Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help mij aub aub aub

Pagina's : [1] 2

Ameeraa
19-10-2010, 13:38

salaam dames, ik had voor het eerst sex met mijn vriend het ging er niet helemaal in en toen die klaar kwam, kwam het op mijn buik en dus niet in mijn vagina maar ik heb nu het gevoel dat het wel erin kwam en dat ik nu zwanger ben ik had ook die dag echt heel klein beetje bloed en heb nu ook buik pijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden als het erin komt voel je dat dan?? ik voelde echt niks help mij voel me echt kut nu heb het tegen mijn vriend gezegd en die zegt ik weet het echt niet en hij zegt ookal ben je zwanger we gaan toch trouwen maar ik wil dat niet snel snel help mij aub

eternal_slumber
19-10-2010, 13:42
Naar de dokter gaan? Voor de zekerheid de morningafterpil slikken? En aan de pil gaan en condooms gebruiken, of het goedkoopste van allemaal: Onthouding.

Hajar-Hotty
19-10-2010, 14:06
haha veel suc6 :lol: ik weet wat je bedoeld meid.

Ameeraa
19-10-2010, 14:14
Naar de dokter gaan? Voor de zekerheid de morningafterpil slikken? En aan de pil gaan en condooms gebruiken, of het goedkoopste van allemaal: Onthouding. lieve meid, mijn dokter is 2 weken op vakantie:moe: hij is er niet helemaal in gegaan kan je dan ook zwanger worden???? pleas help me

Zemmita
19-10-2010, 14:16

Knocked up.

LaFemme_A
19-10-2010, 14:20
Grote fout wat je hebt gemaakt, maar goed. Dat weet je zelf vast ook. Je kan van voorvocht ook zwanger raken, ik zou een zwangerschapstest gaan doen. Opletten!

Koko-11
19-10-2010, 14:26
Meid ga naar een andere dokter je dokter die misschien samenwerkt met jou huisarts. VRaag er naar. Of ga ind naar de drogist en koop een zwangersschaptest dan heb je dat al gehad. tenminste hoop dat het niet zo is voor je. En wat heb je een geode vriend hbe je de meeste zijn dan meteen weg

Ameeraa
19-10-2010, 14:31
Meid ga naar een andere dokter je dokter die misschien samenwerkt met jou huisarts. VRaag er naar. Of ga ind naar de drogist en koop een zwangersschaptest dan heb je dat al gehad. tenminste hoop dat het niet zo is voor je. En wat heb je een geode vriend hbe je de meeste zijn dan meteen weg heel erg bedankt ga het nu kopen laat het dan weten hoop positief inshallah

a_men
19-10-2010, 16:55
salaam dames, ik had voor het eerst sex met mijn vriend het ging er niet helemaal in en toen die klaar kwam, kwam het op mijn buik en dus niet in mijn vagina maar ik heb nu het gevoel dat het wel erin kwam en dat ik nu zwanger ben ik had ook die dag echt heel klein beetje bloed en heb nu ook buik pijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden als het erin komt voel je dat dan?? ik voelde echt niks help mij voel me echt kut nu heb het tegen mijn vriend gezegd en die zegt ik weet het echt niet en hij zegt ookal ben je zwanger we gaan toch trouwen maar ik wil dat niet snel snel help mij aub ga naar de dokter voor dat je gekke dingen gaat bedenken en sowieso moet je als niet zwanger wilt raken ut met condoom doen hebbie nooit gehoord van voorvocht dus succes

DiepOngelukkig_
19-10-2010, 17:19
salaam dames, ik had voor het eerst sex met mijn vriend het ging er niet helemaal in en toen die klaar kwam, kwam het op mijn buik en dus niet in mijn vagina maar ik heb nu het gevoel dat het wel erin kwam en dat ik nu zwanger ben ik had ook die dag echt heel klein beetje bloed en heb nu ook buik pijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden als het erin komt voel je dat dan?? ik voelde echt niks help mij voel me echt kut nu heb het tegen mijn vriend gezegd en die zegt ik weet het echt niet en hij zegt ookal ben je zwanger we gaan toch trouwen maar ik wil dat niet snel snel help mij aub Wacht nou maar gewoon af tot je menstruatie periode en ga je dan druk maken als het weg blijft. Dat je die bewuste dag een beetje bloed hebt verloren komt vast omdat het je eerste keer sex was. Goodmorning.

a_men
19-10-2010, 17:24
Wacht nou maar gewoon af tot je menstruatie periode en ga je dan druk maken als het weg blijft. Dat je die bewuste dag een beetje bloed hebt verloren komt vast omdat het je eerste keer sex was. Goodmorning. Niet liegen ze kan 99% zwanger zijn Ik ben zelf eerste hulp verlener en ik heb daar ook een beetje kennis van. Ik hoop dat je een leuke kindje krijgt:D

DiepOngelukkig_
19-10-2010, 17:30
Niet liegen ze kan 99% zwanger zijn Ik ben zelf eerste hulp verlener en ik heb daar ook een beetje kennis van. Ik hoop dat je een leuke kindje krijgt:D De kans is er altijd als je zonder bescherming gaat liggen wippen. Maar ze moet gewoon op haar menstruatie periode wachten. Zowiezo zwangerschap merk je pas na een aantal weken , en wanneer heeft zij liggen neukenn? Eergisteren.

a_men
19-10-2010, 17:34
De kans is er altijd als je zonder bescherming gaat liggen wippen. Maar ze moet gewoon op haar menstruatie periode wachten. Zowiezo zwangerschap merk je pas na een aantal weken , en wanneer heeft zij liggen neukenn? Eergisteren. het gaat erom of het door de voorvocht komt maar als ze eergisteren heeft lopen sexen en vandaag al tript waarom doet ze het dan. ech kansloos je moet zeker van jezelf zijn en alleen maar genieten niet eerst een uur genieten en dan maanden lopen twispelen dit is echt kansloos zijn er echt mensen zover onder het niveau dat ze niet eens normaal kunnen sexen

DiepOngelukkig_
19-10-2010, 17:39
het gaat erom of het door de voorvocht komt maar als ze eergisteren heeft lopen sexen en vandaag al tript waarom doet ze het dan. ech kansloos je moet zeker van jezelf zijn en alleen maar genieten niet eerst een uur genieten en dan maanden lopen twispelen dit is echt kansloos zijn er echt mensen zover onder het niveau dat ze niet eens normaal kunnen sexen Voor sommige meisjes is het blijkbaar moelijk om even bij de huisarts langs te gaan voor de anticonceptie voordat ze gaan sexen.

a_men
19-10-2010, 19:02

Voor sommige meisjes is het blijkbaar moelijk om even bij de huisarts langs te gaan voor de anticonceptie voordat ze gaan sexen. misschien ziet papa en mama hen wel naar binnen gaan en dan gaan ze vragen van wat moest je daar:D en dan kunnen mensen niet meer schijnheilig doen.

Pagina's : [1] 2