Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Advocaat gezocht in Marokko!

SHAB__DAGILL
10-10-2010, 22:30

Salam mensen, Ik zoek een advocaat die mij kan helpen een stuk grond los te krijgen in casablanca die al op naam staat. Probleem is met erfgenamen:( Dus wie kent er een goede advocaat die verstand heeft van zaken en wellicht andere zaken heeft gewonnen die met grond te maken hebben. Het moet er wel een zijn die zijn kantoor in Rabat of Casablanca heeft. Wa salam

SHAB__DAGILL
10-10-2010, 23:02
niemand??

SHAB__DAGILL
11-10-2010, 21:52
Nog steeds niemand?

Shab_Casa
12-10-2010, 09:06
Ik ken er 2 in Casa, Eentje met diverse kantoren in het land en eentje die die vanuit Casa werkt. Beide goed te vertrouwen!

Goudzoeker
12-10-2010, 22:49

Salam mensen, Ik zoek een advocaat die mij kan helpen een stuk grond los te krijgen in casablanca die al op naam staat. Probleem is met erfgenamen:( Dus wie kent er een goede advocaat die verstand heeft van zaken en wellicht andere zaken heeft gewonnen die met grond te maken hebben. Het moet er wel een zijn die zijn kantoor in Rabat of Casablanca heeft. Wa salam ik ken iemand bekende in rabat maar is verhuisd naar nador ! hij heeft ons ook geholpen dus als je wilt dan geef k die nummer die heb k nog wel voor je.

SHAB__DAGILL
14-10-2010, 23:08
ik ken iemand bekende in rabat maar is verhuisd naar nador ! hij heeft ons ook geholpen dus als je wilt dan geef k die nummer die heb k nog wel voor je. Shokran broeder maar ik denk dat dat te ver is voor hem. Ik bedoel van Nador naar Casa is een eindje rijden en aangezien de grond in Casa is worden rechtzaken daar gevoerd. Salam

SHAB__DAGILL
14-10-2010, 23:09
Ik ken er 2 in Casa, Eentje met diverse kantoren in het land en eentje die die vanuit Casa werkt. Beide goed te vertrouwen! Ik heb je een pm gestuurd en wacht nog steeds op antwoord. Tenzij je die advocaten geen werk gunt :D