Bekijk originele versie : Help!! Autokenners!!!
Poppetje22
16-10-2010, 14:00
Gisteren heeft mijn auto het begeven..de ANWB zei dat het de distributieriemen zijn en misschien zelfs de motor!!:confused:
Wat moet ik nu doen
boyfrommaroc
16-10-2010, 14:00
distrubitieriem bedoel je, je hebt maar 1 distr..riem!! s hij geknapt tijdens het rijden?
Wat voor auto?
Tijdens het rijden gebeurt?
In 9 van de 10 gevallen is het einde verhaal voor de motor(kleppen krom). Duur grapje.
gatarman
16-10-2010, 18:29
anwb hoeft niet per se precies te weten wat er mis is met je auto..
als toch je riem geknapt is.. wordt of andere motor, of cilinderkop of gewoon nieuwe kleppen in schuren, nieuwe koppakking monteren en rijden maar
izan5503
23-10-2010, 23:58
wil hem wel over kopen voor weinig
Amazigh_United
24-10-2010, 18:58
anwb hoeft niet per se precies te weten wat er mis is met je auto..
als toch je riem geknapt is.. wordt of andere motor, of cilinderkop of gewoon nieuwe kleppen in schuren, nieuwe koppakking monteren en rijden maar
makkelijker gezegd dan gedaan:hihi:
cillinders, kleppen, koppakking, zuigers, tandjes, kettingen etc.. als je die besteld.. plus de kosten van het maken.. not interesting in de meeste gevallen.. en al helemaal niet om er n nieuwe motor in te plaatsen.. in beide gevallen ben je n kapitaal kwijt.. ( denk aan duizend anderhalf minimaal)..
Hangt ook van de waarde van de auto af natuurlijk maar als t n relatief goedkoop ding is, zeg ik weg doen!
ik heb dat 2 x meegemaakt met een peugeot 607hdi.
het gebeurt vaker bij peugeot het zou me ook niks verbazen als je een peugeot hebt?
maargoed ik heb het beide keren laten maken en was beide keren incl btw ongv 1900 kwijt, maar als je een kleinere auto hebt zou ik niet weten wat het zou kosten.
succes.
en als die auto het niet waard is, lekker verkopen voor weinig je hebt al 1 iemand die dat wilt zie ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.