Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Korte meidenkapsels

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Hairfreak
31-08-2004, 13:13

Veel Marokkaanse meiden hebben prachtig lang haar. Wat zeg ik? Alle Marokkaanse meiden hebben prachtig lang haar! En toch ben ik op zoek naar meisjes met een kort model. Zijn die er? Zo nee, waarom niet? Zo ja, vertel waarom. Wil je een foto sturen? Kijk op mijn web-log en discussieer mee! Meiden met kort haar (http://korthaar.web-log.nl)

shirine_rbatia
31-08-2004, 13:38
Lang haar is makkelijker als je krullen hebt dan kan je het gewoon snel in een staartje doen..

SweetM
31-08-2004, 15:04
Meid ik heb een kort kapsel.. maar dit komt door een incident, waarom zoek je ze als ik vragen mag

Glimlachje
31-08-2004, 15:54
Origineel gepost door SweetM Meid ik heb een kort kapsel.. maar dit komt door een incident, waarom zoek je ze als ik vragen mag :lol:

sweet_laydee
31-08-2004, 16:05

kzelf heb kort haar... ze komen tot aan mn oor....

Hairfreak
31-08-2004, 16:09
@ SweetM, ik ben een mannetje, maar dat maakt verder niet uit. Ik ben hairstylist maar onderhoud ook een website over kort haar bij meiden, gewoon, omdat ik dat erg leuk vind (korthaar.web-log.nl). Maar deze week stuitte ik op een website van een Marokkaanse (http://marokaanse.web-log.nl) en toen realiseerde ik mij dat je (bijna?) nooit Marokkaanse meisjes ziet met kort haar. Eén keer heb ik een Marokkaans meisje een kort kapsel mogen gegeven, maar dat is zeker tien jaar geleden! Daarom nu dit soort van onderzoekje, om na te gaan of er onder jullie ook leuke korte kapsels gedragen worden. Hoe heb jij je haar precies en wat was dat dan voor incident? Moet ik begrijpen dat je je haar niet vrijwillig kort hebt laten knippen? En nu het kort is, ben je er evengoed wel gelukkig mee?

Hairfreak
31-08-2004, 16:14
@ sweet_laydee, dat zijn dan al twee meisjes met een kort kapsel, meer dan ik had verwacht! Draag jij het al lang kort? En ga jij naar een Nederlandse kapper of naar een black hair-kapper?

SweetM
31-08-2004, 16:59
Origineel gepost door Hairfreak @ SweetM, ik ben een mannetje, maar dat maakt verder niet uit. Ik ben hairstylist maar onderhoud ook een website over kort haar bij meiden, gewoon, omdat ik dat erg leuk vind (korthaar.web-log.nl). Maar deze week stuitte ik op een website van een Marokkaanse (http://marokaanse.web-log.nl) en toen realiseerde ik mij dat je (bijna?) nooit Marokkaanse meisjes ziet met kort haar. Eén keer heb ik een Marokkaans meisje een kort kapsel mogen gegeven, maar dat is zeker tien jaar geleden! Daarom nu dit soort van onderzoekje, om na te gaan of er onder jullie ook leuke korte kapsels gedragen worden. Hoe heb jij je haar precies en wat was dat dan voor incident? Moet ik begrijpen dat je je haar niet vrijwillig kort hebt laten knippen? En nu het kort is, ben je er evengoed wel gelukkig mee? Je moet even mijn topic lezen, (dit is te erg..) dan zal je tot de conclusie moeten komen dat er tips worden gegeven in dit forum die je maar beter niet kan opvolgen.. ;)

PowerQueen
31-08-2004, 17:46
Ik heb kort haar... :D

Hairfreak
31-08-2004, 17:52
Klinkt vreselijk allemaal, SweetM. Gelukkig had je nog niet je tosti onder het strijkijzer en je haar in de broodroaster gedaan, want dat had ook nog gekund natuurlijk. Ik weet niet wat ik er allemaal van moet geloven, maar een mooi verhaal is het wel. Is je haar nu weer redelijk? Anders wil ik er best iets aan doen als ik je daar mee kan helpen (niet met de stofzuiger maar gewoon met kam en schaar! En misschien wat conditioner. Mail me dan maar. Je woont toch in A'dam?).

Hairfreak
31-08-2004, 17:55
Hi PowerQueen, nog een korte kop! Leuk! Raak zo ondertussen ook wel benieuwd naar fotootjes, want op straat zie ik het eigenlijk nooit! (Woon in Osdorp, dus daar kan het niet aan liggen, toch?).

SweetM
31-08-2004, 17:59
Origineel gepost door Hairfreak Klinkt vreselijk allemaal, SweetM. Gelukkig had je nog niet je tosti onder het strijkijzer en je haar in de broodroaster gedaan, want dat had ook nog gekund natuurlijk. Ik weet niet wat ik er allemaal van moet geloven, maar een mooi verhaal is het wel. Is je haar nu weer redelijk? Anders wil ik er best iets aan doen als ik je daar mee kan helpen (niet met de stofzuiger maar gewoon met kam en schaar! En misschien wat conditioner. Mail me dan maar. Je woont toch in A'dam?). :D je hoort wel van me, er zitten hier en daar nog wat schroeiplekken, maar daar kan je me wel van af helpen geloof ik ;)

tonk
31-08-2004, 18:39
Ik heb het zelf lang, maar vind kort haar altijd erg leuk staan bij meiden en vrouwen. Zelf begin ik er niet aan: ik hou niet van kappers die aan mijn hoofd zitten te plukken en je moet het best vaak laten knippen ook.

sweet_laydee
31-08-2004, 21:06
Origineel gepost door Hairfreak @ sweet_laydee, dat zijn dan al twee meisjes met een kort kapsel, meer dan ik had verwacht! Draag jij het al lang kort? En ga jij naar een Nederlandse kapper of naar een black hair-kapper? eerst had k lang haar, sinds k t kort heb wil k nix anders. draag al ongeveer 2 jaar kort kapsel, dat varieert van stijl, krullend, naar achteren gekamd, stekels, hanekam.... heb vanalles gehad :D kga altijd na kinki kappers :D

Hairfreak
31-08-2004, 21:14

Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk. Sweet_laydee, als de kinky kapper een keer geen tijd heeft mag je mij ook bellen. Zo'n creatieve instelling als jij hebt vind ik helemaal geweldig! P.S. Geen fotootjes zeker? Zo ja, dan zou ik ze wel willen plaatsen op m'n web-log. Of gaat je dat te ver?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13