Bekijk originele versie : help wat moet ik toch doen
hey hallo iedereen ik weet echt niet wat ik moet doen
ik ken en jongen waar ik zoveel van hou weet hij ook maar hij is nu weg en zie hem amper wat moet ik doen voor em vechten of opgeven? :confused:
hajarchatlady
30-08-2004, 14:24
Als je sterke gevoelens voor m hebt zou ik zeggen,...ga ervoor ;)
je moet vooral laten zien dat je het kunt en niet opgeven :D
AbaHoeCh
30-08-2004, 14:24
opgeven....mensen komen en gaan in je leven....zo is het nu éénmaal
maroc_child
30-08-2004, 14:25
Origineel gepost door chilli
hey hallo iedereen ik weet echt niet wat ik moet doen
ik ken en jongen waar ik zoveel van hou weet hij ook maar hij is nu weg en zie hem amper wat moet ik doen voor em vechten of opgeven? :confused:
Hey chilli,
Uit je reactie kan ik opmaken dat hij weet dat je van 'm houd, maar de vraag is houd hij ook van jou? Zo ja, dan zou ik er voor gaan, want als hij net zoveel van jou houd als jij van hem dan word het wel wat. Zo niet, dan zou ik het opgeven. Als liefde van één kant komt werkt het NOOIT.
xxx
:zwaai:
man ik zweer het je hij is echt knap ik hou echt van hem als ik over hem bezig ben begin ik gewoon te huilen
hajarchatlady
30-08-2004, 14:26
ga er dan voor ;)
dat is het juist ik weet het niet
maroc child
AbaHoeCh
30-08-2004, 14:29
Origineel gepost door Souhayb
have a break have a ....
kitkat :hihi:
maroc_child
30-08-2004, 14:37
Origineel gepost door chilli
dat is het juist ik weet het niet
maroc child
Chilli,
Ben je bevriend met 'm? Praat je welleens met 'm? Ken je mensen die 'm kennen? Genoeg manieren om erachter te komen. Ik hoop echt voor je dat je eraan uit komt.
xxx
:zwaai:
nee ik ben niet bevriend met em +mijn vriendin houd ook van em dus het allemaal moeilijk voor me
alhoceima_ladyy
30-08-2004, 14:45
Heeft hij je verlaten? Zo ja, dan moet je verder gaan. Je komt vast een andere leuke jongen tegen. :)
nee ik kende hem niet tot op en dag moesten we toneel
stukjes uitvoeren op school dus hij ook hij moest een meisje spelen en had en strakke body aan van zen zus en lachte hem uit en zij ik krijg je wel dus lopen ! tot dat ik met men vriendin aan het babelen was had ie me vast en tja!
SultanatTarab
30-08-2004, 14:51
Salam Chili
Nou meid als je weg bent van die jongen en je ziet hem amper. Tja dan kun je twee dingen doen:
1) eeuwig wachten;
of beter
2) bel hem. Zeg wat je voor hem voelt! Schaam je er niet voor, want straks krijg je spijt dat je het hebt nagelaten. Gewoon zeggen, hoe stuntelig het er ook moge uitkomen. Zorg er in ieder geval voor dat je een duidelijk antwoord terug krijgt waar je wat aan hebt.
Mocht hij net zoveel van jou houden dan gaat hij ervoor.
Mocht hij niet verliefd op jou zijn, dan heb je in ieder geval gedaan wat in je macht ligt en dan ga je gewoon verder in je leven.
Bonne chanche ma chere!
gr. S.
awel wil ik ook bellen maar heb zen nummer niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.