Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Man verhangt zich op wc vliegtuig

Pagina's : [1] 2

Raihana
31-08-2004, 13:19

Een passagier van een vliegtuig dat van Duitsland naar de Russische stad Jekaterinenburg vloog heeft zichzelf verhangen op het toilet van het toestel. De man vertoefde al lange tijd op de wc en stewardessen zouden al een halfuur op de deur hebben geklopt. Uiteindelijk besloot men om de deur van het toilet te forceren en kwam men tot de verschrikkelijke ontdekking. Het is nog niet duidelijk wat de aanleiding tot de zelfmoord van de man, die voor zaken naar Rusland kwam, was. Mogelijk zijn het persoonlijke problemen, zijn vrouw zou hem pas geleden hebben verlaten. Het vliegveld van Jekaterinenburg wil vooralsnog geen commentaar op het voorval geven. Je laatste zucht in de plee.. :rolleyes:

ibtisamc
31-08-2004, 13:21
De lafste daad die je kunt plegen---->zelfmoord

Raihana
31-08-2004, 13:22
Origineel gepost door ibtisamc De lafste daad die je kunt plegen---->zelfmoord Ja zeker...en dan nog in de wc ook!

babyvanbelisma
31-08-2004, 13:27
Maar wel zielig dat je dus blijkbaar zo in de put zit, dat je echt geen uitweg meer ziet....

Pista
31-08-2004, 13:27

Origineel gepost door ibtisamc De lafste daad die je kunt plegen---->zelfmoord Daar heb je gelijk in, en zeggen dat er zoveel moslims zelfmoord plegen, in Palestina, Irak,New York.....

Raihana
31-08-2004, 13:32
Origineel gepost door Pista Daar heb je gelijk in, en zeggen dat er zoveel moslims zelfmoord plegen, in Palestina, Irak,New York..... Pis, waarom dwaal je af? Daar gaat mijn topic niet over...lees het anders nog een keer!

Raihana
31-08-2004, 13:35
Origineel gepost door babyvanbelisma Maar wel zielig dat je dus blijkbaar zo in de put zit, dat je echt geen uitweg meer ziet.... Alhamdulillah dat wij moslims zijn...je kan zo super diep in de put zitten en toch is zelfmoord geen uitweg. Verschrikkelijk is dit!

Pista
31-08-2004, 13:47
Origineel gepost door Raihana Pis, waarom dwaal je af? Daar gaat mijn topic niet over...lees het anders nog een keer! Kijk jij nou even op welke post ik reageer. :D

Raihana
31-08-2004, 14:06
Origineel gepost door Inyourface Eigenlijk zou je nu gewoon 3 minuten stilte moeten houden Jij als ongelovige moet dat vooral doen...ik heb geen tijd voor dat onzin.. :) Ik benut mijn 3 min tijd wel met iets beters..

Huey
31-08-2004, 14:09
Origineel gepost door Raihana Alhamdulillah dat wij moslims zijn...je kan zo super diep in de put zitten en toch is zelfmoord geen uitweg. Verschrikkelijk is dit! Alhamdulillah ja, en daarom komt zelfmoord onder moslims ook helemaal niet voor. Alleen die gekke ongelovigen doen dat zeker. Ik begin door te krijgen wat het doel is van deze topic.

Raihana
31-08-2004, 14:12
Origineel gepost door Huey Alhamdulillah ja, en daarom komt zelfmoord onder moslims ook helemaal niet voor. Alleen die gekke ongelovigen doen dat zeker. Ik begin door te krijgen wat het doel is van deze topic. De doel is gewoon lees wat er staat en leer er van! Tjongee zeg.. :rolleyes:

babyvanbelisma
31-08-2004, 14:23
Origineel gepost door Raihana Alhamdulillah dat wij moslims zijn...je kan zo super diep in de put zitten en toch is zelfmoord geen uitweg. Verschrikkelijk is dit! Alhamdulilah...

Raihana
31-08-2004, 14:27
Origineel gepost door Inyourface Raihana... Met wat dan? Met Noena pesten! :D

ibtisamc
01-09-2004, 17:43
Origineel gepost door Pista Daar heb je gelijk in, en zeggen dat er zoveel moslims zelfmoord plegen, in Palestina, Irak,New York..... Van de palestijnse zelfmoordenaars vind ik niet laf dat is immers een ander verhaal.

TrojanX
01-09-2004, 18:01

Origineel gepost door Raihana Ik benut mijn 3 min tijd wel met iets beters.. Krantenknipseltjes knippen en plakken zeker :rolleyes:

Pagina's : [1] 2