Bekijk originele versie : Een goede Imam in brussel om Shir te verwijderen
moslima2211
17-10-2010, 00:47
--------------------------------------------------------------------------------
Lieve mensen ik zit met een vrij groot probleem. Ik heb een tweelingbroer van 26 die normaal echt heel leuk, spontaan, lief en zorgzaam is en die heel heel veel respect voor onze ouders heeft. Nu is het zo dat hij al een tijdje heeel erg van het padje af is. hij leeft in zijn eigen wereld en letterlijk alles wat er om hem heen gebeurt boeit hem niet. hij heeft geen respect meer voor onze ouders en letterlijk hij ziet niemand in ons gezin meer staan pas geleden zelfs een mega ruzie met mijn broer dat bijna uit hand was gelopen..
Ik had altijd een hele goede band met hem we waren heeel erg close en deelden alles met elkaar nu is het zelfs zo ver dat hij niet eens meer tegen mij praat . De manier van zijn gedrag, handelen en doen is 360 graden anders dat ik gewoon mijn eigen broer niet eens meer herken... Toen we in marokko waren was mijn vader met hem naar een imam geweest en die gaf aan dat er Shir bij hem is gedaan we geloofden er niet echt in meer in de zin omdat we nooit zoiets hadden meegemaakt of verwacht dat het ons zou kunnen overkomen.. Om en heel lang verhaal kort te maken, van de week was het weer zover dat hij weer last had van zijn kuren nu was het zelfs zo erg dat er een mega grote ruzie ontstond met ons vader..
Uit het niets begon mijn broer ineens te praten en het was zo eng want de stem wat er uit hem kwam was niet van mijn broer het leek alsof er laista 1 of ander Djenn zat te praten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben letterlijk zo bang dat hij niet beter wordt en dat hij zichzelf nog iets aan gaat doen.
Het maakt heel ons gezin kapot iedereen lijdt eronder en we weten gewoon niet waar we moeten beginnen we zijn naar meerdere imams geweest en die zeggen allemaal hetzelfde en ze zeggen dat wat er bij hem is gedaan is zo erg dat het met alleen Rokiya niet te verwijderen is..
Nu hebben we gehoord dat er in Brussel een Soussie is die heel goed is in Shir verwijderen kan AUB AUB iemand mij aan zijn nummer helpen.. Wollah ik zal diegene zo dankbaar zijn en Inshallah dat Allah swt over al onze moslims zal waken...
prinsrachid
17-10-2010, 18:45
weet je mischin hoe die sousi heet
salaam kan ik deze nr van deze imaam ook krijggen ik heb hem ook nodig
moslima2211
18-10-2010, 17:05
salaam kan ik deze nr van deze imaam ook krijggen ik heb hem ook nodig
Ik heb echt heel veel pm's gehad met verschillende nummers van verschillende imams in belgie en nederland maar helaas niet die van Brussel en soussie mocht ik deze hebben laat ik het je weten...
moslima2211
18-10-2010, 17:05
Is ter echt niemand die deze imam kent? Of zijn nummer heeft?
moslima2211
19-10-2010, 16:54
Hoe wil je het laten verwijderen dan?
Als ik dat nou eens wist had ik het wel zelf gedaan :confused:
melkpoedertje
26-10-2010, 14:15
hey deze topic bestaat nog steeds en nog steeds niks meid
Chanaboun
26-10-2010, 18:28
allah i3tih chifa
Als je deze hebt dan wil ik hem graag ook doorgeven aan iemand die ik ken...
Allah y shafih inshallah
al-yaqeen
09-11-2010, 04:06
Als ik dat nou eens wist had ik het wel zelf gedaan :confused:
ook al weet je het zuster in je eentje kan je echt niet aan , neem het van maar mij aan , heb meegemaakt met 2 joden in me eentje moest heel me kracht ervoor geven die persoon was een meisje nog ook hea !! en laat staan jij tegen jou broer met wat hij in zijn lichaam heeft !!! gaat jou echt niet lukken .. 3 maanden lang heb k meegemaakt , was echt erg maar alhmdl missie was voltooid met de hulp van Allah subhanahu wa ta3la , trouwens voor salaat al-fadjr opstaan en veeeeeeeeeeeeel ; du3a doen voor jou broer , is echt niet makkelijk deze stuatie zuster ,,
dwarsligger_
09-11-2010, 09:17
--------------------------------------------------------------------------------
Lieve mensen ik zit met een vrij groot probleem. Ik heb een tweelingbroer van 26 die normaal echt heel leuk, spontaan, lief en zorgzaam is en die heel heel veel respect voor onze ouders heeft. Nu is het zo dat hij al een tijdje heeel erg van het padje af is. hij leeft in zijn eigen wereld en letterlijk alles wat er om hem heen gebeurt boeit hem niet. hij heeft geen respect meer voor onze ouders en letterlijk hij ziet niemand in ons gezin meer staan pas geleden zelfs een mega ruzie met mijn broer dat bijna uit hand was gelopen..
Ik had altijd een hele goede band met hem we waren heeel erg close en deelden alles met elkaar nu is het zelfs zo ver dat hij niet eens meer tegen mij praat . De manier van zijn gedrag, handelen en doen is 360 graden anders dat ik gewoon mijn eigen broer niet eens meer herken... Toen we in marokko waren was mijn vader met hem naar een imam geweest en die gaf aan dat er Shir bij hem is gedaan we geloofden er niet echt in meer in de zin omdat we nooit zoiets hadden meegemaakt of verwacht dat het ons zou kunnen overkomen.. Om en heel lang verhaal kort te maken, van de week was het weer zover dat hij weer last had van zijn kuren nu was het zelfs zo erg dat er een mega grote ruzie ontstond met ons vader..
Uit het niets begon mijn broer ineens te praten en het was zo eng want de stem wat er uit hem kwam was niet van mijn broer het leek alsof er laista 1 of ander Djenn zat te praten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben letterlijk zo bang dat hij niet beter wordt en dat hij zichzelf nog iets aan gaat doen.
Het maakt heel ons gezin kapot iedereen lijdt eronder en we weten gewoon niet waar we moeten beginnen we zijn naar meerdere imams geweest en die zeggen allemaal hetzelfde en ze zeggen dat wat er bij hem is gedaan is zo erg dat het met alleen Rokiya niet te verwijderen is..
Nu hebben we gehoord dat er in Brussel een Soussie is die heel goed is in Shir verwijderen kan AUB AUB iemand mij aan zijn nummer helpen.. Wollah ik zal diegene zo dankbaar zijn en Inshallah dat Allah swt over al onze moslims zal waken...
shir, shir... grow up, shir bestaat niet.
veranderd karakter, geen interesses, agressief : dit klinkt meer alsof ie aan de drugs zit; ik zou het in die hoek zoeken.
http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/medische-encyclopedie/drugs/drugsverslaving/
http://www.druglijn.be/info_drugs/veelgevraagd/testen_druggebruik.html
Chanaboun
18-11-2010, 09:15
is er wel een telefoonnummer gevonden of niet van diegene
l7obl3mar
18-11-2010, 21:19
:traan1:
Moge Allah jou broer genezen meid. Steun hem. Ik heb een topic gezien waaron een lid reageerde. Die heeft de gegevens van die fkih die jij zoekt. Maar ik weet niet of ik die link wel aan je wil geven. Sorry. Iets zegt me dat ik dat niet moet doen. Veel sterkte meid. Incha allah zal jou broer met de wil van allah genezen.
Alchemy84
19-11-2010, 10:04
Deze reactie kwam ik onlangs tegen. Wees gewaarschuwd.
LET OP, KIJK UIT!!!!
de genoemde fkih soussi boumraya is een bekende grote menselijke shaitan wonende in Belgie.
Als je naar hem gaat dan heb je echt een probleem met Allah.
Ga daar niet heen, dat mensen van alle kanten bij hem komen is geen bewijs dat hij goed is, maar is het bewijs dat hij samenwerkt met grote djinns die hem met alles helpen. Naar hem gaan zal grote problemen voor je brengen.
Zijn djinns zijn groter en sterker dan de meeste djinns waar tovenaars mee werken en daarom boekt hij succes, zo lijkt het. Maar dat is het succes op het gebied van het verwijderen van si7r, maar het levert problemen op bij Allah, wallah dat garandeer ik jullie. Vooral omdat jullie het nu weten.
Alles met fkih of soussi of cheich op de visitekaartjes daarvoor zou ik uitkijken wat betreft excorsism
melkpoedertje
19-11-2010, 10:20
Deze reactie kwam ik onlangs tegen. Wees gewaarschuwd.
je bedoelt toch die man in brussel die in de omgeving woont van die marokaanse winkels toch:confused:
ongelukkigggg
20-11-2010, 10:22
is dat niet die ene die karim heet? is een berber? hij woont zijstraat van reu de brabant ??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.