Bekijk originele versie : Man rijdt rond met onthoofd lijk uit raam
Uitgegeven: 30 augustus 2004 21:30
ATLANTA - Een dronken Amerikaan heeft zondag circa 20 kilometer gereden met een onthoofde medepassagier hangend uit het autoraam. Volgens de krant Atlanta Journal-Constitution werd de man onthoofd toen hij uit het raam hing en tegen een steunkabel van een telegraafmast knalde.
Klaarblijkelijk heeft de chauffeur door zijn dronkenschap niets gemerkt van de onthoofding van zijn vriend, die mogelijk uit het raam hing omdat hij moest overgeven.
De bestuurder werd zondag door de politie van zijn bed gelicht in bebloede kleren. Het ontzielde lichaam lag nog in zijn auto. Het hoofd is langs de weg teruggevonden.
proost :(
:(
selima17__1986
30-08-2004, 22:23
jehhh zwerver
selima17__1986
30-08-2004, 22:47
Zo zie je Maar de Waarheid kan je Nooit ontkennen ,
Origineel gepost door ElAlamein
bron?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=389958&c=122
selima17__1986
30-08-2004, 22:54
hoe kan je nou weten wat je allemaal doet als je heel vaak dronken bent geweest ,
shut up man jij weet niet waar je over kletst ,
Origineel gepost door selima17__1986
Zo zie je Maar de Waarheid kan je Nooit ontkennen ,
had je het tegen mij?
Origineel gepost door utroligdjevel
Ik vind dit een beetje TE bizar om te geloven, ik ben HEEL vaak HEEL dronken geweest. Maar ZO dronken kan een mens niet zijn. Het lijkt me totaal onmogelijk.
moet je ook wat vaker auto rijden :rolleyes:
conclusie: alcohol is de moeder van alle ellende
selima17__1986
30-08-2004, 22:58
had je het tegen mij?
:moe: denk eens ff diep na ,
[
Tuurlijk niet , ik had het over die scheverds die hier altijd de islam bekritiseren
selima17__1986
30-08-2004, 23:03
is dit een strik vraag :moe:
laat maar zitten, je maakt me alleen gek
selima17__1986
30-08-2004, 23:08
kom je daar nu pas achter :bril:
Origineel gepost door selima17__1986
kom je daar nu pas achter :bril:
nee sinds ik jou zag :rolleyes:
selima17__1986
30-08-2004, 23:20
Origineel gepost door utroligdjevel
Ik weet nog prima wat ik allemaal wel/niet gedaan heb als ik dronken ben geweest.
Jij weet niet waarover je kletst, of ben jij een goede moslim die regelmatig drinkt?
Als je wilt weten hoe het is als je dronken bent moet je gewoon eens flink gaan zuipen en niet van dit soort achterlijke verhaaltjes geloven.
En nou ga je te ver ,
Ten eerste ik hoef niet te weten hoe het is om dronken te zijn ,
Ik hoef alleen te kijken hoe dom jullie bezig zijn denk je dat ik nooit iemand dronken heb gezien ,
dan heb je het mooi mis ,
Ieder mens is zeker anders Maar dat wil niet zeggen dat de reactie van een mens als hij/zij dronken is het zelfde is
Wat is dit voor Logica ??? Shut Up pleaseeeeeeee
verhaaltjes ik zie dagelijks weardos die dronken zijn niet Normaal ik hoef alleen uit het raam t e kijken en 1 tje is buiten al gekker dan gek aan het doen ,
Jij moet niet in sprookjes geloven maar In de Realiteit
:jammer:
selima17__1986
30-08-2004, 23:21
Origineel gepost door AdamX
nee sinds ik jou zag :rolleyes:
:eek: waar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.