Bekijk originele versie : :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Nourdin22
18-12-2002, 22:19
IK HEB EEN HEKEL AAN MC DONALDS SINDS IK WEET DAT HET IS OPGERICHT DOOR EEN ZEONIST EEN JOOD EN WIJ ALS MOSLIMS KOGELS SPONSEREN VOOR ISRAEL IK EET NOOIT MEER BIJ MC DONALDS KANKE R TROEP EN TEN TWEEDE HET IS GIF ALS IK WEERJUNK FOOD GA ETEN GA IK NAAR BURGER KING OF ZO
GEEN MC :kwaad:
mliGhhhh..niet meer eten daar..
alhoceimagirl84
19-12-2002, 11:34
Origineel gepost door nourdin21
IK HEB EEN HEKEL AAN MC DONALDS SINDS IK WEET DAT HET IS OPGERICHT DOOR EEN ZEONIST EEN JOOD EN WIJ ALS MOSLIMS KOGELS SPONSEREN VOOR ISRAEL IK EET NOOIT MEER BIJ MC DONALDS KANKE R TROEP EN TEN TWEEDE HET IS GIF ALS IK WEERJUNK FOOD GA ETEN GA IK NAAR BURGER KING OF ZO
ik ook, maar helaas eten er veel moslims daar ..:verdriet:
DieselGirly
19-12-2002, 11:42
Okee geen cola en geen Mac............wat word dit zwaar........
Ennuh hoekom je aan deze informatie......is het niet iemand van de burger king die dit verzint........zodat we alle daar heen gaan!?....... : :rolleyes:
Nounousa
19-12-2002, 11:44
oud nieuws, bijna alle grote merken zijn trouwens van de kafers
JODEN VOORNAMELIJK !!!!!!!!
:( :kwaad:
BurgerKing is goor... dus voortaan zelf maar in de keuken staan denk ik:(
Nounousa
19-12-2002, 11:53
Origineel gepost door cheetah
BurgerKing is goor... dus voortaan zelf maar in de keuken staan denk ik:(
JUISTEM ;)
( is mama ook weer trots :p )
Origineel gepost door Fouzia19
Okee geen cola en geen Mac............wat word dit zwaar........
Ennuh hoekom je aan deze informatie......is het niet iemand van de burger king die dit verzint........zodat we alle daar heen gaan!?....... : :rolleyes:
Dit is algemeen bekend lieverd ;)
Origineel gepost door Hindje
JUISTEM ;)
( is mama ook weer trots :p )
:zwaai: :)
koezina_lady
19-12-2002, 12:03
ohhhhhhh wat erg nu ik het weet zal ik nooit meer daar gaan eten,
ik ben zelf wel goed in koken dus als jullie wat willen eten weten jullie me te vinden. dus niet meer naar de MC gaan koezina_lady maakt wel de heerlijke gerechten voor jullie en het is ook maar GRATIS. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH:lol :
:zweep:
Nounousa
19-12-2002, 12:06
Origineel gepost door koezina_lady
ohhhhhhh wat erg nu ik het weet zal ik nooit meer daar gaan eten,
ik ben zelf wel goed in koken dus als jullie wat willen eten weten jullie me te vinden. dus niet meer naar de MC gaan koezina_lady maakt wel de heerlijke gerechten voor jullie en het is ook maar GRATIS. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH:lol :
:zweep:
kom maar een keertje langs dan :p
Toufik19
19-12-2002, 12:06
Soms heb je geen keus,dan zaken van de "koffaar" te gebruiken,want als je alles gaat verbieden kun je net zo goed in het bos gaan wonen.
iedereen hier gebruikt een pc
de pc bestaat uit ongetwijfeld amerikaanse componenten,en jullie gebruiken allemaal windows(microsoft=amerikaans).
marocbabe16
19-12-2002, 12:07
ik zal zeker een keertje langskomen :boogie:
marocbabe16
19-12-2002, 12:08
ja dat is zo toufik heeft weer s gelijk!!
Toufik19
19-12-2002, 12:12
Origineel gepost door marocbabe16
ja dat is zo toufik heeft weer s gelijk!!
dank je,want niet iedereen denkt daar zo over.
Hier zijn verschillende leden die je proberen neer te halen zodra je hen hebt vastgezet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.