Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik voel me niet meer mooi.

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Agnes
29-08-2004, 23:32

Het probleem van single zijn is dat je vaak alleen bent. Niemand die er is om te vertellen dat je mooi bent. Links van u ziet u mijn foto. Vrouwen van mijn leeftijd zien er tegenwoordig prachtig uit met een beetje hulp van de chirurg. Laat ik eerlijk zijn, ik vind mezelf niet mooi. Vroeger zag ik er betoverend uit. De bouwvakkers floten me na, nu duiken ze onder hun schep. Wie kampt nog meer met dit probleem? Wie kan me raad geven? Om van iemand te houden, moet je eerst van jezelf houden. Dus, red me. Ik wil niet alleen meer zijn. Agnes.

bentayeb_beauty
29-08-2004, 23:34
Origineel gepost door Agnes Het probleem van single zijn is dat je vaak alleen bent. Niemand die er is om te vertellen dat je mooi bent. Links van u ziet u mijn foto. Vrouwen van mijn leeftijd zien er tegenwoordig prachtig uit met een beetje hulp van de chirurg. Laat ik eerlijk zijn, ik vind mezelf niet mooi. Vroeger zag ik er betoverend uit. De bouwvakkers floten me na, nu duiken ze onder hun schep. Wie kampt nog meer met dit probleem? Wie kan me raad geven? Om van iemand te houden, moet je eerst van jezelf houden. Dus, red me. Ik wil niet alleen meer zijn. Agnes. Heb allereerst zelfvertrouwen en je moet accepteren hoe Allah jou geschapen heeft niemand is perfect. :)

Psychologe
29-08-2004, 23:35
Ooooh yeah right.....en ik ben zo achterlijk om te geloven dat jij dat echt ben!!!! Je bent gewoon een marokkaans meisje of jongen die even een grap wilt uithalen. Kan best, maar mij neemt niemand in de maling!!!

Agnes
29-08-2004, 23:37
Wel, bedankt bentayeb_beauty, je naam zegt al dat je een mooike bent. De zinnen die je hebt getypt voor mij, zegt veel over jou. Je hebt een warm hart. Je hebt gelijk dat ik eerst zelfvertrouwen moet hebben, maar na al die tijd zou je toch verwachten dat ik die al had. Ik heb vier kinderen op de wereld gezet. Het leven van een huisvrouw is zwaar.

larrissa
29-08-2004, 23:37

Origineel gepost door Psychologe Ooooh yeah right.....en ik ben zo achterlijk om te geloven dat jij dat echt ben!!!! Je bent gewoon een marokkaans meisje of jongen die even een grap wilt uithalen. Kan best, maar mij neemt niemand in de maling!!! Ach laat het joh, is toch juist leuk, beetje humor op MJLR.

Miss9
29-08-2004, 23:38
maakt u zich geen zorgen...u ziet er goed uit hoor. Ik mag blij zijn als ik er op uw leeftijd nog zo jong en fit uitzie :D

Nassimatje
Mooi zijn is niet alles. Het gaat erom of je gelukkig bent. Als je dat uitstraald kan je alles aan

Agnes
Origineel gepost door Psychologe Ooooh yeah right.....en ik ben zo achterlijk om te geloven dat jij dat echt ben!!!! Je bent gewoon een marokkaans meisje of jongen die even een grap wilt uithalen. Kan best, maar mij neemt niemand in de maling!!! U zou uw naam in 'altijd negatief' moeten veranderen.

Psychologe
Origineel gepost door Agnes Wel, bedankt bentayeb_beauty, je naam zegt al dat je een mooike bent. De zinnen die je hebt getypt voor mij, zegt veel over jou. Je hebt een warm hart. Je hebt gelijk dat ik eerst zelfvertrouwen moet hebben, maar na al die tijd zou je toch verwachten dat ik die al had. Ik heb vier kinderen op de wereld gezet. Het leven van een huisvrouw is zwaar. Hou eens even op met flauwekul en die foto is gewoon van google!!!

MaRoCCaiNe
29-08-2004, 23:39
Gotsieeeeeeeee je bent echt lelijk!!! Geloof het 't zelf!! Volgende grap :rolleyes:

Agnes
29-08-2004, 23:40
Miss9 & Nassimatje bedankt voor jullie warme reacties. Ik zal morgen mijn rode legging kopen en een stoere zonnebril om mijn schoonheid uit te stralen.

SweetM
29-08-2004, 23:40
hahaahhahaahaa, die is echt goed man vooral die ondertekening van jou, enne mensen die er nog echt op in gaan denk effe na man

Psychologe
29-08-2004, 23:41
Origineel gepost door Agnes U zou uw naam in 'altijd negatief' moeten veranderen. Grappig zeg....dat je na 1 dag aangemeld te zijn meteen weet hoe mijn reacties zijn. Superieur!!!! Je mag best een grap maken met Agnes en Machteld, maar haal fictie en realiteit niet door de war....

AdamX
29-08-2004, 23:41
die foto is niet van jou, maar van machteld

Nassimatje
29-08-2004, 23:42

Origineel gepost door Agnes Miss9 & Nassimatje bedankt voor jullie warme reacties. Ik zal morgen mijn rode legging kopen en een stoere zonnebril om mijn schoonheid uit te stralen. Vandaag voelde ik me echt k u t. Ik heb de hele dag niet gelachen totdat ik jou reactie las hahahahhaahhahaha.. ik lach me echt kapot hier

Pagina's : [1] 2 3 4 5