Bekijk originele versie : Epileerapparaat?
Meryem_m
29-08-2004, 22:12
Hoi dames,
Ik wil graag een epileerapparaat kopen, ik weet alleen niet welke. En ik ben eigenlijk bang dat het heel erg pijn gaat doen, heeft iemand er hier ervaring mee?
Ik ben altijd gewend te scheren, en ontharingscreme te gebruiken, maar de haartjes komen snel terug. Daarom wil ik overstappen op zo'n apparaat.
Ik hoop op jullie advies!!!
De groeten,
Meryem
alhoceima_ladyy
29-08-2004, 22:48
hoi meryam.de beste en bekendste merk die je kan kopen is van BRAUN of PHILIPS.ik zelf heb philips en daarmee doe ik mijn oksels en onderbenen en in de zomer doe ik ook mijn armen mee. de haartjes groeien inderaad niet zo snel en ze groeien fijn terug dan met scheren. ik doe het elke 3 weken. maar je moet wel opassen dat je g een in gegroeide of stoppeltje krijgt. je kunt het beste eerst epileren en dan gelijk douchen(je huid scrubben).nou meid veel succes.
Meryem_m
29-08-2004, 22:55
Alhouceima_laddy,
Dank je voor je reactie!!
Doet het epileerapparaat alleen niet heel erg veel pijn??
alhoceima_ladyy
29-08-2004, 23:02
de eerste paar keren deed het wel pijn(een beetje erg)maar daarna wen je er wel aan.oksels doen wel meer pijn in het begin.je benen zijn strak maar je oksels niet.
alhoceima_ladyy
29-08-2004, 23:06
je moet alleen durven de eerste stap te nemen.
Glimlachje
30-08-2004, 03:24
Ik deed het ook epileren maar is echt pijnlijk man.
Dan was ik eindelijk klaar met mijn 1ste been, moest ik aan mijn 2de been gaan beginnen.No way de 2de been scheerde ik dan... :haha: :maf:
Jeblia_Tetouania
30-08-2004, 13:11
Origineel gepost door Meryem_m
Alhouceima_laddy,
Dank je voor je reactie!!
Doet het epileerapparaat alleen niet heel erg veel pijn??
Ik heb het 1 keer gedaan en NOOIT meer, ik ga lekker verder met de ouderwetse manier ontharingscreme, ik doe 1 keer per week mijn benen en oksels, omdat het niet zo snel aangroeit.
Dat epileren doet echt zwaar pijn!!!!!!!!!!
Ciao
nasty16angel
31-08-2004, 18:22
maakt die van jullie ook zo veel geluid ik heb er een maar ik ben al helemaal doof voordat ik een beetje heb weggehaald welke epelier apparaat maakt niet zo veel geluid of helemaal geen geluid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.