Bekijk originele versie : De ergste...
Samiratoen
19-12-2002, 09:41
Wat is de ergste bijnaam die je iemand ooit hebt gegeven?!?!
Ik deze..
Mijn zus: BoesBoes... omdat ze me stoorde, terwijl ik die film BoesBoes aan het kijken was.
Een vriendin: Worm/ Zoeloeman.. omdat ze een vieze worm op me had gegooid... en ze had zoeloe lippen :D:D
xxjes
heb ooit een klasgenoot stinky winky genoemd.
het floepte eruit.
we konden er gelukkig wel om lachen :D
:zwaai:
stoeipoes
19-12-2002, 09:46
De ergste bijnaam: anderhalf meter!!! Dit omdat ik niet groot ben!!! Hihi...ik kan er best wel om lachen.....ik ben wel iets langer hoor!!!
ik word meestal mama genoemd, don't ask me why
Itsjustme
19-12-2002, 11:06
big? joke!!!!
IK HEB 3 BROERJES DE JONGSTE NOEM IK BARRY OMDAT HIJ LAATST BOOS WAS EN HET WAS ERG KOUD HIJ GING ZONDER SCHOENEN DE TUIN IN BARRY IS EEN GEK VANDAAR DIE NAAM MAAR VOOR DE REST IS HIJ EEN SCHATJE.
SweetRose
19-12-2002, 12:41
euhm..ik kan er nu niet direct opkomen..maar zodra ik het weet..zet ik het hier neer!! :D
Origineel gepost door jimpie
Zeekoe en brillejood..
Correctie...zo word ik genoemd..
Begrijpend lezen is hartstikke moeilijk :D
Mijn broertje Chiraf..heeft lange nek
Mijn zusje Kip..haar haren stonden vroeger recht overeind...
Mijn moeder Tawesart..soms gedraagt ze zich zo...
Mijn hollandse vriendin...Algje...omdat ze me altijd allochtoon noemt..
Bochelreet - omdat die persoon een grote bochelreet heeft. Quasimodo heeft een bochel op zijn rug, maar dit meisje heeft een hele grote bochel van een ****.
Botje - gozer was hartstikke dun, gelukkig nu wat aangekomen. Maar leek echt op een anorexiapatient.
Kabouterb*tch - een gozer die kort en dik is en over alles klaagt/zeikt.
nadoriazin
19-12-2002, 13:40
mijn broertje noem ik een alien
mijn broer noem ik een bolle
mijn zusje een roerei
slaat allemaal nergens op maar ag
rifiagirl16
19-12-2002, 13:50
nou waar zal ik beginnen..een vriendin van mij noem ik mannenwijf omdat ze op een man lijkt..
*die nergers noem ik apen..
*buurjongen flappie..hij heeft flaporen
*mijn zusje..meshoem( stinkie) ze laat telkens van die gevaarlijke marokaanse puffen..p.s het is geen pretje om het te ruiken!
emmmmmmmm effe denken............................................ ......................o ja
* mijn buurmeisje kleine rat..
* een jongen bij mij in de klas noemen we wurmkop, omdat hij een keertje zei dat hij wormen heeft(lintworm)
*een meisje bij mij in de klas blubberkont..als ze loopt bibberd haar ****
* een negerin zoembalip..dikke lippen
en mij noemen ze brutale marokaantje.... :melig:
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
PerfectTangawia
19-12-2002, 13:57
ik noem mijn zusje weleens BOLLE.... is eigenlijk niet leuk.. , want ze is niet dik.. maar ze is gewoon wat voller dan mij.. en als ik boos ben dan flapt ik het er gewoon uit.. ze kan daar eigenlijk niet tegen....
sorrrrrrrrrrrrrrrry zusje....
tangawia
DEUGNIET
19-12-2002, 14:29
Origineel gepost door PerfectTangawia
ik noem mijn zusje weleens BOLLE.... is eigenlijk niet leuk.. , want ze is niet dik.. maar ze is gewoon wat voller dan mij.. en als ik boos ben dan flapt ik het er gewoon uit.. ze kan daar eigenlijk niet tegen....
tangawia
waar is die bolle?? :D
naoual_tangawia
19-12-2002, 14:36
Origineel gepost door PerfectTangawia
tangawia
Waarom zeg je dat ik daar niet tegen kan....je hebt van mama en papa geleert dat je niet mag liegen!!! Zelfs mijn zus zoekt aandacht hier...ahaha overdrijven is ook een vak hoor!!!!
Trouwens schat....beter een beetje vlees dan zo een dunne stok zoals jij :p hahahahahha....je mag wel aankomen anders denken ze nog dat je anorexia hebt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.