Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes en jongens die geen diploma hebben..zullen mogelijk relatieproblemen krijgen

new
30-08-2004, 20:15

er zit waarheid in als jij je best hebt gedaan op school om te slagen en uiteindelijk een diploma krijgt zul je ook je best doen voor je huwelijksrelatie als je helemaal passief bent op school je volgt de lessen tegen je zin je wil niet zich actief inspannen en uiteindelijk verlaat je de school met lege handen dan is er een kans of mogelijkheid dat je je ook niet voor je huwelijksrelatie je best gaat doen en zo krijg je relatieproblemen met alle gevolgen vandien

cheekygirl
30-08-2004, 20:17
dus ik krijg een goede relatie :o

new
30-08-2004, 20:20
Origineel gepost door cheekygirl dus ik krijg een goede relatie :o die kans bestaat zeker omdat jij zeker je best gaat doen voor je relatie je bent het éénmaal gewend je best te doen om te slagen ik denk dat je zelfs voor je relatie zult vechten :D de aanhouder wint zeggen ze...ik denk dat het klopt

Maisam
30-08-2004, 20:22
Origineel gepost door new er zit waarheid in als jij je best hebt gedaan op school om te slagen en uiteindelijk een diploma krijgt zul je ook je best doen voor je huwelijksrelatie als je helemaal passief bent op school je volgt de lessen tegen je zin je wil niet zich actief inspannen en uiteindelijk verlaat je de school met lege handen dan is er een kans of mogelijkheid dat je je ook niet voor je huwelijksrelatie je best gaat doen en zo krijg je relatieproblemen met alle gevolgen vandien Was dit maar waar.... Dus als iedereen zijn best op school doet, krijgen we nooit meer relatieproblemen ? :confused: Nee, wat je opleiding heeft echt totaal niets met je relatie te maken...

Mouny
30-08-2004, 20:26

en perfectionisten dan???

new
30-08-2004, 20:27
Origineel gepost door Maisam Was dit maar waar.... Dus als iedereen zijn best op school doet, krijgen we nooit meer relatieproblemen ? :confused: Nee, wat je opleiding heeft echt totaal niets met je relatie te maken... je snapt het niet hee natuurlijk heeft de diploma niets met de relatie te maken ik maak gebruik van de diploma als een bewijs van tucht orde en discipline met andere woorden wie een diploma heeft behaald heeft al die drie mooie eigenschappen in zich en deze drie eigenschappen kunnen jou van pas komen als je een huwelijksrelatie hebt je gaat zowezo je best doen.. en daar gaat het bij mij om een doel voor ogen hebben en ernaartoe werken

mazhar
30-08-2004, 21:24
ik ga niet akkoord met je new er zijn meisjes die zwaar tegen hun zin op school zitte, en gewoon stoppen emt school en trouwen da zijn meisjes die graag willen trouwen, en eht nut van'n diploma ni inzien geboren huisvrouwen, en die gaan ech tvoor hun huwelijk, want ze doien alels voor hun man, en hun huishouden tevree te houden :zwaai:

sweety21
30-08-2004, 22:12
ik heb niet echt mijn best gedaan op school ik hoefde er nooit veel voor te doen. heb het gewoon zo gehaald. en je hebt genoeg zakenmensen die scheiden dus er staat echt geen verband met elkaar... wel zal een man met een wo diploma moeite hebben met een meisje uit de bergen die nooit geleerd, heeft en andersom ook. je moet wel op een lijn zitten met je partner.

Secret_girl
31-08-2004, 21:15
Ik hoop het want ik wil een goede relatie hebben met me echtgenoot!!!