Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het ergste wat je iemand hebt aangedaan??

Afrowoman
19-12-2002, 13:02

Wat is het ergste wat je iemand hebt aangedaan???!!!!

Toufik19
19-12-2002, 13:05
ik heb ooit in een vlaag van woede iemand gedood met een bijl omdat hij niet wou vertellen waar de schatkaart van het pirateneiland lag. nu ik eraan terugdenk,heb ik er nog steeds spijt van.hij verdiende het niet en het ergste van al is dat ik de schatkaart nog steeds niet heb.

Afrowoman
19-12-2002, 13:06
hahahahahahahahahahahahahahha :giechel: wat grappig!!!!!!!! NOT!!!!!!!! :maf2:

Toufik19
19-12-2002, 13:07
Origineel gepost door Afrowoman hahahahahahahahahahahahahahha :giechel: wat grappig!!!!!!!! NOT!!!!!!!! :maf2: wie zegt dat het een grap is?

Afrowoman
19-12-2002, 13:09

jij hebt echt een levendige fantasie!!!!! :goedzo:

nomedia
23-12-2002, 20:40
Origineel gepost door Toufik19 ik heb ooit in een vlaag van woede iemand gedood met een bijl omdat hij niet wou vertellen waar de schatkaart van het pirateneiland lag. nu ik eraan terugdenk,heb ik er nog steeds spijt van.hij verdiende het niet en het ergste van al is dat ik de schatkaart nog steeds niet heb. Hij is wel goed grapjas :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :zwaai:

Lady_moi
23-12-2002, 20:44
dat was een goede vriend ik neem wraak op je wacht ik haal efkes mijn slachtmes

Nz_lr
23-12-2002, 21:23
Ik had ooit een goede marokkanse vriend. Ooit kreeg ik ruzie met hem en heeft ie toen tegen mij HOE*RENZON gezegd. Ik heb hem toen zo erg mishandeld dat zijn gezicht wallah niet meer herkenbaar was. Als ik nu daarover terugdenk, dan denk ik met me zelf het kon nog rustiger jongen. wat als die dood was gegaan? Maar ja........heb er niet echt veel spijt van.

sweet_honnepon
23-12-2002, 21:29
Origineel gepost door Afrowoman Wat is het ergste wat je iemand hebt aangedaan???!!!! ik had een keer mijn middelvinger opgestoken naar mijn zus............klappen dat ik kreeg..dus ze vind het blijkbaar erg :zwaai:

cheetah
23-12-2002, 21:30
Ik heb Beatrix ontvoerd en een alien in haar plaats neergezet.