Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : O jongen

Pagina's : [1] 2

lilo
30-08-2004, 19:42

Bismillah, O jongen, als je eens wist wat je door het doen van slechte handelingen aan zegeningen mist vastgrijpend aan de materiele dingen in dit leven niet eraan denkend of Allah je daarvoor zal vergeven Elke dag staan op de hoek van de straat denk je nou echt dat daar het hele leven om gaat? vergeet die goude tand, snelle wagen en mooie meid het is Allah, en alleen Hem, waar je je leven voor leidt! de sjaytan verleidt maar Allah bevrijdt je ziel van onreine zaken dus stop met je slechte handelingen en wees een man voldoe aan je taken nu het nog kan bid tot Allah en denk hierover na de genade en beloning van Allah is zoveel beter dan deze dunya...

jamelia_lalala
30-08-2004, 19:46
ok nu een vraagje!!!! hoe kan je zo een gelijk 'vraag' stellen op yasmina??? lag me dat eens alstublieft uit alvast bedankt and by the way leuke gedichten he!!!!

lilo
30-08-2004, 19:51
Origineel gepost door jamelia_lalala ok nu een vraagje!!!! hoe kan je zo een gelijk 'vraag' stellen op yasmina??? lag me dat eens alstublieft uit alvast bedankt and by the way leuke gedichten he!!!! hoe bedoel je meid? :)

cheekygirl
30-08-2004, 20:14
deze vind ik de leukste van allemaal:D

lilo
30-08-2004, 20:22

Origineel gepost door cheekygirl deze vind ik de leukste van allemaal:D hahahahhahahah :D

HaKiM_HaKeeM
30-08-2004, 20:25
tbarkellah meid , sterk gedicht , zware feiten man :( tjah... goed samengesteld :) :zwaai: Hakim

lilo
30-08-2004, 20:27
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM tbarkellah meid , sterk gedicht , zware feiten man :( tjah... goed samengesteld :) :zwaai: Hakim ja sokran maar de bron van al deze gedichten = al-islam.nl :D

HaKiM_HaKeeM
30-08-2004, 20:28
Origineel gepost door lilo ja sokran maar de bron van al deze gedichten = al-islam.nl :D :haha: ach zow , nou ja maakt niet uit , dankzij jou heb ik ze gelezen :)

lilo
30-08-2004, 20:32
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM :haha: ach zow , nou ja maakt niet uit , dankzij jou heb ik ze gelezen :) met alle genoegen ajoema :goedzo: jammer dat zoveel mgarba zo negatief zijn en ook geen interese tonen voor de islam :(

HaKiM_HaKeeM
30-08-2004, 20:34
Origineel gepost door lilo met alle genoegen ajoema :goedzo: jammer dat zoveel mgarba zo negatief zijn en ook geen interese tonen voor de islam :( hopelijk bekeren ze zich snel :) en interesse is niet genoeg vind ik :(

lilo
30-08-2004, 20:36
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM hopelijk bekeren ze zich snel :) en interesse is niet genoeg vind ik :( zeker niet maar het is een begin yek :(

jamelia_lalala
30-08-2004, 20:38
nou ik bedoel dat ik ook zo'n een 'hoofding' zeg maar ze noemen het topic denk ik weet het niet ik wil er ook 1 zodat ik ook op reactie kan rekenen want het is nodig!:p alvast bedankt!:D

HaKiM_HaKeeM
30-08-2004, 20:39
Origineel gepost door lilo zeker niet maar het is een begin yek :( ja zeker :( een begin van een mooi,wijs leventje

lilo
30-08-2004, 20:41
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM ja zeker :( een begin van een mooi,wijs leventje jazeker ajoema islam is the life ;)

lilo
30-08-2004, 20:43

Origineel gepost door jamelia_lalala nou ik bedoel dat ik ook zo'n een 'hoofding' zeg maar ze noemen het topic denk ik weet het niet ik wil er ook 1 zodat ik ook op reactie kan rekenen want het is nodig!:p alvast bedankt!:D oke iik doe mijn best aan het eind van al deze topic`s zie je nw bericht staan klik erop succes dame

Pagina's : [1] 2