen denken ze : Allah iámar ha Salá...., Wald ánas dajha fi rasoe.

Lady_moi
31-08-2004, 16:13
T'is ook nie de bedoeling da ze al nie moge kieze hoe ze derbij lope, als zij da mooi vinden iwa en dan da's toch nie ons probleem als wij dit of dat nie mooi vinden en zij wel dan isda hun zakes éh zolang zij zich daar ma goe bij voele of ze nu de jode, turke of chineze na apen. Wij kunnen enkel ons mening geven en hen niet verbieden ;) Origineel gepost door soraya28 zelfs een opa van 80 loopt nu met sikje ik kan het niet meer aanzien iedereen loopt er mee of van die joodse kapsel ze zeggen van ik haat joden maar wat doen ze ze willen op hun lijken tfoe mensen hou het bij je eigen waarde wat volgt nu he! zie je hun ons na doen nee nou dan jullie zijn zo goed koop joh niet meer normaal

Benkiro
31-08-2004, 16:49
Origineel gepost door Lady_moi Ik kan ook die sikjes nie meer uitstaan terwijl ik da vroeger zo prachtig vond bij een jongen :kwaad: :eek: ...ben zo terug! :hihi:

mocro_chicaaa
31-08-2004, 16:54
Origineel gepost door Benkiro :eek: ...ben zo terug! :hihi: :giechel: :giechel: :giechel: ik vind sikjes sexyyy :stout:

Benkiro
31-08-2004, 16:56
Origineel gepost door mocro_chicaaa :giechel: :giechel: :giechel: ik vind sikjes sexyyy :stout: :toink: SH!!!!!!!!TTT !!!!! :hihi:

Lady_moi
31-08-2004, 17:04
Ebde gij ne sikje? :kwaad: Waar is mijn schaar? :kwaad: :kwaad:

Lady_moi
31-08-2004, 17:05
Ja en dan gij vind sikjes sexy voorwa zegde gij da tegen hem? Omdat hij toevallig een sikje heeft ofwa? Ga ergens anders goedkoop doen :kwaad: Origineel gepost door mocro_chicaaa :giechel: :giechel: :giechel: ik vind sikjes sexyyy :stout:

mocro_chicaaa
31-08-2004, 17:23
Origineel gepost door Lady_moi Ja en dan gij vind sikjes sexy voorwa zegde gij da tegen hem? Omdat hij toevallig een sikje heeft ofwa? Ga ergens anders goedkoop doen :kwaad: mensen nemen marokko.nl weer te serieus :rolleyes: t is gewoon sexy :stout: !!

Lady_moi
31-08-2004, 17:31
Jalo alé hij vind da normaal ofwa da slaat nergens op meneerke zegt wacht ik kom zo terug en gij zegt ik vind da sexy taz zo goedkoop. Origineel gepost door mocro_chicaaa mensen nemen marokko.nl weer te serieus :rolleyes: t is gewoon sexy :stout: !!

mocro_chicaaa
31-08-2004, 17:32

Origineel gepost door Lady_moi Jalo alé hij vind da normaal ofwa da slaat nergens op meneerke zegt wacht ik kom zo terug en gij zegt ik vind da sexy taz zo goedkoop. ja meid is heel goedkoop ben gewoon goedkoop ben ook een s.let een h.oer noem maar op ben t allemaal :moe:

Pagina's : [1] 2