Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn date laat nix van zich horen :(

Pagina's : [1] 2 3

TwinkleEye_19
18-12-2002, 23:37

Eerst was ik elke dag online op marokko.nl, maar opeens had iets anders mijn prioriteit. Ik kon mijn aandacht helaas niet delen. Maar hier begrijp ik niets van. Ik ben iemand die altijd grappen moet maken en altijd spontaan en vrolijk. Ik had dan ook zulke leuke gesprekken met hem door de telefoon, we lagen contineu in een deuk van het lachen. Hij was echt mijn type, vol humor en daar hou ik van. Elkaar aan het lachten maken... Ik heb hem ontmoet, en ja hoor, het klikt metaan. Hij was niet superknap ofzo, maar ik hou nu eenmaal van sterke, lange mannen. Ik zie aan hem dat hij onder de indruk is van mij. Hij laat het ook merken. En inderdaad, hij vindt me echt heel leuk. En daar kickte ik echt van. Op dat moment had ik geen gevoelens ofzo. Ik ben niet zo een type wat gelijk voor iemand valt. Ik ga liever leuke dingen doen enzo. Maar ik begerijp niet waarom hij me niet meer belt. Ik ben afgelopen dagen echt geflipt geweest. Ik heb hem al zoveel sms-jes gestuurd en zijn voice-mail ingesproken, en wel 20 keer gebeld. Vanaf mijn mobiel en met bijna alle toestellen op mijn werk, bekend & anoniem, maar niemand neemt op. Email wordt ook al niet op gereageerd, ik weet dat hij geen internet-freak is. Jeiellahi, nog even ik ga weer flippen.....:huil: Ik heb echt zitten huilen hierom en ben bang dat hij me alleen wilde gebruiken :tranen: Ik leefde zo met hem mee, hij is taxi-chaffeur en heeft daarom nacht-diensten. Tijdens zijn diensten, lang ik half te slapen, maar kletste wel met hem in die tussentijd tot hij klanten had. Mijn hele bio-ritme is verstoord nu, en nog steeds....... Ik hoop dat er mensen zijn die sommige taxi-chaffeurs in A'dam kennen. Deze werkt in ieder geval voor zichzelf en heeft een donkergroene Citroen. Hij woont in West, is van arabische afkomst, lang en heeft normaal postuur. Kennen jullie iemand die hieraan voldoen, please want ik wordt er gek van.

Letizia
18-12-2002, 23:42
aaah lieve meid, als hij nisk meer van zich laat horen dan is hij zo dom dat hij een leuk meisje laat lopen. Maar er is heen hand vol, maar een wereld vol jongens ergens loopt de ware voor je rond. Deze is dan dus niet voor je bestemd lieverd. Inshallah komt het wel goed liefs dikke kus

RaZer
18-12-2002, 23:43
Komt wel goed en als hij niet meer bel dan was hij niet goed voor je.. Hier een bloemetje.... http://www.schildercamer.nl/test/mainframe/bloemen%20op%20tafel.JPG ja sorry kon geen echte vinden dus dan maar een schilderij ervan.. hier zal het maar moeten doen... Maar heeft ook zijn voordelen.. (je kan ze heel lang houden) en je weet blijven lachen he :D

cheetah
18-12-2002, 23:46
Twinkeleyes.. bel hem niet meer.. als hij jou alsnog wilt moet hij maar moeite voor jou doen in plaats van jij moeite voor hem. Nu denkt hij dat hij je heeft, maar jij, Twinkeleye, bent een INDEPENDENT WOMAN ;) en laat hem maar op zijn knieen gaan voor jou.. pff :ego: wie denkt hij wel niet dat hij is ?? en zo knap was hij toch niet :D dus als hij je niet belt, helemaal niet meer, dan is hij gewoon gay.. :stout:

Letizia
18-12-2002, 23:48

hahahaha go cheetah zo hoort het hihi

cheetah
18-12-2002, 23:49
Origineel gepost door Letizia hahahaha go cheetah zo hoort het hihi :zwaai: its time the tables are turned... :D ;)

Toufik19
18-12-2002, 23:49
Origineel gepost door cheetah dus als hij je niet belt, helemaal niet meer, dan is hij gewoon gay.. :stout: sorry,maar die opmerking is zo stom als maar zijn kan.

TwinkleEye_19
18-12-2002, 23:50
Beste mensen, Dank jullie wel voor jullie reactie. Het maakt me in ieder geval weer een beetje sterk, maar hem vergeten kan ik niet. Mijn broer heeft toevallig exact dezelfde auto als hij. Kun je nagaan hoe ik me voel als ik naast me broer zit. Gewoon vet kl.ote :huil:. Wellah, elke keer denk ik dat ik geen tranen meer heb, maar steeds heb ik ze. Dit doet me echt veel pijn...

Tifah
Twinkeleyes... je hebt genoeg gedaan. Gewoon nog eventjes wachten op een reactie. Krijg je die niet, dan gaat het leven gewoon door. Het leven is nou eenmaal niet makkelijk, vooral als liefde er een rol in speelt.

RaZer
En kom meid... ik heb haar in mijn spelletje ook niet zien huilen.. terwijl ik vaak bleef vastzitten bij de tweede level... http://intermedia.narod.ru/gametop/tombraider.jpg

cheetah
Origineel gepost door Toufik19 sorry,maar die opmerking is zo stom als maar zijn kan. bemoei je effe niet met mijn peptalk.. en lees eerste effe je eigen commentaar, dan kijken we wie stomme opmerkingen maakt. :rolleyes:

Toufik19
18-12-2002, 23:53
Origineel gepost door cheetah bemoei je effe niet met mijn peptalk.. en lees eerste effe je eigen commentaar, dan kijken we wie stomme opmerkingen maakt. :rolleyes: mijn reacties zijn niet zo beledigend als de jouwe.jij denkt "gay-mensen zijn haram,dus waarom nog inhouden?" denk zelf eens na wat je geschreven hebt.jij omschrijft iemand die je niet kent als gay gewoon omdat hij niet reageert.zeer kortzichtig. en uit respect voor twinkleeyes topic ga ik niet reageren op je ongetwijfeld goede reactie omdat dat enkel de topic verpest.

cheetah
18-12-2002, 23:56
Origineel gepost door Toufik19 mijn reacties zijn niet zo beledigend als de jouwe.jij denkt "gay-mensen zijn haram,dus waarom nog inhouden?" denk zelf eens na wat je geschreven hebt.jij omschrijft iemand die je niet kent als gay gewoon omdat hij niet reageert.zeer kortzichtig. en uit respect voor twinkleeyes topic ga ik niet reageren op je ongetwijfeld goede reactie omdat dat enkel de topic verpest. ik heb niets tegen gay mensen themselves, ik bedoelde gewoon dat als hij haar niet leuk vind dat hij dan homo is.. dus dat het onmogelijk voor een heteroman moet zijn om niet op zo een meid als haar te vallen, LEES EERST GOED DE ZIN DOOR... voel je je aangesproken ofzo dat je zo reageert???

ZiLaaL
18-12-2002, 23:56
ken je geen kennissen/vrienden/broers/zussen vanhem?? allah y hfad, maar stel er is iets gebeurt... :confused: ongeluk of zo... "afkloppen"

TwinkleEye_19
18-12-2002, 23:58

Origineel gepost door RaZer En kom meid... ik heb haar in mijn spelletje ook niet zien huilen.. terwijl ik vaak bleef vastzitten bij de tweede level... http://intermedia.narod.ru/gametop/tombraider.jpg Orgineel gepost door Cheetah Twinkeleyes.. bel hem niet meer.. als hij jou alsnog wilt moet hij maar moeite voor jou doen in plaats van jij moeite voor hem. Nu denkt hij dat hij je heeft, maar jij, Twinkeleye, bent een INDEPENDENT WOMAN en laat hem maar op zijn knieen gaan voor jou.. pff wie denkt hij wel niet dat hij is ?? en zo knap was hij toch niet dus als hij je niet belt, helemaal niet meer, dan is hij gewoon gay.. RaZer en Cheetah, Bedankt voor jullie reacite, lieve mensen. Jullie weten dat ik sterk ben, en dat ben ik ook. Maar zij die juist heel sterk zijn, zijn dat omdat ze weten dat ze van binnen kwetsbaar zijn. Allah, heeft mij een hart voor mensen gegeven. Nooit eerder heb ik iemand pijn gedaan of gekwetst. Als ik opmerkingen maak over mensen, doe ik dat altijd in de vorm van een grap, check al mijn berichten maar, je zult nooit van me iets kwetsend of beledigend horen... Hij zag dat meteen, hij zei direct, je hebt echte een warm hart. En dat is het 'm juist. Mijn goede eigenschap is mijn strop geworden...:huil: Elke dag hoop en smeek ik Allah, dat hij zijn mobieltje is kwijtgeraakt ofzo.. Dat er gewoon iets met hem gebeurd is, waardoor hij mij niet kan bereiken.. Elke dag & nacht weer...:huil:

Pagina's : [1] 2 3