Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goed Genaaid?

Pagina's : [1] 2 3 4

SaraZena
18-12-2002, 23:18

Ben jij wel eens genaaid /besodemieterd door een vriendin / vriend / collega / kennis of familielid? Vertel hier jou verhaal! groetjes S. :zwaai:

Dida
18-12-2002, 23:20
vanDaag, volgens mij rooster vrij ..krijg te horen dat ik voor 1 les uur toch moet gaan om 2 uur kom daar aan op school..niemand was er..geen enkele les voelde me echt op dat moment toen ik in me UPPIE zat in de aula echt genaaiddddddd

Tnawie
18-12-2002, 23:20
vriendin :kwaad:

SaraZena
18-12-2002, 23:23
Origineel gepost door Tnawie vriendin :kwaad: wat is er gebeurt als ik mag vragen?

Noer3inetie
18-12-2002, 23:23

jaaaaaaaaaa door mensen waar ik veel van hou!!!!!!!!!!

SamiaGirl
18-12-2002, 23:24
Door fam :kwaad:

Tifah
18-12-2002, 23:25
Origineel gepost door SaraZena Ben jij wel eens genaaid /besodemieterd door een vriendin / vriend / collega / kennis of familielid? Vertel hier jou verhaal! groetjes S. :zwaai: Ja en ik heb mijn lesje geleerd. Ik ben eigenlijk blij dat het gebeurd is. Het heeft mij een wijs lesje geleerd. Namelijk dat vrienden die nooit iets goeds voor je hebben gedaan, ook nooit je vrienden zijn geweest.

SmoothScorpio
18-12-2002, 23:27
door mn ex...****ing **** !!

SaraZena
18-12-2002, 23:29
maar wat hebben al die mensen jullie aangedaan dan????? misschien dat anderen ook van jullie ervaringen kunnen leren :)

Rosanna
18-12-2002, 23:36
Het was oudejaarsnacht... mijn vriendin zou me ophalen en we zouden samen uitgaan... 1 uur.. nog niks.. half 2.. nog niks.. Ik bellen en bellen, niemand nam op.. eindelijk om 2 uur had ik haar ma te pakken.. bleek dat ze allang was weggegaan en dat een kennis van haar haar had gebracht... Ik in mijn eentje naar die discotheek... zei zij dat ze me vergeten was... tsssssss gr ik was woedend :kwaad:

Tifah
18-12-2002, 23:45
Had een "goeie" vriendin, belde me in de ochtend op (lag nog te pitten) of ik 'alsjeblieft wat geld aan haar kon lenen'. No problem, maar ik 'moest wel even naar de postbank komen' waar ze op dat moment was met een pakketje die ze naar Marokko moest sturen. Ik had geloof ik die ochtend een douche overgeslagen en me gehaast naar daar toe. Goed, heb haar geld geleend en nooit meer terug gekregen. Heb het 1 keer maar terug gevraagd, nooit terug gekregen en kreeg te horen dat ze in een financiele "crisis" zat. Had ik alle begrip voor en hoefde het al niet meer (ging om 150 gulden ofzo). Elke keer als ze geld nodig had, was het ff Tifah bellen. Elke keer als we wat gingen doen, had ze nooit geld bij zich. No problem, totdat ik erachter kwam dat ze me alleen maar gebruikte en al die tijd gewoon geld had. En ik zag haar niet meer toen ze een "nieuw" vriendinnetje kreeg waarmee ze billemaatjes werd. Ze kende me niet meer.

Rosanna
18-12-2002, 23:47
Vieze naaiballen

Tifah
18-12-2002, 23:52
Origineel gepost door Rosanna Het was oudejaarsnacht... mijn vriendin zou me ophalen en we zouden samen uitgaan... 1 uur.. nog niks.. half 2.. nog niks.. Ik bellen en bellen, niemand nam op.. eindelijk om 2 uur had ik haar ma te pakken.. bleek dat ze allang was weggegaan en dat een kennis van haar haar had gebracht... Ik in mijn eentje naar die discotheek... zei zij dat ze me vergeten was... tsssssss gr ik was woedend :kwaad: Jullie zijn nog steeds vrienden?! Ik kan me voorstellen dat je woedend was.

Rosanna
19-12-2002, 11:00
Hmm... ik ben het nooit echt vergeten... maar we zijn daarna nog wel met elkaar om gegeaan.. maar wel in mindere mate en dat kwam ook door andere dingen... vriendjes, school, andere vriendinnen.. nu zie ik haar praktisch nooit meer.. en dat maakt me ook niet uit.

jimpie
19-12-2002, 11:07

Ja....wel.. Familie en collega's.. Als ze mij echt boos hebben gemaakt...dan wil ik helemaal geen contact met degene....dan is het echt afgelopen...

Pagina's : [1] 2 3 4