Bekijk originele versie : Bush heeft moeite met wapenlijst Irak
De Amerikaanse president Bush heeft moeite met het wapenoverzicht dat Irak aan de Verenigde Naties heeft gestuurd. Bush zegt dat de lijst niet compleet is. Bush overlegt met zijn adviseurs over hoe hij de omissies aan de kaak kan stellen. Hij zou niet van plan zijn de gaten in de lijst te gebruiken om militair in te grijpen.
Dit stukje stond in de krant vanochtend.
Is het niet te duidelijk nu dat die gast gewoon oorlog wil?????
pannenkoek
19-12-2002, 13:14
was toch al lang te verwachten !!
Origineel gepost door Zazare
De Amerikaanse president Bush heeft moeite met het wapenoverzicht dat Irak aan de Verenigde Naties heeft gestuurd. Bush zegt dat de lijst niet compleet is. Bush overlegt met zijn adviseurs over hoe hij de omissies aan de kaak kan stellen. Hij zou niet van plan zijn de gaten in de lijst te gebruiken om militair in te grijpen.
Dit stukje stond in de krant vanochtend.
Is het niet te duidelijk nu dat die gast gewoon oorlog wil?????
Zijn DOEL is:
Oorlog=saddam weg=oppositie aan de macht in Irak=OLIE
Origineel gepost door House
Zijn DOEL is:
Oorlog=saddam weg=oppositie aan de macht in Irak=OLIE
OLIE is VEEL GELD.. hehe wou het even afmaken voor de mensen die denken..
Olie... wat is Olie nou :confused: Dat zwarte spul wat kan je daar nou mee... :maf2:
Origineel gepost door fardou
jij begrijpt het ;)
Ik begrijp jou altijd toch ;)
+over een langere termijn bekeken, ontstaat er weer ruzie tussen die oppositie groepen, dan heeft Bush helemaal vrij spel in irak.
Origineel gepost door RaZer
OLIE is VEEL GELD.. hehe wou het even afmaken voor de mensen die denken..
Olie... wat is Olie nou :confused: Dat zwarte spul wat kan je daar nou mee... :maf2:
Ik denk niet dat Irak zoveel geld zal krijgen, daarom wil Bush juist oorlog. Namelijk voor gratis tot heel goedkoop olie.
Ik weet zeker dat er een keer een aanslag op bush gaat komen.
Moeilijk, behalve als het binnen zijn eigen kringen gebeurt dat zou wel mooi zijn :)
Ik krijg braak neigingen als ik de naam Bush Bush hoor.
Ze moeten de zeehonden techniek op hem toepassen.
Er komt misschien ooit in de toekomst een Land die sterker is dan USA.
Dan zullen ze de USA compleet van de aardbodem wegvagen.
Kijk dit soort gedachten komen bij mij als ik de naam van Amerika hoor.
Het gaat bij mij door merg en been als ik hoor hoe Bush Bush 2strijd aan het zaaien is in de Islamitische wereld.
Allah slaapt niet een eens krijgt Amerika de rekening gepresenteerd.
Amien.
Ik denk niet dat het zo moeilijk is, als je je goed voorbereid.
Hmm voorbereiding van 6 jaar, dan is bush al verleden tijd in het witte huis.
Origineel gepost door nurdin
Ik krijg braak neigingen als ik de naam Bush Bush hoor.
Ze moeten de zeehonden techniek op hem toepassen.
Er komt misschien ooit in de toekomst een Land die sterker is dan USA.
Dan zullen ze de USA compleet van de aardbodem wegvagen.
Kijk dit soort gedachten komen bij mij als ik de naam van Amerika hoor.
Het gaat bij mij door merg en been als ik hoor hoe Bush Bush 2strijd aan het zaaien is in de Islamitische wereld.
Allah slaapt niet een eens krijgt Amerika de rekening gepresenteerd.
Amien.
Laten we allemaal do3a's doen dat het ooit zover mag komen, Insha Allah.
Nee, ik denk dat zo`n voorbereiding in een paar maandjes wel rond is.
Bij pim Fortuyn dacht ik het ook al van te voren (hoewel die voorbereiding echt flut was).
Je moet kale Pim niet vergelijken met hond Bush. Kale Pim werd niet beveiligd, maar hond Bush wordt zelfs als hij slaapt of naar de wc gaat beveiligd.
weet je wat het ook is..
in koeweit zitten veel amerikaanse militairen van de tijd van de golfoorlog van 1990..amerika maakt koeweit wijs dat zij er zijn om hun te beschermen.. die militairen worden door koeweit onderhouden als het ware.. die salaris van hun en al die dingen betaald koeweit.. geloof het of niet maar amerika krijgt daar jaarlijks $4 miljard voor.. maar koeweit wil die militairen nu dus weg hebben..die amerikanen zijn echt niet zo dom om die militairen daar weg te halen en dan al die $$$ mis te lopen.. maar elk jaar komt amerika weer met zoiets van we gaan irak aanvallen en die militairen moeten hier blijven voor jullie eigen bestwil.. maar dit jaar is het wel heel erg opgeblazen.. maar dat is ook omdat koeweit zoiets had van nu gaan die militairen echt weg..
Ik denk dat amerika zoveel landen mee wil laten doen aan `n oorlog zodat ze zelf zo weinig mogelijk hoeven in te zetten.. en dus zodoende weinig geld te verliezen..
laat die sharon maar alle palestijnen wegsturen uit het land..
ipv ze te vermoorden..
op gegeven moment zitten er dan alleen maar joden in palestina..
en dan..
Kaboem
1 atoombom..
of 2..
en dan kunnen alle palestijnen weer terug naar hun eigen land..
Salaam :zwaai:
Origineel gepost door Corrie
Euhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm....
Als er een atoombom of 2 op gegooit is dan duurt het wel even voor de palestijnen terug kunnen naar hun land hoor.........
Duurt zeker een jaartje of 50 voordat de natuur de rommel weer een beetje rechtgetrokken heeft....
Oftewel na een atoombom of 2 is er geen palestina meer, het land is kapot dan......
Daar kan een tijd niemand meer leven.
we bedenken wel iets anders.. dat is niet zo`n probleem
souadaaaaaa
23-12-2002, 10:54
De strijd tegen de ongelovigen is een plicht voor elke moslim
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.