Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen!!

Lorraina
11-10-2010, 20:49

Ik ben net een maandje getrouwd maar ik durf niet het innitiatief te nemen in bed..Beetje onzekr denk ik hoe kan ik dat het beste loslaten. Mijn man komt te snel klaar wat kan ik doen...xx

prinses3arbia
11-10-2010, 21:31
Hoe komt het dat je onzeker bent?

adil2010
30-10-2010, 17:29
Heeft geen ervaring zeker.. Een man moet gewoon goed goed likken..gewoon eerst niet aan ****** denken..alleen maar likken likken tot je je goed voelt, daarna pas komt het echte werk. als je meteen neukt , kan het wel zo zijn dat je meteen klaarkomt.

weetjezelf
30-10-2010, 18:02
Ik ben net een maandje getrouwd maar ik durf niet het innitiatief te nemen in bed..Beetje onzekr denk ik hoe kan ik dat het beste loslaten. Mijn man komt te snel klaar wat kan ik doen...xx Goed, ik heb als ik getrouwd ben liever ook een onzekere vrouw. De ervaring bouwt ze dan maar met mij in het leven op. Even terug op jouw vraag; Wat jij kunt doen is met je man tongen, elkaar likken (zoals bij de oorlellen, in de nek, langzaamaan naar beneden. Als hij jou nog even beft en dan pas zijn pik in jou stopt, dan ben je zo een halfuur verder. En komt je man wat langzamer klaar. Als ik mij ga afrekken, dan ben ik zo in 3 minuten klaar. Heb ik sex dan kan het soms wel 2 uur duren.

DiepOngelukkig_
30-10-2010, 18:24

Beffen, likken, beffen, likken. Is dat het enige wat marokkanen kennen als voorspel? Jullie zijn echt amateurtjes.

Pist_Aches
30-10-2010, 18:24
ik weet niet of je wat hebt aan de raad van Vin Diesel van hierboven:hihi: (teveel details en privé info :hihi: ) dat je onzeker bent is niet meer dan normaal,meid. maar probeer jezelf daarboven te zetten,hij zal ook best wel onzeker zijn. alles is nieuw en jullie moeten nog wennen aan elkaar en aan elkaars lichaam . neem daarvoor gerust je tijd,dan komt de rest vanzelf (Incha Allah). en dat probleempje van je man,tjaah. ik zou niet weten hoe dat komt en/of je daar iets aan kan doen:kweetnie:

adil2010
30-10-2010, 23:15
hoezo marokkanen bakken dr niks van? heb jij een ander soort voorspel dan..? handboeien ofzo? daar hoort alsnog likken bij.. of wil je rollenspel..jij een dildo en je man op zn hondjes?

Passion30
31-10-2010, 10:58
hoezo marokkanen bakken dr niks van? heb jij een ander soort voorspel dan..? handboeien ofzo? daar hoort alsnog likken bij.. of wil je rollenspel..jij een dildo en je man op zn hondjes? ja je hebt een ander voorspel vooral als je getrouwed bent.

moessiclk
31-10-2010, 12:12
Massage olie doet wonderen! tussen de tieten nemen. met lul op haar borsten slaan .. volle billen bij elkaar duwen en tusssen ******. niet in de kontga a marokkaantjes. tepels likken .. klein beetje bijten. bij mij werkt het als ik glijmiddel of olie gebruik kan ik lang ******. dus variaties a magharba

adil2010
31-10-2010, 15:22
ander voorspel? er is maar 1 voorspel! kussen tongen likken beffen pijpen .. T gaat erom hoeveel je van elkaar houd en of je echt zin zin hebt.