Bekijk originele versie : BB bold 9700?
Onbeschreven
16-10-2010, 21:21
Beste leden,
Ik heb net een paar dagen mijn BB binnen (Allah ie tieksaha, :haha:). Uhh ik kan dus niet op msn, internet doet het gedeeltelijk. Dit, ondanks het feit dat ik onbeperkt kan internetten. Ik kan trouwens ook niet pingen, wanneer ik iemand toevoeg staat er 'Wacht op autorisatie'. Wie kan mij verder helpen? Ik zou het zeer op prijs stellen people!
Soukran in advance,
Onbeschreven, :o
performer
16-10-2010, 21:24
bsaha7a hihi!
performer
16-10-2010, 21:39
wat zijn we vandaag weer behulpzaam zeg :moe:
meid ik heb geen bb bold anders had ik je wel geholpen.
Onbeschreven
16-10-2010, 22:24
Ik houd de moed erin.
Mensen, ik kan ook groen geven op andere account, mocht dit baten! :moe:
ShrifaDyali--
17-10-2010, 19:40
Ik heb wel een bb 9700 bold, maar ik kan je helaaas niet verder helpen!! Ik denk dat je beter met je eigen provider moet gaan bellen, want in principe moet ie het gwn doen, vooral met onbeperkt internetten..
Gaiir inshAllah!
Mister_Nordip
17-10-2010, 19:42
Hoelang heb je hem dus al ?
Onbeschreven
17-10-2010, 20:44
Ik heb wel een bb 9700 bold, maar ik kan je helaaas niet verder helpen!! Ik denk dat je beter met je eigen provider moet gaan bellen, want in principe moet ie het gwn doen, vooral met onbeperkt internetten..
Gaiir inshAllah!
Bedankt voor het reageren. Ik ga binnenkort even langs de winkel, alleen heb ik nu even geen tijd, vandaar deze topic.
:sjans:
Hoelang heb je hem dus al ?
Ik heb 'm nu 4 daagjes..
Mister_Nordip
17-10-2010, 21:02
Ik heb 'm nu 4 daagjes..
Bij mij was het ook zo in het begin .. internet deed vaag en ook met die autorisatie gedoe.
Welke provider heb je dan?
Onbeschreven
17-10-2010, 21:17
Bij mij was het ook zo in het begin .. internet deed vaag en ook met die autorisatie gedoe.
Welke provider heb je dan?
Ahh oke, wel weird. Ik heb hi.
Als ik naar application world ga dan staat er: 'BlackBerry App world is having trouble connering to the BlackBerry App world server. Verify yout network connections and try again'. Bijvoorbeeld msn staat dit: 'Service is niet ingesteld voor dit toestel'.
It drives me crazy, :haha:.
Mister_Nordip
17-10-2010, 21:26
Ahh oke, wel weird. Ik heb hi.
Als ik naar application world ga dan staat er: 'BlackBerry App world is having trouble connering to the BlackBerry App world server. Verify yout network connections and try again'. Bijvoorbeeld msn staat dit: 'Service is niet ingesteld voor dit toestel'.
It drives me crazy, :haha:.
haha ja dat is wel fucked up man, ik zou gewoon wachten maar jij hebt vast geen geduld he:haha:
ga anders ff langs of bel naar klantenservice.
Onbeschreven
17-10-2010, 21:29
haha ja dat is wel fucked up man, ik zou gewoon wachten maar jij hebt vast geen geduld he:haha:
ga anders ff langs of bel naar klantenservice.
Ja behoorlijk. Jawel, ik heb wel geduld, ga wel volgende week even naar de hi winkel.
Nee klantenservice bellen is niets voor mij, wil het ter plekke opgelost hebben (InshAllah).
Thanks for responding Mister Nordip, :vrede:
Mister_Nordip
17-10-2010, 21:34
Ja behoorlijk. Jawel, ik heb wel geduld, ga wel volgende week even naar de hi winkel.
Nee klantenservice bellen is niets voor mij, wil het ter plekke opgelost hebben (InshAllah).
Thanks for responding Mister Nordip, :vrede:
haha oke dan, good luck with that.
and no problem, doe het graag :)
Onbeschreven
20-10-2010, 20:31
Weet je wat de oorzaak was? :moe:
Mijn abbo gaat pas de 25e in, dus ik heb al die tijd op eigen kosten gesmst/gebeld en gesurfd. Ik heb shen rekening gekregen, they really pissed me off.
HI, you suck, met hun inniemienie letters: Abbo gaat 25/10/10 in.
:haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.