Bekijk originele versie : strik of stropdas, geef je mening
kaasvaak
18-12-2002, 22:38
effe een vraag voor jullie,
strik of stropdas?
mijn nicht gaat trouwen op de laatste dag van dit jaar en mijn kleine neefie (9 jaar) zei dat hij een strikje wil, ikzelf draag absoluut geen strikje en hij na mijn aandringen is ook overtuigd van het feit dat een stropdas beter is,
zeg er es wat van, hoe denken jullie hierover????
Origineel gepost door jimpie
Allebei niet
beter
minaatje
19-12-2002, 17:38
STROPDASSSS.......zeker weten!!!!!
Ik vind beide niets.
Maar als ik moet kiezen zou ik voor stropdas kiezen..
Toufik19
19-12-2002, 17:51
een stropdas kan je luchttoevoer blokkeren als je in een machine komt vast te zitten,dus ik zou een strik kiezen.
Maar dat is natuurlijk zo belachelijk..........anders gewoon een hemd en de bovenste knopen los zodat je borstharen eruit vallen.(wel kammen!)
kaasvaak
19-12-2002, 18:20
Origineel gepost door Toufik19
een stropdas kan je luchttoevoer blokkeren als je in een machine komt vast te zitten,dus ik zou een strik kiezen.
Maar dat is natuurlijk zo belachelijk..........anders gewoon een hemd en de bovenste knopen los zodat je borstharen eruit vallen.(wel kammen!)
maar,
een stropdas draag ik meestal in combinatie met een pak, en ik zie mezelf nou niet zo gauw met een pak aan in de fabriek werken.
Nounousa
19-12-2002, 18:55
Origineel gepost door Toufik19
FANTASIE!!! Waajjooowwwww
:D :giechel: :p ;) :) :giechel: :D
laboudanda
19-12-2002, 19:13
Origineel gepost door kaasvaak
effe een vraag voor jullie,
strik of stropdas?
mijn nicht gaat trouwen op de laatste dag van dit jaar en mijn kleine neefie (9 jaar) zei dat hij een strikje wil, ikzelf draag absoluut geen strikje en hij na mijn aandringen is ook overtuigd van het feit dat een stropdas beter is,
zeg er es wat van, hoe denken jullie hierover????
Een ADX-99CC stropdas met 3 inch velgen en super deluxe metalen randen enne..niet te vergeten de HAPPY MEAL krijg je er altijd GRATIS BIJ!!
Buh bye!!
NEXT!!!!!!!!
Strikje alsjeblieft zeg. Ik zou voor de Stropdas gaan..
kaasvaak
19-12-2002, 19:26
Origineel gepost door arabianprinces
stropdas
the best:goedzo:
een fijne feest gewenst!!!
:boogie:
beslama
dankjewel
:goedzo:
kaasvaak
19-12-2002, 19:29
iets wat mij is bijgebleven nog:
de noorwegersmannen uit noorwegen hadden toen ze grote stukken land bezet hielden in, ik geloof de Middeleeuwen, de regel ingevoerd dat iedereen een stuk touw om zijn nek moest hebben hangen, omdat als hij een overtreding beging hij direct opgehangen kon worden, dat iss uitgegroeid tot de hedendaagse stropdas.
miss_arif
19-12-2002, 20:24
Stropdas!!! zeker en vast,veel plezeier.
Beslamaaxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.