Snieuwla
15-10-2010, 14:34
Selaammalikoem/hoi allemaal,
Ik ben van plan om wee een abonnement te nemen met toestel. Inmiddels zijn er zoveel nieuwe toestellen uitgekomen dat ik niet weet welke ik zou moeten nemen.
Ik weet dat ze me in de winkel weer iets aan gaan smeren waar ik uiteindelijk niet zo blij mee zal zijn.
Weten jullie misschien een leuke toestel??
Wat moet je trouwens allemaal mee nemen om een abonnement te kunnen nemen?
Alvast bedankt voor het reageren!!
Tha3zist_
15-10-2010, 14:55
ik heb zelf de samung wave touch en ik ben er echt blij mee een echte aanrader. maar de nokia telefoon zijn ook erg goed. of de nieuwe van samsung die giorio armani.
je moet je id-bewijs mee en je bankpasje meer ben je niet nodig..
Snieuwla
15-10-2010, 15:11
Tha3zist, shoukran voor je reactie. De samsung die je hebt klinkt als een toestel met touch screen. Ik ben daar persoonlijk niet bepaald weg van.
Nokia toestellen zijn inderdaad fijne toestel, ik heb zelf een nokia3100 en die is al een aantal keren gevallen en doet het nog steeds.
Mv500, shoukran voor je reactie. Ik heb even naar de samsung gekeken waar je het over had, en zie dat het een touch screen is. Dat is totaal niks voor mij.. Ik vind het fijner om een toetstel te nemen uit de winkel, zodat ik naar de winkel mee kan gaan als er iets mis mee is in plaats van opsturen enzo..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.