Bekijk originele versie : Hier Word Ik Nou Suf Van!!
DieselGirly
19-12-2002, 12:00
dat stemmen hier.......wie er nou zo popie jopie is!!
1 x is leuk...omdat het nieuw is.
2 x is ook nog leuk....(zaama).
3 x is zielig.......en daarna nog zieliger!!!!!
Maar als jullie zo graag stemmen.....vergeet niet naar de stembussen te gaan in JANUARI!!!!!!!
Op wie gaan jullie dan stemmen??!!.......... :o
:zwaai:
Nounousa
19-12-2002, 12:01
stemmen op een NIET islamitische partij is haraam
En aangezien er GEEN islamitische partijen zijn, zou ik niet gaan stemmen ( ook al ben ik nog niet op leeftijd)
Toufik19
19-12-2002, 12:03
ik stem op niemand,dat is allemaal schijn.
Denk je nu echt dat er dingen zullen veranderen?misschien hier en daar wat nutteloze zaakjes,maar voor de rest niets.
Deze maatschappij/wereld is ziek tot op het bot,en het enige dat je ertegen kunt doen is wachten op het einde.
Nounousa
19-12-2002, 12:05
Origineel gepost door Toufik19
ik stem op niemand,dat is allemaal schijn.
Denk je nu echt dat er dingen zullen veranderen?misschien hier en daar wat nutteloze zaakjes,maar voor de rest niets.
Deze maatschappij/wereld is ziek tot op het bot,en het enige dat je ertegen kunt doen is wachten op het einde.
en op een islamitische parij kunnen we ook blijven wachten, want zoiets krijgt tog nooit genoeg zetels om in een coalitie te komen
:kwaad:
Toufik19
19-12-2002, 12:09
Origineel gepost door Hindje
en op een islamitische parij kunnen we ook blijven wachten, want zoiets krijgt tog nooit genoeg zetels om in een coalitie te komen
:kwaad:
zelfs als die islamitische partij er zou komen,so what?
denk je nu echt dat dat iets gaat uithalen?
Ten eerste,ze kunnen nooit een partij oprichten zonder externe controle,als je ziet dat de islam tegenwoordig onder vuur ligt.
Ten tweede,zelfs als ze er zijn,zouden hun wensen toch maar niet uitgevoerd worden.
hou enkel de tijd in de gaten,want alles nadert...
Nounousa
19-12-2002, 12:12
Origineel gepost door Toufik19
zelfs als die islamitische partij er zou komen,so what?
denk je nu echt dat dat iets gaat uithalen?
Ten eerste,ze kunnen nooit een partij oprichten zonder externe controle,als je ziet dat de islam tegenwoordig onder vuur ligt.
Ten tweede,zelfs als ze er zijn,zouden hun wensen toch maar niet uitgevoerd worden.
hou enkel de tijd in de gaten,want alles nadert...
Inderdaad, de tijd nadert, maar afgezien van de islamitische partijen..
Als de joum qijamaa dichtbij komt dan word de Islam alleen maar sterker inshallah.
het is onwaarschijnlijk dat er ooit een volledige islamitische partij komt denk ik, maar de ISlam word wel sterker inshallah
Toufik19
19-12-2002, 12:15
Inderdaad, de tijd nadert, maar afgezien van de islamitische partijen..
Als de joum qijamaa dichtbij komt dan word de Islam alleen maar sterker inshallah.
het is onwaarschijnlijk dat er ooit een volledige islamitische partij komt denk ik, maar de ISlam word wel sterker inshallah
misschien,maar ik zie het tegenovergestelde.
dat s correct, en dat geldt overal ook in islamitische landen (zaama!)
DieselGirly
19-12-2002, 21:02
NOU IK STEM WEL..........MAAR NIET HIER OP MAROKKO.NL
laboudanda
19-12-2002, 21:13
En aangezien er GEEN islamitische partijen zijn, zou ik niet gaan stemmen ( ook al ben ik nog niet op leeftijd)
Jah dat denken de meeste mensen ook totdat er toch een (slechte)partij wordt uitgekozen dankzij de NIET stemmenden..maarre of ik ga stemmen?.......ik heb geen zin om nog een keer dat ene knopje in te drukken...of toch wel?...het schijnt leuk te zijn om ze allemaal in te duwen...BLEEEP zegt ie dan!
Buh bye!
Nounousa
19-12-2002, 21:15
Origineel gepost door laboudanda
Jah dat denken de meeste mensen ook totdat er toch een (slechte)partij wordt uitgekozen dankzij de NIET stemmenden..maarre of ik ga stemmen?.......ik heb geen zin om nog een keer dat ene knopje in te drukken...of toch wel?...het schijnt leuk te zijn om ze allemaal in te duwen...BLEEEP zegt ie dan!
Buh bye!
stemmen alleen omdat hij bleep zegt??? :rolleyes:
DieselGirly
19-12-2002, 21:17
stemmen alleen omdat hij bleep zegt??? :rolleyes:
Nee stemmen om niet te klagen........Over die CDA, LPF, en noem maar op!!
Nounousa
19-12-2002, 21:29
Origineel gepost door Fouzia19
Nee stemmen om niet te klagen........Over die CDA, LPF, en noem maar op!!
aan jou de keus, je weet dat het haraam is
Dus doe maar wat je wilt
succes met klagen dan maar
M3ha salama
HInd
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
laboudanda
20-12-2002, 00:09
aan jou de keus, je weet dat het haraam is
Dus doe maar wat je wilt
succes met klagen dan maar
M3ha salama
HInd
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
stem maar niet!!
dadelijk wint die extreem rechtse partij met 1 stem
tja dan moet je je koffers maar pakken eh!
hup terug naar maroc
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.