Bekijk originele versie : Niet jaloers zijn..
Delpiero10
31-08-2004, 00:44
Maar ik heb echt wel het allermooiste horloge
diesel49
31-08-2004, 00:53
Origineel gepost door Delpiero10
Maar ik heb echt wel het allermooiste horloge
het is toch niet mijn Breitling Alfa Romeo Chronomat horloge. Met handgemaakte leren band, een automatisch opwindmechanisme en een kast van gepolijst staal.
€1.810,= :D
want die is gestolen!
mmalaine
31-08-2004, 00:56
Origineel gepost door diesel49
het is toch niet mijn Breitling Alfa Romeo Chronomat horloge. Met handgemaakte leren band, een automatisch opwindmechanisme en een kast van gepolijst staal.
€1.810,= :D
want die is gestolen!
oh die is dus van jou??? en nu is ie van mij. hahahhaha :giechel: :giechel:
Lady_moi
31-08-2004, 00:56
Wa voor de ene schoon is kan voor de andere lelijk zijn :hihi:
Besaha ;)
jenniferlopezzz
31-08-2004, 00:58
ik heb een breitling ter waarde van €36000!
ps: vraag niet hoe ik eraan kom! :D
diesel49
31-08-2004, 00:59
Origineel gepost door mmalaine
oh die is dus van jou??? en nu is ie van mij. hahahhaha :giechel: :giechel:
weet je zeker dat je Nederlander bent mmalaine?
En ik maar denken dat alleen Marokkanen stelen! :confused:
mmalaine
31-08-2004, 01:01
weet je zeker dat je Nederlander bent mmalaine?
En ik maar denken dat alleen Marokkanen stelen! :confused:
ik zei niet dat ik hem heb gejat ik zei alleen dat ik hem heb toevallig heb ik hem van een marokkaan gekregen op mijn verjaardag. en ik maar denken dat ie super rijk was en zo maar ja dus gewoon gejat. :rolleyes:
diesel49
31-08-2004, 01:12
ik zei niet dat ik hem heb gejat ik zei alleen dat ik hem heb toevallig heb ik hem van een marokkaan gekregen op mijn verjaardag. en ik maar denken dat ie super rijk was en zo maar ja dus gewoon gejat. :rolleyes:
lieve mmalaine,
vind je het goed als ik het morgen na dat je vrij bent van school mijn breitling kan kom halen? ;)
mmalaine
31-08-2004, 01:14
lieve mmalaine,
vind je het goed als ik het morgen na dat je vrij bent van school mijn breitling kan kom halen? ;)
nou sorry maar ik heb nog vakantie en ten tweede NEE ik heb hem als cadeau gekregen dus is het wel heel onfatsoenlijk om heb dan weer door te geven of te verkopen. nee jongeman zo ben ik niet.
diesel49
31-08-2004, 01:17
nou sorry maar ik heb nog vakantie en ten tweede NEE ik heb hem als cadeau gekregen dus is het wel heel onfatsoenlijk om heb dan weer door te geven of te verkopen. nee jongeman zo ben ik niet.
en voor een ticket voor 2 personen naar Marrakech (retour) :confused:
mmalaine
31-08-2004, 01:21
en voor een ticket voor 2 personen naar Marrakech (retour) :confused:
oeeeee nu maak je t wel heel moeilijk maar sorry je bent net te laat mijn ouders zijn net vandaag vertrokkken uit marokko en dus heb ik er nix aan om ernaar toe te gaan nu, maar als je twee weken eerder was gekomen met z'n aanbod had ik t zeker niet afgewezen. helaas, en nogmaals t spijt me. :D
diesel49
31-08-2004, 01:30
oeeeee nu maak je t wel heel moeilijk maar sorry je bent net te laat mijn ouders zijn net vandaag vertrokkken uit marokko en dus heb ik er nix aan om ernaar toe te gaan nu, maar als je twee weken eerder was gekomen met z'n aanbod had ik t zeker niet afgewezen. helaas, en nogmaals t spijt me. :D
je maakt het me wel moeilijk wat zou je dan willen hebben? ;)
mmalaine
31-08-2004, 01:36
ik ben niet te koop sorry.
diesel49
31-08-2004, 01:39
ik ben niet te koop sorry.
lieve schat ik wil je ook niet kopen maar deze horloge is mij zeer dierbaar! Ik heb deze van mijn ex-vriendin gekregen die mij verlaten heeft voor een olie baron. :( Alleen jij kan mij helpen mmalaine alvast http://www.catmar.net/NL/Tags/cmtag-bedankt.gif :zwaai:
mmalaine
31-08-2004, 01:43
al zou je hem van een koningin hebben gekregen kan mij een worst wezen eerlijk gezegt. hij is nu van mij en hoe zeggen ze dat ook alweer eeemmm van mij is van mij hahahahahahaahah (dat zeggen ze niet maar ikke wel)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.