Bekijk originele versie : een goede band met jouw moeder als je geen zus hebt met wie je kan praten
jamelia_lalala
30-08-2004, 21:45
hallo iedereen
ik ben nl de eenigste meisje thuis en heb dus geen zus
ik ben 17 maar al jaren heb ik geen goede band met mijn moeder
ik voel me heel alleen weet je en der is niemand waarmee ik praten kan
soms is het zo moeilijk dat ik gewoon naar mijn kamer toe ren en tegen mijn spiegel praat
heel eenzaam dus
maar helaas
ik probeer moeite te doen om met mijn moeder een band te krijgen maar echt lukt het niet zo goed
kan ik wat advies krijgen van jullie en me helpen te vertellen wat te doen???
want ik ben erg eenzaam wollah :confused: :(
alvast bedankt!
:)
samen vanalales doen
wandelen
winkelen
vraag haar om je te leren koken, das een klassieker, dat doet ze vast met plezir
praat met haa rover je leven, je rviendinnen, vraag haar over vroeger te praten
oiver hoe het was voor haar vroeger in marokko
enzo
succes
:zwaai:
jamelia_lalala
30-08-2004, 21:51
mmmm intressant :) bedant dat zal ik proberen te doen ja
het zal wel lukken insjallah, laat je moesder vooral merken dat je om haar geeft, het is voro ahar ook moeilijk
en als het je teveel wordt
dan hoef je ni naar die spiegel te lopen
je mag me altijd pm'en of mailen :zwaai:
NadiaBorgerhout
30-08-2004, 22:45
jaaa juist mazhar, ik wilde ook net voorstellen om me
te pm'n, waneer ze maar wil
het is spijtig natuurlijk dat je geen zusse hebt
ik heb er 6, en als ik eerlijk mag zijn ik kom supergoed met ze overeen
egt supergoeeedddd, maar spijtig genoeg kan ik met geen van hen egt
goed spreken, over de dinges die ik wil , daarom ben ik blij dat ik mijn beste
vriendin heb, egt een schatjuh is ze, ik kan altijd terecht bij haar
we hebben al veel gedeeld, verdriet, tranen, geluk, liefde, egt allesssss
dus mag ik je aanraden je mss een boezemvriendinnetje aan te schaffen
als je die nog niet hebt, natuurlijk moet je dr nog ni alles vnat begin vertelle
als je dat nog ni wil he,
maar komt goed insha allah,
en anders zit je tog gwn elke avond lekker op marokko.nl
hier heb je ons :haha: :haha: ( by us , i mean ik en mazhar hahaah )
nou meid, alsje ooit wat nodig hebt, im only one pm away
beslamos en thallah xxx
Lady_moi
31-08-2004, 01:00
Ik sluit me aan bij La__Haine :D
wahhhha lady moi
je hebt eo'n groot hart
je sluit je altijd aan bij la haine ;)
Lady_moi
31-08-2004, 11:02
Ja hé :engel:
Ter info: Nie luistere naar La__Haine pm maar naar Lady_moi ze is gebanned :maf:
Angeltje
31-08-2004, 11:11
Precies, probeer wat klasiekere dingen te bespreken met je moeder, zo kan zij ook wennen aan het praten, en langzamerhand creër je zo een band. Als je moeite hebt om advies te vragen aan je moeder over bepaalde zaken, probeer dan te beginnen met "een vriendin van mij" kijk dan hoe ze reageerd voordat je over jou eigen zaken begint..
Ik heb alleen maar broers, geen zussen.
Maar ik kon wel goed met mijn broers opschieten en ik had een hele goede vriendin.
met mijn moeder had ik ook nooit een band gehad. Nu ik getrouwd ben en een kind heb merk ik wel dat de band beter word.
Maar toen ik nog thuis woonde, was die band er helemaal niet.
Je hebt toch wel vriendinnen neem ik aan??
jamelia_lalala
31-08-2004, 13:20
ja hoor ik heb wel vriendinnen en ik heb een goeie vriendin ook alleen is zij 1: een belgische en 2: is ze van een ander stad dus voor een afspraakje ergens is het wel moeilijk ik zie haar alleen tijdens de schooldagen dus vanaf morgen
en ik heb ook 5 zussen alleen zijn ze alle 5getrouwd en hebben ze alle 5kinderen de jongste zus van me is getrouwd toen ik nog maar een klein meisje was van zo'n 7/8jaar dus ja ik heb echt niets gehad aan haar
het is gewoon zo moeilijk het is al jaren zo dat ik me heel verdriegtig voel en erg eenzaam je weet toch je bent een meisje en op een gegeven moment veranderd jouw lichaam in een vrouw en dan gebeuren er rare dingen met jou
en ik heb dat helemaal ALLEEN moeten meemaken
niemand was er daar die me dat allemaal vertelde!!! ook niet mijn zussen want die zie ik 1x op 3/4 maand dus ja???
ik vind het zo erg dat ik niemand heb waarom moet ik zo rot leven dan heb ik ooit iemand wat aangedaan omdat ik dit moet verdiennen???ik heb nooit wat ergs gedaan en echt een band met mijn moeder is echt heel erg het is net of ze wilt zelf niet
en als het echt heel erg word tussen mij en haar en we krijgen een ruzie dan kan ik wel de heledag huilen op mijn kamer gewoon om het feit dat k niemand heb waar ik ECHT terecht kan
tuurlijk kan ik dat bij mijn belgische vriendin maar ja dat is dan wat anders voel ik gelijk aan!!!
:( toch bedankt voor al jullie reacties en ik zal zeker pm'en
thanks a lot girls!!!
rif_ridster
31-08-2004, 13:44
vraag terug naar haar Pubertijd hoe dat in elkaar zat.. je zult volgens mij wel meer te horen krijgen dan allen el kas3a en dkiek ou le3zina
jamelia_lalala
31-08-2004, 15:04
:D zal het eens vragen
oemHafsa
31-08-2004, 20:10
Ik was ook enig kind tussen zes boy's.
En het is inderdaad zo dat je op bepaalde momenten iemand nodig had om daar een gesprek mee te voeren maar die niet vond.
Ik ben blij dat ik door de weeks wel vriendinnen had met wie ik kon praten, maar net als jou is mijn band met mijn moeder ook nooit echt goed geweest, oftewel oppervlakkig. Ik had er geen ruzie mee of zo
maar zoals je zei de intiemme zaken daar kon ik niet bij terecht.
Bij mij was het meer de schaamte die ik tegenover mijn moeder had.
Maar je zou echt een vriendin moeten zoeken bij wie dingen kwijt kunt
anders blijf je wel altijd eenzaam.
En mocht je iemand nodig hebben om tegen te praten dan mag je mij best pm-en.
BentDagilia
01-09-2004, 02:23
He meid!
Ik ben enigst kind... ik heb dus geen eens een broer of zo waar ik tegen aan kan lullen! maar ik heb wel hele goede vriendinnen, vrienden, mijn vriend waar ik van alles tegen zeggen en met wie ik lol kan trappen kan lachen enz. Ik heb wel een goede band met mijn moeder maar natuurlijk vertel ik haar niet ALLES ALLES en bespreek ik niet alles met haar omdat bepaalde onderwerpen toch gevoelig liggen bij moeders. Maar ik praat er dan over met mijn vriendinnen etc. Wel kan ik bij mijn moeder met alles terecht en ik hoop ook dat het zo met jou moeder is. En ja dat praten en eenzaam voelen dat kan weleens gebeuren, maar ja zorg dan in ieder geval dat je eenvan je vriendinnen dan belt of zo of dat je naar je buurmeisje gaat. Of wie weet helpt msn een handje mee. Of ga de confontatie aan en leg je moeder het probleem voor want eenzaamheid is erg en nooit leuk en je kan er zelfs deprissief van worden en dat moeten we niet hebben he!
Succes lieverd!
BD
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.