Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes die op zichzelf wonen....
Marokkaanse meisjes die op zichzelf wonen......Vinden jullie dat kunnen of niet?
Ik vind van niet...of er moet echt een goeie reden voor zijn. Bijvoorbeeld studeren in een andere stad waarbij er geen andere mogelijkheid is dan in die stad te gaan wonen.
Vaak zijn het meiden die weggelopen zijn uit huis die bij een vriend intrekken in huis.....OUders achter gelaten....eer achtergelaten....maagdelijkheid achtergelaten......geloof achtergelaten....zo eindigt het meestal met dat soort meiden die weg lopen.
Een marokkaanse meid hoort gewoon thuis te blijven wonen. Veilig bij haar ouders en dan kan ze nog wat leren van haar moeder. Er is geen veiligere plek dan thuis.....Want meiden jullie hebben gelijk.....LIEFDE BESTAAT NIET......het gaat de mannen om de S E X!!
Dus t heeft geen zin om weg te lopen voor een geliefde...je loopt weg voor jezelf!! LIEFDE=SEX IN 90% VAN DE GEVALLEN!!!
Dit zeg ik omdat ik een toenemend aantal alleenwonende meiden tref.
Ali Z
berbertje00
18-12-2002, 22:33
zou niet alleen kunnen wonen, kan namelijk niet zonder de mamita van mijn moeder, haha
najaaaa
wat heeft alleen wonen nou te maken met seks of geloof wat dan ook.
Misshcien wilt een meid wel zelfstandig worden, of heeft ze het niet fijn thuis. Kan toch.
Als ik genoeg geld verdien en ik heb geen man, dan wil ik ook op mezelf. En dan voor MEZELF, en niet voor seks hahaha echt dom hoor.
Geloof waar slaat dat op, waarom zou je je geloof achterstellen als je op jezelf woont ?
misshcien bevordert het dan alleen maar...
myriam22
18-12-2002, 22:39
Origineel gepost door berbertje00
zou niet alleen kunnen wonen,
kan namelijk niet zonder de mamita van mijn moeder, haha
hahaha, wollah-ila!!!!hahahahaha!!!!
Ik kan er wel begrip voor opbrengen dat meisjes alleen gaan wonen.
Ik ken een paar meisjes die het thuis echt niet goed hadden. (ouders waren taliban, capishe?) en die zijn alleen gaan wonen.
Voor meisjes die alleen gaan wonen omdat ze dan hun zin kunnen doen met de jongens, daar kan ik geen begrip voor opbrengen.
Origineel gepost door Ali_Z
Marokkaanse meisjes die op zichzelf wonen......Vinden jullie dat kunnen of niet?
Ik vind van niet...of er moet echt een goeie reden voor zijn. Bijvoorbeeld studeren in een andere stad waarbij er geen andere mogelijkheid is dan in die stad te gaan wonen.
Vaak zijn het meiden die weggelopen zijn uit huis die bij een vriend intrekken in huis.....OUders achter gelaten....eer achtergelaten....maagdelijkheid achtergelaten......geloof achtergelaten....zo eindigt het meestal met dat soort meiden die weg lopen.
Een marokkaanse meid hoort gewoon thuis te blijven wonen. Veilig bij haar ouders en dan kan ze nog wat leren van haar moeder. Er is geen veiligere plek dan thuis.....Want meiden jullie hebben gelijk.....LIEFDE BESTAAT NIET......het gaat de mannen om de S E X!!
Dus t heeft geen zin om weg te lopen voor een geliefde...je loopt weg voor jezelf!! LIEFDE=SEX IN 90% VAN DE GEVALLEN!!!
Dit zeg ik omdat ik een toenemend aantal alleenwonende meiden tref.
Ali Z
Ik woon op mezelf en geen enkele reden hierboven slaat op mij. Begrijp niet waarom je denkt dat alle meiden die op zichzelf wonen allemaal weggelopen zijn om een geliefde en gelijk ook aanneemt dat ze geen maagd meer zijn.
'Vaak zijn het meiden die weggelopen zijn uit huis die bij een vriend intrekken in huis.....OUders achter gelaten....eer achtergelaten....maagdelijkheid achtergelaten......geloof achtergelaten....zo eindigt het meestal met dat soort meiden die weg lopen.'
Wat heeft eer hiermee te maken? Ouders achter gelaten? Ik zie mijn ouders elk weekend! Maagdelijkheid en geloof achtergelaten?? Goh... tuurlijk... je hebt helemaal gelijk.
:rolleyes:
PerfectTangawia
18-12-2002, 22:41
Origineel gepost door Letizia
najaaaa
Misshcien wilt een meid wel zelfstandig worden, of heeft ze het niet fijn thuis. Kan toch.
Als ik genoeg geld verdien en ik heb geen man, dan wil ik ook op mezelf. En dan voor MEZELF, en niet voor seks hahaha echt dom hoor.
Geloof waar slaat dat op, waarom zou je je geloof achterstellen als je op jezelf woont ?
IK DENK DAT HIJ BEDOELD.. DAT HET HARAM IS ALS EEN VROUW ALLEEN WOONT.. EEN VROUW HOORT NU EENMAAL BIJ HAAR OUDERS TE WONEN TOTDAT ZE GETROUWD IS... EEN VROUW MAG NIET ALLEEN IN EEN HUIS WONEN.. ER KAN VAN ALLES GEBEUREN.. EN DAN IS ZE ALLEEN.....
OPZICH IS ER NIEST MIS MEE ALS JE ALLEEN GAAT WONEN.. MAAR ALS HET MEISJE ZELF MAAR VERSTANDIG IS..
LIEFS TANGAWIA
Origineel gepost door Tifah
Ik woon op mezelf en geen enkele reden hierboven slaat op mij. Begrijp niet waarom je denkt dat alle meiden die op zichzelf wonen allemaal weggelopen zijn om een geliefde en gelijk ook aanneemt dat ze geen maagd meer zijn.
'Vaak zijn het meiden die weggelopen zijn uit huis die bij een vriend intrekken in huis.....OUders achter gelaten....eer achtergelaten....maagdelijkheid achtergelaten......geloof achtergelaten....zo eindigt het meestal met dat soort meiden die weg lopen.'
Wat heeft eer hiermee te maken? Ouders achter gelaten? Ik zie mijn ouders elk weekend! Maagdelijkheid en geloof achtergelaten?? Goh... tuurlijk... je hebt helemaal gelijk.
:rolleyes:
Doc25 pakt zijn loep en analyseert de woorden van Tifah. Woord voor woord ! :D :p
Origineel gepost door Letizia
najaaaa
MENSEN ALSJEBLIEFT!!! WAAROM WORDT HIER ZO SLECHT GELEZEN!!
Ik heb gezegd dat de mensen die WEGLOPEN van huis meestal eindigen zoals ik beschreven heb. Niet voor de op zichzelf wonende meiden in het algemeen. Ik weet dat het een marokkanen forum is, ik weet dat het lezen moeilijk is als je al denkt waar het over gaat en er dus onnodige irritaties optreden...maar bewding jezelf en lees het hele stuk. Ik raad aan om in het vervolg alles dubbel te lezen.....gewoon een tip :zwaai: Geldt trouwens ook voor Tifah....
Ali Z
Ik wilde reageren op de reactie van Dulce_Lamia maar die is plots verdwenen?? :confused:
Ali Z
Origineel gepost door Ali_Z
MENSEN ALSJEBLIEFT!!! WAAROM WORDT HIER ZO SLECHT GELEZEN!!
Ik heb gezegd dat de mensen die WEGLOPEN van huis meestal eindigen zoals ik beschreven heb. Niet voor de op zichzelf wonende meiden in het algemeen. Ik weet dat het een marokkanen forum is, ik weet dat het lezen moeilijk is als je al denkt waar het over gaat en er dus onnodige irritaties optreden...maar bewding jezelf en lees het hele stuk. Ik raad aan om in het vervolg alles dubbel te lezen.....gewoon een tip :zwaai: Geldt trouwens ook voor Tifah....
Ali Z
Ik begrijp je wel. Tuurlijk zijn er ook meiden die weglopen van huis om de redenen die je opnoemde, maar het is niet zo dat het MEESTAL verkeerd gaat. Zo ken ik meiden die weggelopen van huis zijn en zich hebben gestort op werk/studie. Op een doel die ze voor ogen hadden/hebben.
Stel ook vragen zoals: WAAROM lopen sommige meiden weg van huis. En kijk eens verder dan je neus lang is. Het is algemeen bekend dat de meeste meiden die weglopen van huis, het meestal niet goed hebben thuis. Met niet goed hebben bedoel ik mishandeld worden (mentaal en fysiek).
Origineel gepost door doc25
Doc25 pakt zijn loep en analyseert de woorden van Tifah. Woord voor woord ! :D :p
Niet te streng he! :o
sinaya20
18-12-2002, 23:00
Geldt dat ook voor alleestaande moeders, euh.......i don't think so!!
Groetjes
Origineel gepost door Tifah
Niet te streng he! :o
als ik klaar ben dan regel ik voor jou een pil tegen de paranoïa :D
Het is dat het haram is anders was ik ook op mezelf gaan wonen...
En niet om vriendjes ofzo..maar gewoon voor een beetje rust....
TwinkleEye_19
18-12-2002, 23:04
Ik woon op mezelf met mijn 2 sista's. En ik moet zeggen: HEERLIJK :)
Eindelijk lekker tv kijken, zonder mijn broertjes om me heen. It toch voorschut, films kijken met me bro's.
Anyway, mijn ouders stonden erop dat we het huis uitgingen (het huis werd te klein ;) ).
Maar op één voorwaarde, we moesten in dezelfde buurt wonen, dus ik ga ook elke dag langs 'jemma' om marmita te eten :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.