Bekijk originele versie : opzoek naar werk
marokkaantje_20
14-10-2010, 13:13
maak niet uit ookal is het schoonmaakwerk
Kinderopvang heb je altijd werk in google het maar!
Snieuwla
15-10-2010, 15:24
Waar woon je???
marokkaantje_20
15-10-2010, 16:05
rotterdam
marokkaantje_20
15-10-2010, 16:07
oke bedankt zal eens een kijkje nemen ;)
lalla_nadoria
25-10-2010, 12:45
ik ben ook dringend opzoek naar een bijbaan. Ik ben een student en wil supergraag werken in een kinderopvang of iets met kinderen. Alleen heb ik geen diploma in de zorg. Ik heb wel een administrateur diploma en studeer momenteel bedrijfseconomie op het Hbo. Als ik op google zoek voor een bijbaan in een kinderopvang of naschoolse opvang dan vragen ze overal om een spw diploma of iets in de zorg. Ik heb wel 3 jaar lang een bijbaan gehad als huiswerkbegeleidster. Ik heb toen kinderen van de basisschool moeten begeleiden en helpen met huiswerk etc... weet jij mischien waar ik wel zou kunnen werken in een kinderopvang of iets met kinderen zonder diploma, maar wel mijn beschreven ervaring???
Nee, dan kan je niet werken in de kinderopvang. Daar moet je idd enig werkervaring hebben of een diploma.
Misschien kan je wel in je buurt oppassen op kinderen?
Wat je ook kan doen is thuiszorg.
Je hebt wel administratie ervaring, waarom ga je daar niet een bijbaan in zoeken?
Als aministratief medewerkster?
Echt met kinderen werken dat wordt echt moeilijk omdat ze toch een gediplomeerd iemand zoeken of iemand met veel ervaring.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.