Bekijk originele versie : Ik mis hem zow
soumaya15
30-08-2004, 13:51
Heey hallo :zwaai: Kijk et zit zow ik vind een jongen leuk en hij mij ook :Iluvu: maar het probleem is dat ik geen nummer van em heb en geen msn en ik heb em nu al een tijdje niet gezien en mis em heel erg trouwens is dat haram :confused: :confused: hij is ook marokaans hij is een sirrieuze jongen en wil een sirreuze relatie :verliefd: ....BoesA Kbiraa Soumaya :(
ja een relatie voor het huwelijk is haraam
Lella_Roosje
30-08-2004, 15:14
Ik denk dat ze bedoelt of het haraam is dat ze die jongen mist en gevoelens voor hem heeft??
Mijn antwoord luidt daarop; Zolang je er niks meedoet en je inhoudt, is het in mijn ogen niet haraam.. Maar Allah ou 3lam..
Als hij zo serieus met je is, zou hij, denk je, jou niet (op)zoeken..? Contact met je maken?
Waarom doet `ie het dan niet?
soumaya15
30-08-2004, 15:26
Jah je hebt gelijk maar wat ik denk is dat hij mij nummer enzo ook niet kan vinden het is de beste vriend van men oom mijn moeder die weet ervan en mijn vader weet dat hij om me geeft maar kdurf me oom niet naar zijn nummer te vragen..
Lella_Roosje
30-08-2004, 15:29
Laat iemand anders het dan doen..?
Bijvoorbeeld je broer of neef of een andere jongen die ervan afweet en die je vertrouwt? Anders vraag je het nichtje of neefje die het aan haar of zijn vader kan vragen..? :)
soumaya15
30-08-2004, 15:36
Jah kijk kheb goed contakt met het zusje van de vrouw van mijn oom en kga aan haar vragen of ze et voor me kan regelen maar het probleem is dat ze op vakantie is en pas over 16 dagen terug komt:(
Lella_Roosje
30-08-2004, 15:38
Dus de schoonzus van je oom??
Heeft je oom geen kids aan wie je het kan vragen...??
Anders moet je het nog even 16 daagjes volhouden... Plaats anders een oproep op "Uit Het Oog Verloren", hier op marokko.nl :)
Je hebt toch een beetje informatie over hem, neem ik aan?
So do your thing! :goedzo:
soumaya15
30-08-2004, 15:39
Jaah kweet bijna alles over hem kweet ook waar die woont
soumaya15
30-08-2004, 15:41
nee hij heeft geen kids hij is pas getrouwd vrijdag en daar heb k em ontmoet..:D
Lella_Roosje
30-08-2004, 16:21
Ewa, heb je je vraag al gesteld bij "Uit het Oog Verloren" ?
Zo niet, get ya ass up off here :p
Lella_Roosje
30-08-2004, 17:14
Sinds wanneer is iemand leren kennen haraam, met een marham erbij? (Haar oom bijvoorbeeld)
Je moet niet meteen gaan oordelen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.