Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Je ex gaat trouwen '

Pagina's : [1] 2 3

LZN
30-08-2004, 01:27

Hai iedereen :rolleyes: Moi heeft megaveel liefedesverdriet hoe te verwerken plz? Weet nie what to do is nie eerlijk al die pijn voor mij alleen hij was de enige my first love my last love the only one weg 4ever nada nix voor altijd met een ander meid nie eerlijk pijn I hate you pijn. Sorry. FF to the point wat zouden jullie doen moest je eerste liefde waar je zoveel van houd gaat trouwen? Of wat zouden jullie doen moest hij een gewoon nieuw vriendin hebben maar wel serieus is met haar en jij houd nog van haar/hem?. .

Daarom
30-08-2004, 05:42
Als ik u was zou ik hulp zoeken: Je fantasie slaat weer eens op hol. :moe:

ik_oke_is
30-08-2004, 08:15
heb medelijden met u als ge wilt moogt ege er altijd over praten :maf:

Ouiam_1
30-08-2004, 08:16
Origineel gepost door ik_oke_is heb medelijden met u als ge wilt moogt ege er altijd over praten :maf: Ben jij ook al uit Belgie? :maf:

ik_oke_is
30-08-2004, 08:19

Origineel gepost door Ouiam_1 Ben jij ook al uit Belgie? :maf: wat is er mis met belgie mss :ego: :maf:

Ouiam_1
30-08-2004, 08:24
Origineel gepost door ik_oke_is wat is er mis met belgie mss :ego: :maf: Niks zenne..:o

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:24
Origineel gepost door La__Haine Hai iedereen :rolleyes: Moi heeft megaveel liefedesverdriet hoe te verwerken plz? Weet nie what to do is nie eerlijk al die pijn voor mij alleen hij was de enige my first love my last love the only one weg 4ever nada nix voor altijd met een ander meid nie eerlijk pijn I hate you pijn. Sorry. FF to the point wat zouden jullie doen moest je eerste liefde waar je zoveel van houd gaat trouwen? Of wat zouden jullie doen moest hij een gewoon nieuw vriendin hebben maar wel serieus is met haar en jij houd nog van haar/hem?. het is niet zomaar uitgegaan neem ik aan?

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:32
Origineel gepost door La__Haine We zijn nie voor nix nog vrienden. moet ik hieruit dat het niet jouw keuze was om te stoppen? wat ik je probeer duidelijk te maken is dat liefde wederzijds moet zijn, en als een relatie op de klippen loopt op wat voor manier dan ook, weet dan dat het niet de juiste persoon was en dat er iemand die hem op alle fronten overtreft op je wacht of zoekt. maak je niet druk....love is like shit When you need it, you won't find it but when you don't need it, it will smack you in the face ;)

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:39
Origineel gepost door La__Haine Ben je gek ofzo je weet nie wat je zegt hij is 1 uit de 1000 excuseer miljarden. Ik kan zo blijven wachten da's hopeloos. je doet net of het Hasni ( allah ye ra7mou ) was screw him....kom nou iemand die een ander boven jou verkiest prijs jij nog de hemel in?? Let him choke in that dirty pussy, zou ik zeggen

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:49
Origineel gepost door La__Haine Hij is aardig tegen mij schijt! jij bent second base baby, deal with it! Het gaat hier niet om wat jij van hem vindt, maar om wat hij van jou vindt en blijkbaar was het niet genoeg om jou tot zijn "vrouw" ( let op de twee haakjes ) benoemen.

GebrokenZwaard
30-08-2004, 09:13
Origineel gepost door La__Haine Je hebt eigenlijk wel gelijk ma das wel moeilijk om te aanvarden :( ewa jah hij was zowiezo een nerd :nerd: en in bed speelde hij ook geen moer klaar naar wat ik vernomen heb :)

najima_i
30-08-2004, 10:54
Ik snap echt helemaal niks van jou. Eerst plaats je een topic met hoe maak ik het uit met mijn vriend. Hij doet gemeen tegen me, ik mag niks, hij scheld me uit, hij kwetst me, ik mag niet met mijn vriendinnen omgaan, enz enz . WIj hebben jou allemaal geholpen hoe je het het beste uit kunt maken en wat je verder moet doen. En nu kom je met hij is aardig tegen mij en het doet pijn enzo ik dacht dat je hem HAATTE????????/ WOllah volgens mij ben je de boel bij elkaar aan het liegen. Maar goed verklaar het maar weer is want je hebt toch overal wel wat op te zeggen en ga niet gelijk raar reageren van Bent Gij zot neeeeeee gewoon een volwassen reactie a.u.b

najima_i
30-08-2004, 11:33
wat me bij jou opvalt is dat je je gelijk aangevallen voelt en dat je daarom zo bijdehand reageert. Hoe zou dat toch komen :D Maar meid ik begrijp jou tekst maar al te goed je vraagt gewoon steeds weer om aandacht. En kom maar weer is met een zielig reactie van jou ga maar weer flink te keer alsof het mij boeit. :cool:

najima_i
30-08-2004, 12:04
Origineel gepost door La__Haine Wa aanvalle? Isda haram om te reagere ofwa mag ik mijn mening nie zegge ofwa? Alsde gij ergens probleme mee ebt dégage madam b to the i to the c h i ;) Ohhh zie je wel je bent zoo voorspelbaar hhahahahhaha. En nee het is zeker niet haram om te reageren maar reageer dan wel normaal volwassen dus. zoals heel veel mensen al hebben gezegd wat maak jij toch veel mee zeg ehum :zwaai:

Jeblia_Tetouania
30-08-2004, 12:19

My god:moe: weer zoiets, TEILTJE pls:moe: Ciao

Pagina's : [1] 2 3