Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : belangrijke vraag!!!!!!!! PC probleem

SaraZena
18-12-2002, 23:48

ik kan geen muziek meer luisteren op mijn pc!!!!!!!!!!! hij geeft aan dat er geen geluidskaart aanwezig is :confused: vorige week kon ik namelijk nog wel gewoon muziek luisteren. en ik heb me pc verder niet aangeraakt of zo kan iemand mij helpen please ?????????

SweetRose
18-12-2002, 23:49
hij moet naar de controle waarschijnlijk....

Toufik19
18-12-2002, 23:50
Origineel gepost door SaraZena ik kan geen muziek meer luisteren op mijn pc!!!!!!!!!!! hij geeft aan dat er geen geluidskaart aanwezig is :confused: vorige week kon ik namelijk nog wel gewoon muziek luisteren. en ik heb me pc verder niet aangeraakt of zo kan iemand mij helpen please ????????? waarschijnlijk zijn de drivers verwijderd.

SaraZena
18-12-2002, 23:51
Origineel gepost door Toufik19 waarschijnlijk zijn de drivers verwijderd. wat zijn drivers? kan ik die ergens terug vinden?

SaraZena
18-12-2002, 23:53

Origineel gepost door Mustapha AA beter voor je woelah muziek is toch haraam :huil: maar ik kan ook niet naar hadiths luisteren en zo en dat meen ik :D

Toufik19
18-12-2002, 23:55
Origineel gepost door SaraZena wat zijn drivers? kan ik die ergens terug vinden? je kunt direct checken of ze geinstalleerd zijn of niet. doe het volgende: klik op start dan op instellingen dan op configuratiescherm dan op systeem en dan kies je tabblad "apparaatbeheer" daar moet je een onderdeel "besturing voor geluid,video en spelletjes" zien staan. zeg mij eens wat er allemaal onder staat

mocro_cydal
19-12-2002, 00:02
hahahahaha echt fockes up voor je bradda ahhaha zonde muziekl kan ik niet leven zonder m`n franse raps en r&b

SaraZena
19-12-2002, 00:05
er staat: AC link 3 d game studio en spelpoort joystick that's it meer staat er niet

Saiyan
19-12-2002, 00:06
je moet de drivers downloaden

Toufik19
19-12-2002, 00:07
Origineel gepost door SaraZena er staat: AC link 3 d game studio en spelpoort joystick that's it meer staat er niet normaal gezien moet er meer staan.Ik kan je enkel aanraden de drivers te herinstalleren.hopelijk heb je ze nog liggen op cd ofzo en anders moet je ze maar downloaden als je type geluidskaart kent.

SaraZena
19-12-2002, 00:09
Origineel gepost door Toufik19 normaal gezien moet er meer staan.Ik kan je enkel aanraden de drivers te herinstalleren.hopelijk heb je ze nog liggen op cd ofzo en anders moet je ze maar downloaden als je type geluidskaart kent. ik heb niks op cd geloof ik en waar kan ik ze downloaden en hoe kom ik er achter welk type geuidskaart ik nodig heb???? ik heb er echt de ballen verstand van :confused:

Toufik19
19-12-2002, 00:14
Origineel gepost door SaraZena ik heb niks op cd geloof ik en waar kan ik ze downloaden en hoe kom ik er achter welk type geuidskaart ik nodig heb???? ik heb er echt de ballen verstand van :confused: als het een merkpc(compaq,ibm,etc...)is,dan is het geen probleem,aangezien dat allemaal te vinden is op hun site volgens model van de computer. maar als de pc merkloos is,kun je het het snelst enkel oplossen door de pc open te schroeven,de geluidskaart eruitnemen en merk en type noteren die erop staan. als je dit niet ziet zitten,vraag het dan aan de verkoper van je pc.

Da_flow
19-12-2002, 00:15
Origineel gepost door Toufik19 je kunt direct checken of ze geinstalleerd zijn of niet. doe het volgende: klik op start dan op instellingen dan op configuratiescherm dan op systeem en dan kies je tabblad "apparaatbeheer" daar moet je een onderdeel "besturing voor geluid,video en spelletjes" zien staan. zeg mij eens wat er allemaal onder staat Volg bovenstaande instructies .. Noteer de gegevens .. Verwijder deze allemaal ... Sluit je computer af ... Start em opnieuw op en dan herkent de computer nieuwe hardware .. CPU installeert deze en indien nodig moet je een cd in de cdrom speler doen, waar de drivers op staan (heb je deze niet dan hebben we een probleem) Functioneert alles goed dan is het prima ... doet het geluid het nog steeds niet dan zijn er twee mogelijkheden. 1) Windows XP installeren, is het makkelijkste want daar staan alle audio drivers op, tenzij je pc van het jaar 2002 is. 2) Op internet de drivers ophalen voor je geluidskaart. Hier moet je wel de naam van je kaart hebben (ESS, Diamond etc.). Je gaat naar www.(naamkaart).com en je zoekt daar bij update of software naar jouw driver. Deze download je en unrar je met Winzip of Winrar en vervolgens ga je weer naar het tabblad 'besturing voor geluid ... etc' hier kies je voor nieuwe driver installeren of updaten en dan kies je de bron van de driver die geunrard is. Hij installeert em en pc wordt opnieuw opgestart en klaar is Kees.

SaraZena
19-12-2002, 01:07
he jongens Ik heb op de site gekeken van PB en daar kon ik iets downloaden en dat heb ik gedaan maar heb nog steeds geen geluid :( en ik heb dat ene wat toufik zei nog een keer gedaan en er staat nog steeds het zelfde. ik probeer het morgen verder. anyway, thank youuuuu for your help!!!!! :zwaai: