Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werk in de ZORG/WELZIJN

missdreams
15-10-2010, 14:06

Ik zoek werk in de zorg/welzijn het liefst op hbo niveau. ALs je ergens een vacature bent tegen gekomen, of ze zoeken ze bij jou nog mensen, reageer dan aub. Danke!

Aichatjee
15-10-2010, 14:11
welke omge???en waar woon jij?

missdreams
15-10-2010, 14:12
Noord-Holland.

missdreams
15-10-2010, 17:29
Nobody?

mohamed_m3
15-10-2010, 18:53

Ik zoek werk in de zorg/welzijn het liefst op hbo niveau. ALs je ergens een vacature bent tegen gekomen, of ze zoeken ze bij jou nog mensen, reageer dan aub. Danke! probeer eerste voor je zelf alles zzp te gaan werken met deze hoog opleid zou ik het meteen gaan doen, maar je moet wel inschrijven bij kvk ! dan kun je 35,00 euro per uur vragen alles zzp,en werk genoeg je kunt overal aan de gang.niet in loon dienst gaan werken met deze H opleiding aub; succes

missdreams
15-10-2010, 20:05
probeer eerste voor je zelf alles zzp te gaan werken met deze hoog opleid zou ik het meteen gaan doen, maar je moet wel inschrijven bij kvk ! dan kun je 35,00 euro per uur vragen alles zzp,en werk genoeg je kunt overal aan de gang.niet in loon dienst gaan werken met deze H opleiding aub; succes hahah voor zover ik het kon begrijpen natuurlijk, maar ik moet dus als zzp'er aan de slag? Heb je wat meer info pour moi? Dank je wel!