Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lady's ik heb jullie hulp ECHT nodig!!!

Pagina's : [1] 2

techelhitgirl
30-08-2004, 15:55

Nou kijk ik ben nu volslank maar wil graag wat bijkomen!! Maar als jullie eens wisten wat ik allemaal eet en hoevaak...ik schrik er soms zelf van! Ik eet ook gezond enzo, daar ligt het denkik niet aan. Ik weet het niet :ego: kan iemand mij helpen... :confused: Boussa :blauwkus:

seniorita1988
30-08-2004, 15:56
Origineel gepost door techelhitgirl Nou kijk ik ben nu volslank maar wil graag wat bijkomen!! Maar als jullie eens wisten wat ik allemaal eet en hoevaak...ik schrik er soms zelf van! Ik eet ook gezond enzo, daar ligt het denkik niet aan. Ik weet het niet :ego: kan iemand mij helpen... :confused: Boussa :blauwkus: kep et zelfde probleem :huil:

techelhitgirl
30-08-2004, 15:58
Origineel gepost door seniorita1988 kep et zelfde probleem :huil: Hahaha alles komt goed hoor :D geef de moed niet op ;)

seniorita1988
30-08-2004, 16:04
Origineel gepost door techelhitgirl Hahaha alles komt goed hoor :D geef de moed niet op ;) ja hopen maar ? :) maar ja kep me zelf geaccepteerd :D:D

techelhitgirl
30-08-2004, 16:07

Origineel gepost door seniorita1988 ja hopen maar ? :) maar ja kep me zelf geaccepteerd :D:D Heel goed van je meid :goedzo: En je nooit laten kleineren door andere!

seniorita1988
30-08-2004, 16:24
Origineel gepost door techelhitgirl Heel goed van je meid :goedzo: En je nooit laten kleineren door andere! haha dat nooooooooooit :D:D:D

Samiralover15
03-09-2004, 20:28
Ik ben ook bezig met bij komen, en ik prop me zelf helemaal vol met eten... En ik begin al een beetje aan te komen.. Hou het vol en dan komt het wel goed inschallah.. Groetjes

salimaatje17
03-09-2004, 20:54
Komt me erg bekend voor dit verhaal. Ik kan eten wat ik wil, maar ik gewoon niet aan! iemand ander tip?

seniorita1988
03-09-2004, 21:06
zielige wij :huil:

smilegirl
04-09-2004, 23:26
Lieve dames!! probeer eens ipv ongezond te eten en te proppen, eens naar de sportschool te gaan en dan te gaan fitnessen. Gewoon lekker spieren 'kweken'. Dan zie je er voller uit, en t is nog gezond ook. groetjes,

OUIDAD1
05-09-2004, 00:45
je hebt wel in sportschool en in drogisterijen een blik met soort poeder dat te koop is. Dat moet je mengen met water ed, drinken elke dag en geloof me meid de kilo's vliegen erbij. Dat gebruiken namelijk veel prof. bodybuilders en zeer tengere mannen om bij te komen, dus goeie tip voor jullie.

Zoefria4life
05-09-2004, 04:27
de pil is een optie in marokko/spanje zijn eetlust pillen te verkrijgen bij de apotheek. ze heten pernabol en je moet ze 3 keer slikken ofzo voor het eten. ontbijt lunch avondeten. gegarandeerd dat je honger krijgt en meer eet!!! enige nadeel er van is dat wanneer je stopt, het net is alsof je een ballon leegprikt.

Ewasaaafi
05-09-2004, 12:16
www.weightgainplus.nl Je kan er 5-10 kilo per maand mee aankomen staat er maar dat verschilt per persoon. Iemand heeft het geprobeerd en is er veel mee aangekomen.

Souma
05-09-2004, 21:44
Heeeyy dames, Hier nog iemand die wilt aankomen. Het is echt hinderlijk :( En Ewasaaafi die link dat je het gegeven lukt niet, wil je het s.v.p nog een keer plaatsen. Ondanks dit ben ik God elke dag dankbaar voor het feit dat ik gezond en wel ben. Beslamma,

salimaatje17
05-09-2004, 22:00

Origineel gepost door Zoefria4life de pil is een optie in marokko/spanje zijn eetlust pillen te verkrijgen bij de apotheek. ze heten pernabol en je moet ze 3 keer slikken ofzo voor het eten. ontbijt lunch avondeten. gegarandeerd dat je honger krijgt en meer eet!!! enige nadeel er van is dat wanneer je stopt, het net is alsof je een ballon leegprikt. Kan je dit gewoon kopen of moet dit via de huisarts? ( hier in NL dan) en ouidad1: Hoe heet dat poeder precies?

Pagina's : [1] 2