Bekijk originele versie : Dit Gaat Te Ver!!!!!!
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=129638
Dit gaat me echt te ver. Ik walg van dit verschrikkelijke mens. Ze zet ons moslims totaal voor schut. Koran teksten op naakte vrouwen schrijven!!!!!!!!!!!!!!! En de vrouwen die haar helpen bij dit soort walgelijke acties. Zij moet gestraft worden, niet totdat ze dood is. Maar nu hier in dit leven.
Zij krijgt echt het ergste in mij naar boven.
Hoe kunnen we haar stoppen ons moslims te vernederen???
Mysticalia
31-08-2004, 10:16
:schok::schok:
Moge Allah haar vernederen!!!
Dit is een beproeving voor ons allen :huil:.
... we kunnen enkel onze machtige wapen gebruiken dat zij niet hebben: DOU3A!!!!!
BintElmagreb
31-08-2004, 11:52
Wat belachelijk zeg!!! :verdomme:
Ze schiet inderdaad haar doel voorbij. Ze denkt echt dat ze dit soort zaken aan de kaak kan stellen door zo'n filmpje te maken.
Ze weet echt niet waarmee ze zich bezighoudt en ze speelt met vuur.
Maar aan alles komt een eind. Dus ook aan haar, theo en hun filmpje.
Wassalaam.
HoneyBee
31-08-2004, 13:24
Kijk be3da hoe ze eruit ziet op die foto's. Ze begint nu al gestraft te worden door Allah. Ze begint eruit te zien als een aap.
SoubhanAllah...!!!
Alhamdouliallah Wa Shoekroeliallah is Allah Swt de Meest Rechtvaardige!!...
Reageer naar de makers... En dien een klacht in!...
Niet dat het helpt... maar gair... :rolleyes:
elboubsi
31-08-2004, 18:49
In tegenstelling, het laatste wat we moeten doen is reageren want of het nou een klacht is of niet dat is wat ze willen ze willen de islamitiche gemeenschap provoceren en ze hopen op reacties vooral die negatief geladen zijn want dan kan ze weer eens bevestigen dat die moslims niet tegen kritiek kunnen en het hel bla bla verhaal. Als moslim geloof ik dat een ider krijgt wat hem toekomen en zo ook zij dus ik adviseer jullie om geen reactie tegeven wnat wedden dat ze over een tijdje met weer iets nieuws komt als mensen op haar blijven reageren.
Origineel gepost door elboubsi
In tegenstelling, het laatste wat we moeten doen is reageren want of het nou een klacht is of niet dat is wat ze willen ze willen de islamitiche gemeenschap provoceren en ze hopen op reacties vooral die negatief geladen zijn want dan kan ze weer eens bevestigen dat die moslims niet tegen kritiek kunnen en het hel bla bla verhaal. Als moslim geloof ik dat een ider krijgt wat hem toekomen en zo ook zij dus ik adviseer jullie om geen reactie tegeven wnat wedden dat ze over een tijdje met weer iets nieuws komt als mensen op haar blijven reageren.
Ne3am ik weet wat je bedoelt Gti... Heb het Beschaafd gehouden... Geen gescheld.. Gewoon Realiteit...
Maar in jou bericht zit ook een kern in... Gair Insha'Allah
misstomatisch
02-09-2004, 10:38
Ik zou die aap geen aandacht gunnen. Laat het maar lekker aan allah s.w.t. over.
Zij bereikt erbij de moslims geen drol mee..... Mijn geloof word alleen maar sterker door deze aap, dus lekker :p voor haar.
Trouwens, kijk hoe ondankbaar ze is tegen allah s.w.t. is. Hij heeft haar uit de hongerige land gehaald (somaliƫ). en dan gedraagt ze zich zo :(
Mysticalia
02-09-2004, 10:41
Misschien ligt het aan het feit dat ze besneden is geweest? :D
:jammer:
Heb onlangs nog een reportage over die bewuste film gezien, :jammer: .
ze krijgt haar straf wel :D
gewoon geen aandacht aan schenken ! ze wilt ons ze3ma shockeren
maar dat doet ze niet, er bestaat VEEEEEEEL erger in de wereld dan
haar onnozele film !!!
dat ze haar trauma maar verwerkt bij een psycholoog ipv met de
rest van de wereld !
:o
Mysticalia
02-09-2004, 11:03
Origineel gepost door *Star*
dat ze haar trauma maar verwerkt bij een psycholoog ipv met de
rest van de wereld !
:o
echt wel :hihi::hihi:
:belgie:
Heb ik gelijk of heb ik gelijk ? :D
Ze vermengt haar cultuur met de islam en dan
komt ze met zo'n debiele film af. heb gelachen
toen ik die film zag... ik denk dat het haar manier
is van trauma te verwerken, maar weet die griet
dan niet dat zij niet de enige is op de wereld met
problemen of trauma's ???
En dan die hollanders die haar zogenaamd 'helpen'
alles te verwerken maar ondertussen gewoon de
'islam' zwart willen maken :kwaad:
zo, heb voor vandaag al TE veel tijd aan haar
gespendeerd, doeikes
:zwaai:
Origineel gepost door Mysticalia
echt wel :hihi::hihi:
:belgie:
Mysticalia
02-09-2004, 12:20
:haha::haha: groot gelijk Starke :o
Laat ze maar doen! ze verhoogt ons imaan! veel mensen verdiepen ze dan meer in islam! zie die gebeurtenissen van 11/9! :D
ze mag nog zo'n filmpje maken :D
Origineel gepost door Mysticalia
:haha::haha: groot gelijk Starke :o
Laat ze maar doen! ze verhoogt ons imaan! veel mensen verdiepen ze dan meer in islam! zie die gebeurtenissen van 11/9! :D
ze mag nog zo'n filmpje maken :D
Inderdaad ! :o
:zwaai:
babybruidje
02-09-2004, 13:42
mensen in europa zien de islam als een bedreiging daarom zullen ze er alles aan doen om de islam te kunnen stoppen maar ze zien niet in dat je dan juist extrimisme kweekt omdat mensen zich dan juist meer en meer aan hun geloof vast willen houden...
p.s en we worden beledigd en gekwetst natuurlijk zien wij (moslims) haar niet als een redder maar als een vijand!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.