Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ziekenhuisdieet

Pagina's : [1] 2 3

fatimaatje28
12-10-2010, 13:46

ik ben vandaag begonnen met het ziekenhuisdieet, wie doet hier ook aan mee? vertel hier je ervaringen erover! heb het ooit eens gedaan en het beviel me wel. http://www.afslankdieet.com/5dagendieet.htm ik ben maar van plan om het 2 weken te volgen, daarna stap ik over naar gezond eten. ik ga voor mezelf ook altijd mijn eetverslag hier plaatsen: 12 oktober weegschaal 66,7 Ontbijt + Lunch: Koffie 2 geroosterd brood met 1 gekookt ei Tussendoor: Pudding :o + appelsien 's Avondmaal: 2 geroosterd brood met 1 ei sla + tomaat + komkommer Danone 13 oktober Ontbijt + Lunch: Koffie 2 geroosterd brood met philad light en licht gesmeerde jam Tussendoor: Pudding + appel + koffie Avondmaal: Omelet met gehakt en prei op 2 geroosterd brood Cola light Danone 14 oktober Ontbijt : Koffie + thee 2 geroosterd brood met philad light en licht gesmeerde jam Tussendoor: Koffie + pudding Avondmaal: Handjevol frietjes :( met vleessaus Appelsien + danone 1 snee brood (kaal) 15 oktober weegschaal 64,7 Ontbijt: Koffie + fruitsap 2 geroosterd brood met light boter en jam Avondmaal: Kom harira + kleine quiche met kip Danone 16 oktober weegschaal 64 kilo Ontbijt: Koffie 2 geroosterd brood met light boter en jam fruitsap Lunch: lunch danone sandwich met boter light en kipbeleg thee Avondmaal: Kom harira Appel 17 oktober: Ochtend: Koffie Pudding Maaltijdsalade (rijst,pasta,aardappel,rode bieten,wortelen,..) Cola light Koffie Avondmaal: Charmilla, 1 gamba (hoezo gierig :o ) met halve sandwich Cola light 21 oktober Koffie Broodje met kaas Harira met rotibroodje, msemenachtig (was op bezoek) Danone

casawija09
12-10-2010, 21:11
hey meid ik had het voor de zomer gedaan, het helpsuper maar je moet je wel strikt aanhouden en doe het met ze tween of meer goed voor de motivatie.Ben zelf in 3 weken tijd 9 kilo afgevallen:d ik ga ook binnenkort aan beginnen

fatimaatje28
12-10-2010, 22:32
hey meid ik had het voor de zomer gedaan, het helpsuper maar je moet je wel strikt aanhouden en doe het met ze tween of meer goed voor de motivatie.Ben zelf in 3 weken tijd 9 kilo afgevallen:d ik ga ook binnenkort aan beginnen ben je ze terug bijgekomen dan? ja die eieren pffff weet niet of ik dat ga volhouden hoor, moet er vandaag de hele dag van boeren :maf2: door wat verving je de bief tartaar? ik eet er wel een normaal danone van ipv yoghurt, dat wordt dan mijn enige gesjoemel. en heb 1 ei en 1sn brood minder gegeten vandaag.

fatimaatje28
13-10-2010, 14:50
doet er niemand mee?

I_maantje
13-10-2010, 18:30

zoveel eieren in dit dieet. Ik hou echt niet van eieren man anders zou ik het wel proberen denk ik

fatimaatje28
13-10-2010, 22:07
ik vraag mij eigenlijk af waarom die eieren :maf: maar het helpt echt :maf:

Monkeyz
13-10-2010, 22:53
Eenzijdig --> vitaminen tekort --> slecht voor je lichaam. Ga gewoon normaal eten en bewegen ipv crashen

Limburgse_
15-10-2010, 21:07
Wauw, zie je dit ook aan je lichaam? Of is het alleen de weegschaal?

fatimaatje28
15-10-2010, 23:25
nee 2 kilo zie je niet aan je lichaam, ik denk dat je het pas bij 5 kilo zal zien. doe je mee? ik verhonger mezelf echt niet uit. morgen ga ik beginnen met gestoomde groenten en kip/vlees.

Limburgse_
16-10-2010, 11:06
Hmm, ik wil wel meedoen. Maar ik kan niet tegen een lege maag :giechel:. Mezelf uithongeren kan ik niet. Maar geeft dit geen jojo-effect?

fatimaatje28
16-10-2010, 21:48
Hmm, ik wil wel meedoen. Maar ik kan niet tegen een lege maag :giechel:. Mezelf uithongeren kan ik niet. Maar geeft dit geen jojo-effect? Eerste dagen op je tanden bijten. Ik ga écht niet met een lege maag slapen hoor :kweetnie: normaal eet ik veeeeeeeeeel meer maar dat waren allemaal ongezonde dingen die we niet nodig hebben

chamena
16-10-2010, 22:04
hey ik wil ook dit dieet terug doen heb het een paar jaar terug gedaan en is echt goed mee gevallen aleleen hield ik mij niet echt stipt aan het menu maar een deed een kleine aanpassing,ik zie in jouw menu geen sinaasappels?

fatimaatje28
16-10-2010, 22:24
hey ik wil ook dit dieet terug doen heb het een paar jaar terug gedaan en is echt goed mee gevallen aleleen hield ik mij niet echt stipt aan het menu maar een deed een kleine aanpassing,ik zie in jouw menu geen sinaasappels? nee maar ik neem wel een ander stuk fruit. ik houd me ook niet strikt aan het menu, eieren en tomaten is niet vol te houden.

Casiiopea
17-10-2010, 21:27
ik ben er toevallig ook mee begonnen :D gezellig kunnen we elkaar motiveren dames!! het is best easy alleen na het sporten heb ik vaak erge honger en pak ik me dus ook iets extra's wel iets gezonds zoasl yochurt of komkommer etc.

tetouaniathadon
18-10-2010, 00:18

Hej meiden, Ik doe ook mee vanaf maandag 18 oktober inshaAllah. Ik moet me nog wel wegen, dus dat mt ng gebeuren. Verdr wil ik het 3weken volhouden, en natuurlyk ook "strikt". Keep up the good work ladies! Xxx

Pagina's : [1] 2 3