Bekijk originele versie : Is er een ICT'er aanwezig! ?
Mevr.Tito
14-10-2010, 18:36
pm mij of reageer aub, dan pm ik terug
Mijn laptop is stuk en wil ' M graag laten maken
_________abdel
16-10-2010, 03:47
Wat is er mee mis?
Mevr.Tito
16-10-2010, 21:39
Wat is er mee mis?
Zou het niet weten allahu3lem, Als ik mijn pc opstart krijg ik eerst een programma daar gaat ie automatisch doorheen duurt iets van 5 minuten, vervolgens krijg ik een groot beeld om in te loggen, als ik dan inlog doet mijn internet het niet.. Denk bezeten door een virus..
_________abdel
16-10-2010, 21:44
Zou het niet weten allahu3lem, Als ik mijn pc opstart krijg ik eerst een programma daar gaat ie automatisch doorheen duurt iets van 5 minuten, vervolgens krijg ik een groot beeld om in te loggen, als ik dan inlog doet mijn internet het niet.. Denk bezeten door een virus..
Aha.. kan je dat programma en het inlogscherm beschrijven? (hoe ziet het eruit? Kan je misschien screenshots maken ervan?)
Mevr.Tito
16-10-2010, 23:58
Aha.. kan je dat programma en het inlogscherm beschrijven? (hoe ziet het eruit? Kan je misschien screenshots maken ervan?)
Ik kan er geen screenshots van maken!
Als ik mijn laptop aanzet krijg ik eerst een beeld met stuk tekst: HP Battery alert,primary battery (601)
The system has detected the storage capacity of the battery stated below to be very low. For optimal performance, this battery may need to be replaced.
Primary (internal) Battery (601)"
Maar dat heeft niets te maken met de kapotte laptop want dat was hier voor al zo, heeft puur te maken met mijn batterij,vervolgens krijg ik dan en hele waslijst met bovenaan: windows bestanden laden en dan gaat ie automatisch langs deze namen: /windows\systeem32privers\msdsm.sys en namen: /windows\systeem32privers\megasas diverse hiervan, die screent ie dan automatisch.
Dit kan enkele minuten duren!
vervolgens krijg ik dan mijn inlogbeeld, waar ik dan mijn wachtwoord moet in moet typen waar ik in moet komen, maar dit beeld is vergroot en ik kom wel gewoon mijn bestanden in maar op internet kom ik niet.
Volg je het een beetje?
_________abdel
17-10-2010, 02:33
Ik kan er geen screenshots van maken!
Als ik mijn laptop aanzet krijg ik eerst een beeld met stuk tekst: HP Battery alert,primary battery (601)
The system has detected the storage capacity of the battery stated below to be very low. For optimal performance, this battery may need to be replaced.
Primary (internal) Battery (601)"
Maar dat heeft niets te maken met de kapotte laptop want dat was hier voor al zo, heeft puur te maken met mijn batterij,vervolgens krijg ik dan en hele waslijst met bovenaan: windows bestanden laden en dan gaat ie automatisch langs deze namen: /windows\systeem32privers\msdsm.sys en namen: /windows\systeem32privers\megasas diverse hiervan, die screent ie dan automatisch.
Dit kan enkele minuten duren!
vervolgens krijg ik dan mijn inlogbeeld, waar ik dan mijn wachtwoord moet in moet typen waar ik in moet komen, maar dit beeld is vergroot en ik kom wel gewoon mijn bestanden in maar op internet kom ik niet.
Volg je het een beetje?
Ik kan het prima volgen :)
De eerste melding is inderdaad zoals je zegt, accu is erg slecht (en gaat waarschijnlijk erg snel leeg), dit staat los van jouw probleem.
Ziet het scherm tijdens het opstarten als volgt eruit:
http://0.tqn.com/d/pcsupport/1/0/Y/4/-/-/safe-mode-windows-7-3.jpg
Ik vermoed dat jouw windows, om 1 of andere reden, automatisch opstart in veilige modus. Je kan de instellingen als volgt bekijken:
1) Start je laptop en login en meld je aan zoals je dat gewend bent.
2) Klik op start, dan uitvoeren. Je krijgt een "Uitvoeren" venster te zien, met een veld waar je wat kunt invullen.
3) Toets het volgende in dat veld in:
msconfig
en druk op de enter toets. Je krijgt een venster te zien genaamd "Systeemconfiguratie".
4) Klik op tabblad "Opstarten", dit zou als volgt eruit moeten zien:
http://www.image-upload.net/images/gy130fm9sdstxtb8863y.jpg
Het is belangrijk dat het vinkje bij "Opstarten in veilige modus" staat uitgeschakeld. Als dat bij jou niet het geval is, zet dan alsnog het vinkje uit, klik op OK en start de laptop opnieuw op (windows zal hierom vragen).
Hoop dat je hier wat mee kan!
Mevr.Tito
18-10-2010, 14:45
Ik kan het prima volgen :)
De eerste melding is inderdaad zoals je zegt, accu is erg slecht (en gaat waarschijnlijk erg snel leeg), dit staat los van jouw probleem.
Ziet het scherm tijdens het opstarten als volgt eruit:
http://0.tqn.com/d/pcsupport/1/0/Y/4/-/-/safe-mode-windows-7-3.jpg
Ik vermoed dat jouw windows, om 1 of andere reden, automatisch opstart in veilige modus. Je kan de instellingen als volgt bekijken:
1) Start je laptop en login en meld je aan zoals je dat gewend bent.
2) Klik op start, dan uitvoeren. Je krijgt een "Uitvoeren" venster te zien, met een veld waar je wat kunt invullen.
3) Toets het volgende in dat veld in:
msconfig
en druk op de enter toets. Je krijgt een venster te zien genaamd "Systeemconfiguratie".
4) Klik op tabblad "Opstarten", dit zou als volgt eruit moeten zien:
http://www.image-upload.net/images/gy130fm9sdstxtb8863y.jpg
Het is belangrijk dat het vinkje bij "Opstarten in veilige modus" staat uitgeschakeld. Als dat bij jou niet het geval is, zet dan alsnog het vinkje uit, klik op OK en start de laptop opnieuw op (windows zal hierom vragen).
Hoop dat je hier wat mee kan!
Nou ik heb er zeker wat aan gehad! Mijn pc doet het weer hamdoulilah en dit heb ik allemaal aan jou te danken, het jammere alleen is dat ik nog steeds'het schermpje te zien krijg van (windows bestanden laden) Maar voor de rest doet mijn computer het wel, en heel erg bedankt!
Als ik wat voor je kan doen, roep het maar!, en ik sta voor je klaar
nogmaals bedankt!
_________abdel
18-10-2010, 19:29
Nou ik heb er zeker wat aan gehad! Mijn pc doet het weer hamdoulilah en dit heb ik allemaal aan jou te danken, het jammere alleen is dat ik nog steeds'het schermpje te zien krijg van (windows bestanden laden) Maar voor de rest doet mijn computer het wel, en heel erg bedankt!
Als ik wat voor je kan doen, roep het maar!, en ik sta voor je klaar
nogmaals bedankt!
Hehe graag gedaan ;)
Dat "windows bestanden laden" scherm kan geen kwaad hoor! Maar als je het toch wilt uitzetten.. nog een keer ff die stappen uitvoeren, en bekijken dat echt alle vinkjes uitstaan :)
Als dat het geval is.. kun je proberen "Zonder gebruikersinterface starten" aan te vinken.. (klinkt wat tegenstrijdig! maar dit zou het juist kunnen herstellen).
Het is het proberen waard in ieder geval. Hoop dat je zo ermee verder kan ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.