Bekijk originele versie : marokkaanse werkgevers
tangia21
30-08-2004, 12:46
wie kent er een marokkaanse bedrijf of een bedrijf met een marokkaanse werkgever?
aangezien je niet zo snel word aangenomen door die kaaskoppen omdat je mocro bent of omdat je een hoofddoek draagt.
ik zoek dit voor iemand die dringend werk zoekt en per direct.
alleen sirieuze reacties graag.
Lella_Roosje
30-08-2004, 16:29
I`m sorry, I can`t help ya..
Misschien op de Zwarte Markt in Beverwijk?? Of in Marokkaanse winkeltjes in Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam etc..
tangia21
30-08-2004, 16:30
Origineel gepost door Lella_Roosje
I`m sorry, I can`t help ya..
Misschien op de Zwarte Markt in Beverwijk?? Of in Marokkaanse winkeltjes in Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam etc..
wil je jouw aantal berichten omhoog halen of zo :moe:
FAITHLESS
30-08-2004, 18:01
Schrijf alle Islamitische slagers aan .
Lella_Roosje
30-08-2004, 18:17
Origineel gepost door tangia21
wil je jouw aantal berichten omhoog halen of zo :moe:
Excuse me?!? :rolleyes:
Volgens mij vroeg hier iemand iets en daarop probeerde ik een antwoord op te vinden, dus hou zulke commentaar alsjeblieft voor je, okey?
Miss_Wafae
30-08-2004, 18:53
Kan Je Ook Aangeven Wat Voor Soort Werk Diegene Zoekt..?
tangia21
30-08-2004, 18:54
diegene zoekt iets commercieel,taal (zoals tolk),magazijn, taxichauffeur etc etc
BintElmagreb
30-08-2004, 20:53
Origineel gepost door Lella_Roosje
Excuse me?!? :rolleyes:
Volgens mij vroeg hier iemand iets en daarop probeerde ik een antwoord op te vinden, dus hou zulke commentaar alsjeblieft voor je, okey?
Dat noemen ze stank voor dank! :jammer:
Lella_Roosje
31-08-2004, 18:37
Wallahila.. :rolleyes:
tangia21
31-08-2004, 21:40
Origineel gepost door nassira1982
Nou, taxichauffeur?
Je woont zeker niet in amsterdam.....want daar zijn er genoeg marokkaanse taxibedrijven eigenaren hahaha..ok dat heb ik totaal verkeerd gezegd, maar goed :D
ken je ze noemen mischien?
soennia83
08-09-2004, 15:23
Salaam alaikom,
Ik vind het wel heeeeel erg zwak dat jullie meteen alles naar de hoofddoek afschuiven. Dit is vaak bull..
Ik draag zelf ook hijaab en een baan vinden op HBO niveau is zo gedaan. Het gaat meer om je intelligentie en je vaardigheden, ze kijken nauwelijk naar je hijaab...
Dit is wat ik altijd mee heb gemaakt...Nooit hebben ze me geweigerd!
wasalaam
p.s: Er waren zelfs functies die ik aangeschoven kreeg waarvan ik dacht dat ze me met hijaab niet willen hebben..Heb ik mis gehad!
Ik zou zeggen solliciteer bij grote organisaties! Daar heb je alle soorten mensen werken van verschillende etnische groeperingen.
The_MoCro_JoB
08-09-2004, 16:52
Origineel gepost door Miss_Wafae
Kan Je Ook Aangeven Wat Voor Soort Werk Diegene Zoekt..?
alsof de marokkanen de arbeidsmarkt als werkgevers veroveren :D veel keuze zal ze niet hebben...
The_MoCro_JoB
08-09-2004, 16:54
Origineel gepost door nassira1982
Nou, taxichauffeur?
Je woont zeker niet in amsterdam.....want daar zijn er genoeg marokkaanse taxibedrijven eigenaren hahaha..ok dat heb ik totaal verkeerd gezegd, maar goed :D
paas me 's een paar nr's van die marokkaanse big Bosses
carpe_diem0404
26-09-2004, 12:58
Salaamoe alaikoem,
Kun je me ook vertellen wat je precies zoekt en waar je voor bent afgestudeerd? Op die manier kan ik meer voor je betekenen.
ma3a salama
nadia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.