Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoelang gebruiken jullie de pil

LZN
30-08-2004, 20:54

sellem dames , hoelang gebruiken jullie de pil en toen je stopte met de pil hoelang duurde het voordat je zwanger was.... :o ik gebruik het al drie maanden maar als ik starks trouw inshallah en ik stop met de pil hoelang zou het duren tot je zwanger en ja alles is mektab inshallah........... :o :o :zwaai: :zwaai:.

Berberia83
31-08-2004, 14:36
Ik gebruik de pil al 5 jaar en ga trouwen in december InshaAllah. Mijn pil = Stediril30 (Lichte pil)

eymens
31-08-2004, 21:07
Hallo, Ik gebruik de pil al 9 jaar, ik ben zelf 6 1/2 jaar getrouwd. ik gebruikte hem al sinds mijn 17e op recept van de dokter (diana 35)voor mijn acne toen der tijd, ik heb nog 1 keer daarna een andere pil geprobeerd maar de diana bevalt mij beter. Nadat ik na 5 jaar stopte ben ik na 4 maanden zwanger geraakt, ik heb nu een zoon van net 3 jaar oud, daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Groetjes

sweet_laydee
31-08-2004, 21:08
k gebruik m sinds deze maand (minerva) tegen mn acne....

lainae
31-08-2004, 22:09

moet je een pil gebruiken tegen acne joh?? ik dacht dat het alleen maar bedoeld was om niet zwanger te raken ofzo...;) voor wat kan je het nog meer gebruiken dan??

sweet_laydee
31-08-2004, 22:12
Origineel gepost door lainae moet je een pil gebruiken tegen acne joh?? ik dacht dat het alleen maar bedoeld was om niet zwanger te raken ofzo...;) voor wat kan je het nog meer gebruiken dan?? in de bijsluiter kun je lezen dat het nie all1 tegen zwangerschap is maar ook tegen acne en iets met hormonen....

lainae
31-08-2004, 22:15
Origineel gepost door sweet_laydee in de bijsluiter kun je lezen dat het nie all1 tegen zwangerschap is maar ook tegen acne en iets met hormonen.... . wist ik niet:rolleyes:..heb het zelf nooit gebruikt maar dank je wel:D

bent_maghrebia
01-09-2004, 15:13
mijn vriendin had ook last van acne. de dokter had haar ook de pil aangeraden, maar omdat daar wel een aantal nadelen aanzaten heeft ze het niet gedaan, de dokter heeft haar toen iets anders voorgeschreven een soort creme, en het werkt goed, dus ik zou niet aan de pil beginnen tenzij je het gebruikt om niet zwanger te raken, nou ja iedereen moet het zelf weten....