Bekijk originele versie : "ik hou van je"
AbaHoeCh
30-08-2004, 17:18
Dames stel je de volgende situatie voor:
je ontmoet een man die zegt dat hij intresses in jou heeft (je ziet hem op je werk/school, of hij is een buurman van je,....)
en hij zegt dat hij je wilt leren kennen omdat hij om je hand wilt komen vragen
jullie leren mekaar dus beter kennen via tel/msn of op werk/school
en dan als hij voor je neus staat zegt hij tegen jou 'ik hou van je'
jij als onschuldig meisje die nog nooit een relatie heeft gehad wou altijd al die 4 woordjes pas zeggen als je verloofd bent, zodat je de zekerheid hebt dat je er een toekomst mee hebt
hij staat daar voor jou te wachten zodat jij het terug zegt, maar je kan het nog niet zeggen omdat jullie nog niet verloofd zijn
je zegt tegen hem: 'sorry maar je zal maar moeten wachten tot we verloofd zijn, dan pas zul je weten wat men echte gevoelens zijn voor jou
1) die man begrijpt het en legt zich erbij neer en wacht netjes af tot dat hij langs komt met zijn ouders
2) hij zegt: 'wat is dat voor een onzin, safi ik wil jou niet meer'
van die 2 opties kun je dus zien wat voor een type hij is
--------------------------------------------------
Meeste van jullie zullen het denk ik wel raar vinden wrm ik zo'n situatie uitleg aan jullie, maar er zijn denk ik wel dames die zoiets pas kunnen zeggen als ze verloofd of getrouwd zijn. Ik weet er wel zeker van dat er hier zo'n dames zijn :D
Tamqeyast
30-08-2004, 17:23
Hmmmm Ik denk dat die gene Als die egt van je houdt JE zal begrijpen dat je die woorden niet gelijk kunt zeggen of heb ik het verkeerd:rolleyes:...:o
AbaHoeCh
30-08-2004, 17:25
Origineel gepost door Sweet_bibi
Hmmmm Ik denk dat die gene Als die egt van je houdt JE zal begrijpen dat je die woorden niet gelijk kunt zeggen of heb ik het verkeerd:rolleyes:...:o
Jij begrijpt mij :D !
Nee je hebt het niet verkeerd :)
Tamqeyast
30-08-2004, 17:30
Origineel gepost door AbaHoeCh
Jij begrijpt mij :D !
Nee je hebt het niet verkeerd :)
Oke ik dacht dat ik het ff verkeerd hadt :o
xxsweetangelxx
30-08-2004, 17:51
salaam....
ik ben ook pas verloofd en jah het is wel zo
toen ik hem leerde kennen zeiden wij dat niet tegen
elkaar maar nu wel omdat ik weet van dit word mijn man !
en nu kan ik zoiets wel zeggen
salaam,
"Ik hou van jou" kun je niet zomaar zeggen...
Je kan van iemand houden op verschillende manieren bvb je houdt van je vrienden,familie op een heel andere manier dan dat je van je geliefde houdt maar hoe voelt dat dat aan????
miss_chaimae
30-08-2004, 18:21
Als ie echt van je houd zou die het begrijpen.
Als je van iemand houd,moet je wel kunnen begrijpen dat diegene der mischien nog niet klaar voor is of wil zijn.
Ik denk wel dat je tegen iemand kunt zeggen ''ik hou van jou'' voor dat je getrouwd bent.Maar dan moet het natuurlijk wel serieus zijn.
En met goede voorbedoelingen(dus om te trouwen).
Chaimae..
AbaHoeCh
30-08-2004, 18:21
Origineel gepost door xxsweetangelxx
salaam....
ik ben ook pas verloofd en jah het is wel zo
toen ik hem leerde kennen zeiden wij dat niet tegen
elkaar maar nu wel omdat ik weet van dit word mijn man !
en nu kan ik zoiets wel zeggen
ewa dit bedoel ik dus, zo wil ik het ook hebben later inchallah :o
AbaHoeCh
30-08-2004, 18:23
Origineel gepost door miss_chaimae
Als ie echt van je houd zou die het begrijpen.
Als je van iemand houd,moet je wel kunnen begrijpen dat diegene der mischien nog niet klaar voor is of wil zijn.
Ik denk wel dat je tegen iemand kunt zeggen ''ik hou van jou'' voor dat je getrouwd bent.Maar dan moet het natuurlijk wel serieus zijn.
En met goede voorbedoelingen(dus om te trouwen).
Chaimae..
In de situatie die ik heb uitgelegd kan ik die man alleen maar serieus nemen als die is langsgekomen bij men huis, en niet ervóór.
AbaHoeCh
30-08-2004, 18:25
Origineel gepost door zarazet
Je kan van iemand houden op verschillende manieren bvb je houdt van je vrienden,familie op een heel andere manier dan dat je van je geliefde houdt maar hoe voelt dat dat aan????
Vraag het eens aan xxsweetangelxx, ze is pas verloofd :D
oké dan xxsweetangelxx hoe voelt het aan?????
x_sweety_x
30-08-2004, 19:05
ik zou keihard wegrennen als een jongen da tegen mij zei, als ik nog niet verloofd of getrouwd was
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.