Bekijk originele versie : Dienst Uitvoering Onderwijs ( LESGELD 2010-2011) helluppp
zomaarIk
13-10-2010, 00:26
Sallam alikoum lieve mensjes,
Ik heb een vraag. Ik volg momenteel een MBO opleiding die 4 jaar duurt. Ik zit nu in mijn 3de leerjaar maar ben van school veranderd. Ik mocht gelijk van mijn ouwe school naar de nieuwe instromen 3de jaar alleen mag ik pas in Januari starten! Mijn onderwijskaart heb ik in Juli ingeleverd op mijn nieuwe school (maar ik zit nu als het ware gewoon thuis zonder school) ondanks dat ik wel ingeschreven sta.
Moet ik dan ook voor het jaar 2010 LESGELD betalen? Ik start het 3de jaar in Januari 2011!!
Kan iemand mij helpen hiermee?? Ik krijg wel gewoon mijn studiebeurs. Waarom zou ik het jaar 2010 moeten betalen als ik pas 2011 mag starten?
aub antwoord
http://ib-groep.nl/particulieren/lesgeld/lesgeld_betalen.asp
Je moet dan zoveel betalen: Januari 7/12 € 601,42
Een vraagje heb je je studiefinanciering stopgezet? Wel doen hoor.
Totdat je weer begint met school.
bandidaa
13-10-2010, 15:19
je moet voor een geddelte les geld betalen vanaf jauari betaal je gelloof ik 550 euro s
tawaya3etch_
13-10-2010, 15:26
Je moet sowieso een deel betalen,omdat je in januari start.
Je moet je onderwijs kaart inleveren, maar jou school zet daar ook de datum op wanneer je bent begonnen, vanaf die datum ga je betalen natuurlijk!
En je moet ook je studie financiering stop zetten, anders betaal je die terug!
jallou04
13-10-2010, 16:49
Je moet overbrugging aanvragen dan krijg je de maanden tot je weer naar school gaat gewoon studiefinanciering tot een max. van 4 maanden. Informeer er maar naar;)
zomaarIk
13-10-2010, 22:43
http://ib-groep.nl/particulieren/lesgeld/lesgeld_betalen.asp
Je moet dan zoveel betalen: Januari 7/12 € 601,42
Een vraagje heb je je studiefinanciering stopgezet? Wel doen hoor.
Totdat je weer begint met school.
Shoukran lieve meid,
Ik heb mijn studiefinanciering niet stop gezet gezien ik per 1 aug. sta ingeschreven op mijn nieuwe school. Alleen mag ik pas Januari beginnen :S
zomaarIk
13-10-2010, 22:43
je moet voor een geddelte les geld betalen vanaf jauari betaal je gelloof ik 550 euro s
dankje
zomaarIk
13-10-2010, 22:44
Je moet sowieso een deel betalen,omdat je in januari start.
Je moet je onderwijs kaart inleveren, maar jou school zet daar ook de datum op wanneer je bent begonnen, vanaf die datum ga je betalen natuurlijk!
En je moet ook je studie financiering stop zetten, anders betaal je die terug!
op onderwijskaart staat per 1 augustus maar k volg geen les of school vanaf januari pas
zomaarIk
13-10-2010, 22:46
Je moet overbrugging aanvragen dan krijg je de maanden tot je weer naar school gaat gewoon studiefinanciering tot een max. van 4 maanden. Informeer er maar naar;)
Bij wie moet ik dat aanvragen Ib groep?
Don_riffio
22-10-2010, 01:09
Als je ingeschreven staat Betaal je per okt 2010. In jouw geval ook, ook al ga je niet naar school. Als je wilt voorkomen dat je lesgeld betaald per okt moe je je stuffie stopzetten. Zou een beetje dom van duo zijn als jij thuis zit en pas in januari les geld gaat betalen. terwijl je geniet van studiefinanciering
Als ik jou was zou ik het gewoon zo laten. Gewoon lesgeld betalen per okt dan tel je meer uit je winst dan als je per januari je les geld betaald. Want je dec betaal je geen les geld. dan betaal je alleen okt en nov een bedrag van max 500 euro
112233moh
22-10-2010, 09:15
Vraag overbruging eh dombo
LAYDNAWAL
22-10-2010, 14:32
Je moet tot januari je studiefinanciering stop zetten, anders krijg je schulden. Overigens moet je wel een deel les geld betalen maar dat kan je het beste uitzoeken op www.ib-groep.nl of even langsgaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.