Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Barcelona stemt in met naaktlopen op straat

Pagina's : [1] 2 3

halimamabrouk
30-08-2004, 13:17

Uitgegeven: 30 augustus 2004 12:53 BARCELONA - Liefhebbers van nudisme zijn in de Spaanse autonome regio Catalonië niet langer uitsluitend op naaktstranden aangewezen. Het gemeentebestuur van Barcelona heeft besloten nudisme op de openbare weg toe te staan. Barcelona heeft het besluit genomen op initiatief van twee Spaanse organisaties ter bevordering van het nudisme, Addan en Aleteia. Just Roca toonde zich namens de twee organisaties in de maandageditie van de Catalaanse krant El Periódico in zijn nopjes over de maatregel. Hij sprak van "een wereldprimeur". Verder zei Roca te hopen dat het besluit bijdraagt aan het bereiken van een wereldwijd respect voor het nudisme. In een brochure waarop onder meer het logo van de gemeente Barcelona is afgebeeld, wordt onder de aandacht gebracht dat naaktlopen in Barcelona voortaan ook op de openbare weg is toegestaan. Het is de bedoeling de brochure in het Engels en Frans te vertalen om het nudisme onder toeristen te bevorderen. :D :zwaai:

ibtisamc
30-08-2004, 13:23
Schandalig gewoonweg schandalig zo schandalig dat ik er zelfs geen woorden voor heb!

arabchrstn
30-08-2004, 13:25
Brrr... Bloot... Eng hoor... Blote armen, benen, buik, borst (en), billen. Ik moet er niet aan denken... Het menselijk lichaam, vies hoor...

tonk
30-08-2004, 13:38
Origineel gepost door Barcelona It wasn´t me Barca :hihi: Mijn eerste reactie is: veel te koud en bovendien onpraktisch. Waar laat je al je spullen zonder (broek)zakken?

ibtisamc
30-08-2004, 13:49

Origineel gepost door arabchrstn Brrr... Bloot... Eng hoor... Blote armen, benen, buik, borst (en), billen. Ik moet er niet aan denken... Het menselijk lichaam, vies hoor... Nee niet eng arabschjejhhse ik denk enkel aan de zovele ouders met kinderen die helemaal niet blij gaan zijn met dat blotegedoe!

Peridot
30-08-2004, 13:53
Zit je net op het terras een broodje warme brie te eten en dan komt er een bus naakte overjarige Duitse nudisten vlak voor je uitstappen, dus veel wijdbeens zeulen met zware koffers en zo... Barcelona bedankt! :kwaad:

Peridot
30-08-2004, 14:03
Origineel gepost door Mangin Ik denk dat het wel losloopt, Barcelona is in tegenstelling tot de gelijknamige moderator een stad waar men zeer gestelt is op stijl. Men kleed zich daar over het algemeen uitstekend. Nu de Duitse toeristen nog. ;)

arabchrstn
30-08-2004, 14:47
Origineel gepost door tonk :hihi: Mijn eerste reactie is: veel te koud en bovendien onpraktisch. Waar laat je al je spullen zonder (broek)zakken? De zakkenrollers zullen vast niet ingestemd hebben met dit besluit...

Pista
30-08-2004, 15:11
Origineel gepost door ibtisamc Schandalig gewoonweg schandalig zo schandalig dat ik er zelfs geen woorden voor heb! Goede raad, niet naar Barcelona gaan. :D

Bazba
30-08-2004, 15:29
Origineel gepost door tonk :hihi: Mijn eerste reactie is: veel te koud en bovendien onpraktisch. Waar laat je al je spullen zonder (broek)zakken? Piercings (vraag Corrie maar om de details); altijd handig om je fietssleuteltje aan te hangen als geen broekzakken hebt... :melig:

Peridot
30-08-2004, 15:36
Origineel gepost door Bazba Piercings (vraag Corrie maar om de details); altijd handig om je fietssleuteltje aan te hangen als geen broekzakken hebt... :melig: Of je boodschappentas. :D

tonk
31-08-2004, 08:24
Er valt trouwens wel wat voor te zeggen om in je blootje door de regens naar je werk te fietsen. Daar aangekomen droog je je af en trek je lekkere droge kleren aan.

sweety21
31-08-2004, 10:59
ik denk toch niet dat mensen echt naakt over straat gaan lopen. kan ik me niet voorstellen.

Pajiera
31-08-2004, 11:30
Geil idee van die spanjaarden. Maar ja...strax loopt iedereen met een paal over straat. Of dat de bedoeling is. Misschien een peniskoker dragen of zo.

babyvanbelisma
31-08-2004, 11:43

Ik snap alleen niet wat het nut is van deze beslissing, de toegevoegde waarde zeg maar....

Pagina's : [1] 2 3